הרגעים הגדולים של המעצב וירג׳יל אבלו. gettyimges.IL\Craig Barritt

הרגעים הגדולים של המעצב וירג׳יל אבלו

המסע של המעצב משיקגו: ביום ראשון האחרון הלך לעולמו המעצב וירג׳יל אבלו. אספנו לכם את הרגעים הגדולים בחייו, מקריירה המבטיחה, בראש מותג האופנה off white ועד לואי וויטון

בתחילת השבוע הלך לעולמו המעצב הצעיר וירג׳יל אבלו, בגיל 41 ממחלת הסרטן. סיפורו של וירג'יל נחשב למרתק, במיוחד בעקבות העובדה שהיה יליד אילנוי ובן למהגרים מגאנה ורק אחרי שנים כאדריכל, החליט להסב מקצוע לעיצוב. אבלו לא היה רק אדריכל ומעצב של חברות אופנה בינלאומיות, ברשימת התארים ניתן למצוא גם די ג'יי, מוזיקאי והרשימה עוד ארוכה. כפרידה ממנו, הנה כמה מההישגים המרשימים בחייו.

עוד בערוץ הסטייל של פרוגי:

המייסד והמנהל האומנותי של מותג Off white

לפני כעשור הקים את המותג ותוך זמן קצר בגדיו הפכו למדוברים ביותר בתעשיית האופנה, הגאונות לקחת שתי קצוות שונים של אופנת רחוב ולעלות אותה לרמת יוקרה כזו זה לא דבר של מה בכך. וירג׳יל אבלו הפך תוך זמן קצר להיות שם בינלאומי.

 

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Off-White™ (@off____white)

הפך למעצב ראשי אופנת הגברים בלואי ויטון

כאמור, בשלוש השנים האחרונות אבלו עמד בראש מעצבי מותג האופנה העולמית לואי ויטון ויצר קו אופנת גברים. עוד הישג ענק וירגיל אבלו היה כהה העור הראשון שעמד בראש מותג אופנה צרפתי.

מועמד בטקס הגראמי

בתור מנהל עיצובי וחברו הטוב של הזמר קנייה וסט, עיצב אבלו את אלבומם של גיי-זי וקניה ווסט משנת 2011 - "Watch the Throne” ואף היה מועמד לגראמי על העטיפה בעיצובו.
החברות בניהם נרקמה כאשר ווסט שמע את אבלו מתקלט והחליט שאבלו יעצב עבורו את המרצ׳נדייז להופעות שלו. במהלך השנים השניים עשו לא מעט שיתופי פעולה וקולקציות רחוב שהטריפו את הרשת.

 

״התצוגה האחרונה״

בשבוע הקרוב הייתה אמורה להתקיים תצוגת אופנה של המותג לואי ויטון במיאמי, המותג בו וירג׳יל עיצב, כמעין צוואה אופנתית הוחלט לקיים את התצוגה בהופעת הדגמים של המעצב האהוב שנפטר באופן מפתיע. כך האיש והסניקרס הצהובות הפך לדבר הכי חם באמריקה תוך שנים בודדות והשאיר בור בתעשיית האופנה.

תגובות