איזה יופי: טיפוח בסימן יום המיחזור הישראלי. AdobeStock

איזה יופי: טיפוח בסימן יום המיחזור הישראלי

מה חדש על המדף בגזרת הטיפוח והביוטי? מוצרי טיפוח במיוחד לכבוד יום המיחזור שחל היום, מוצרי טיפוח שכל אחד צריך לחורף הקרוב ומוצרי טיפוח ראשוניים עבור נערות וילדות

עוד בערוץ הסטייל של פרוגי:

טיפוח בסימן יום המיחזור הישראלי

יום המיחזור נערך מידי שנה ב-08.12 ולכן מותג הטיפוח והקוסמטיקה האורגני ecoLove משיק סדרת מוצרים העשויים מבקבוקים 100% פלסטיק ממוחזר. הבקבוקים הממוחזרים כוללים מגוון רחב של מוצרי המותג ecoLove המכילים תמציות צמחים או פירות וירקות אורגניים. מחירי ecoLove עם הבקבוקים הממוחזרים: שמפו/מרכך/סבון גוף ב-29.90₪, שמפו/מרכך מהקולקציה לטיפול אינטנסיבי ולאחר החלקה ב34.90₪. ניתן להשיג ברשתות בטבע: ניצת הדובדבן, אניס, טבע קסטל, טיב טעם, בתי טבע, Be, מכבי פארם, פוליצר, אתר סופר פארם ובאתר "בשבילנו". 

© צילום: עדי גלעד

ממחזרים ומקבלים מתנה

במסגרת יום המיחזור הישראל ב-8 בדצמבר המותג Kiehl’s משיק פעילות שתיגע בצרכנים ותעודד אותם למחזר מוצרים לאורך כל השנה. במסגרת הפעילות, מחזירים לסניפים מכלים ריקים ומקבלים מוצר מתנה! כל מיכל שיוחזר לחנות, יזכה במתנה אחת- ככל שממחזרים יותר, מקבלים יותר! האריזות שיוחזרו יעברו לתהליך מיחזור מלא בשיתוף תאגיד המיחזור ת.מ.י.ר. הפעילות תיערך בכל סניפי Kiehl's : קניון רמת אביב, תל אביב, דיזינגוף סנטר ת"א TLV FASHION MALL , עופר גרנד קניון חיפה ובקניון מלחה ירושלים. 

© צילום: חו"ל

המוצרים לטיפוח השפתיים שאת חייבת בתיק כשקר בחוץ

אזור השפתיים בעל נטייה מוגברת להתייבש ולהיסדק בתקופת החורף, והמסכות שאנו עוטים אינן משפרות את המצב ואפילו להיפך. לשפתיים שכבת הגנה דקה ולכן הן נוטות להתקמט ולאבד את גמישותן מוקדם יותר מאזורים אחרים בגוף, לכן יש להקפיד על מריחת שפתון - רצוי לפני כל חבישת מסכה, לאחר כל שטיפת פנים ולפני השינה. בליסטקס משיקים את Lip Infusions Hydration שפתון המועשר במלחי חומצה היאלרונית להענקת לחות לשפתיים ומראה רענן למשך כל היום, ללא שמן מינרלי וללא פטרולטום, מגן על עור השפתיים. מחיר מומלץ לצרכן של 19.90₪. בנוסף, בליסטקס משיקים גם ליפ סרום המסייע בשחזור המראה הטבעי והבריא של השפתיים ושומר על שפתיים בריאות ומטופחות. הסרום מכיל שמן זית, שמן אבוקדו, חומצות שומן אומגה 3 וויטמין E החיוניים לבריאות עור השפתיים העדין. מחיר מומלץ לצרכן:29.90₪. בליסטקס גם משיקה משחה טיפולית לשפתיים בעלת מערכת לחות מתקדמת להקלה וטיפול בשפתיים יבשות וסדוקות. משחת השפתיים של בליסטקס מכילה רכיבים המסייעים להקלה מפני יובש ושפתיים סדוקות. ניתן להשתמש במשחה להגנה והקלה כתוצאה מיובש או קור. מומלץ למרוח את המשחה בתדירות גבוהה עד לשיפור ולהמשיך לפי הצורך. למניעה, מומלץ למרוח כל שעתיים. מחיר מומלץ לצרכן: 29.90₪. את המוצרים ניתן להשיג ברשתות הפארם, בבתי מרקחת פרטיים ובקופות החולים. 

© באדיבות: יח"צ בליטקס

דאודורנט סטיק ללא אלומיניום וללא אלכוהול

המותג SeboCalm, משיק דאודורנט המותאם במיוחד לעור רגיש ומסייע למניעת ריחות גוף והזעת יתר בלתי רצויים,  ב-3  ניחוחות מרעננים MUSK , COOL GREEN , Fragrance free. הדאודורנט מבוסס על נוסחה ייחודית, מעניק תחושה רעננה והגנה אפקטיבית, נספג בעור בקלות ובמהירות מבלי להשאיר תחושה דביקה או כתמים ומעניק תחושת נוחות מבלי לפגוע במנגנון ההזעה הטבעי של אזור בית השחי. מחיר: 59.90₪/לתכולת 50 מ"ל. ניתן להשיג את מוצרי סבוקלם בסופר-פארם, בתי מרקחת פרטיים נבחרים, בית מרקחת קופת חולים מכבי ובאתר סבוקלם.

 

© צילום: חן ברקוביץ

ניחוח של שייק חורפי

פינוק משיקה סדרת SHAKE YOUR BODY סדרה מיוחדת של תחליבי רחצה בניחוחות מתקתקים של שייקים חורפיים, מענגים ומפנקים, העשירים ומסייעיים בהזנת העור בלחות ומכילים מרכיבי ניקוי עדינים המעניקים לעור גמישות ומראה עור בריא ומטופח. הסדרה מכילה: תחליב רחצה פינוק בניחוח של שייק קרם וניל, פרלינים ואגוזים, קרמי ומלטף, תחליב רחצה פינוק בניחוח של שייק מייפל, פולי קקאו ופרלינים, עשיר ומפנק, תחליב רחצה פינוק בניחוח של שייק שוקולד חלב, קרמל ועוגיות, מתקתק ומענג.

© באדיבות: יח"צ פינוק

הדאורדורנט הראשון שלי

קרליין משיקה סדרה עבור ילדות ונערות כדיאודורנט הראשון שלהן. סדרת נושם בנות מציעה דאודורנט ספריי, רול און ו/או סטיק עם נוסחה מיוחדת המתאימה לטיפוח עורן העדין של ילדות ונערות שמתחילות להשתמש בפעם הראשונה בדאודורנט. מוצרי הסדרה מעוצבים במיוחד לילדות ולנערות הן בעיצוב הצעיר בשילוב איורי גרפיטי של נשיקות צבעוניות והן מבחינת הגדלים המותאמים במיוחד לתיק רחצה ולשימוש יומיומי בקרב הבנות. הסדרה כוללת דיאודורנט רול און 75 מ"ל דיאודורנט ספריי 150 מ"ל ודיאודורנט סטיק 50 מ"ל. סדרת הדאודורנט FOR GILRS בניחוח SWEET KISS , מוצעת בטווח מחירים: רול און 13.90₪ , ספריי 13.90₪ , סטיק 23.90₪

 

© צילום: טל אזולאי

TIMBERLAND X TOMMY HILFIGER

קולקציית קפסולה ייחודית ומעניינת לגברים ולנשים המציגה חזון חדש לעתיד, דרך עיצוב, קיימות וסטייל. המותג המוביל טימברלנד והמעצב טומי הילפיגר חברו לשיתוף פעולה ייחודי, מסקרן ומרענן המציג חדשנות אקולוגית. החיבור בין השניים נוצר בעקבות הערכים והשאיפות המשותפות של השניים לנושא הקיימות ומחויבות לחדשנות אקולוגית וכן לעיצוב הכולל פתרונות המפחיתים את טביעת הרגל האקולוגית של תעשיית האופנה, דבר שיצר עיצובים פורצי גבולות. עיצוב הקולקציה מגיעה מגישה מעגלית המתמקדת בחמישה אלמנטים מרכזיים של קיימות: חיסול פסולת, צבעים טבעיים, חומרים עמידים, גומי טבעי ועור מחודש. כך למשל כאשר מדובר בחיסול פסולת, המעילים בקולקציה מלאים בתערובת של עודפי בדים ומילוי סיבים סינתטיים דמויי פוך ממוחזר. ואילו בתחום החומרים העמידים, הז'קטים והמכנסיים עשויים עם תווית שחורה מבד GORE-TEX, אשר צריך לעמוד בדרישות עיצוב מחמירות מבחינת קיימות והשפעה. כל זה תוך שימוש בחומרים טבעיים ושמירה על ביצועים טכניים. החיבור בין שני המותגים נולד מתך הרצון לעשות משהו טוב לכדור הארץ, ולהשאיר אותו טוב יותר ממה שקיים היום. טימברלנד הינו מותג המוקדש כולו לקיימות, מה שהופך את החיבור בין השניים להתאמה מושלמת וסוג של המשכיות במסע של שמירה על כדור הארץ. שיתוף פעולה זה הוביל את שני המותגים להיות חדשניים יותר, תוך חשיבה מחדש על תהליך הייצור והאופן בו מייצרים חומרים. התוצאה היא קולקציה שמכבדת את העבר אך לוקחת את שני המותגים צעד קדימה, בתמיכה בעתיד ירוק ושוויוני יותר. בקולקציה ניתן למצוא נעליים, מעילים, ווסטים, מכנסיים וחולצות. הקולקציה המשותפת תיכנס לחנויות באמצע דצמבר.

© באדיבות יחצ חול
תגובות