שלא ימרחו אתכם: כך תשיגו מראה ג׳ל מושלם בציפורניים. ADOBESTOCK

שלא ימרחו אתכם: כך תשיגו מראה ג׳ל מושלם בציפורניים

תודו שציפורניים מושלמות ומטופחות משפרות את ההרגשה וגורמות לכולנו להרגיש טוב יותר • אם פעם היינו צריכות ללכת למניקורסטית שתעניק לנו מראה מושלם, היום אפשר לעשות את זה לגמרי לבד!

מראה ציפורניים מטופח ומוקפד הוא חלק משגרת הטיפוח שלנו בדרך לטוטל לוק מושלם. עד היום כדי להשיג ציפורניים מטופחות עם לק שמרוח במקצועיות ועמיד לאורך זמן, היינו צריכות לעבור דרך המניקוריסטית שמורחת לק ג'ל. אז חשוב שתכירו: מעתה אין צורך להשתעבד לחיפוש הסיזיפי אחר המניקוריסטית המושלמת ואחר התור המיוחל. כיום – כל אחת יכולה להשיג את התוצאה המושלמת, בעצמה, בזמנה הפנוי ובביתה.

 עוד בערוץ הסטייל של פרוגי:

© ADOBESTOCK

בין אם את "מכורה" ללק ג'ל ובין אם את מאלה שמורחות לק רגיל, בטוח תעדיפי להשתמש בלק שמעניק מראה מוקפד ומחזיק לאורך זמן, כזה שישמור על מראה הציפורניים שלך כאילו הרגע יצאת מהמניקוריסטית.  לישראל הגיעו בקיץ הזה לקים חדשים שמציגים חדשנות אמיתית בתחום ומספקים תוצאה מושלמת. כך למשל הלקים החדשים של BUTTER LONDON המציעים קולקציית לקים בצבעוניות מרהיבה ועמידה עד 10 ימים במראה מושלם ומלא ברק.

איך נבחר את הלק המנצח מתוך המגוון העצום?

בבואך לבחור את הלק שלך, בראש ובראשונה כדאי לבדוק שמדובר במותג איכותי שאינו מכיל רעלים וחומרים שעלולים להזיק לציפורן. בנוסף כדאי להעדיף לקים שמציעים מספר יתרונות משמעותיים במוצר אחד. בקיץ הזה הגיעו לישראל לקים איכותיים מאד שמציעים את "נוסחת 10 ב-1" – 10 יתרונות בלק אחד:

1. ללא רעלים: אינם מכילים חומרים מזיקים כגון פורמלהיד, שרף, DBP, טולואן, קמפור, אתיל טוסילמיד, קסילן, פרבנים, גלוטן, TPHP.

2. טבעוני: פיתוחם וייצורם נעשו ללא פגיעה בטבע ובחי.

3. עמידות: עד 10 ימי לבישה.

4. מראה: גימור וברק דמוי כרית ג'ל.

5. מברשת: מברשת קטיפה צפופה המחבקת את הציפורן למריחה מושלמת.

6. טכנולוגיה: מיוצרים בטכנולוגית פולימר עמיד בפני זעזועים – פולימרים ייחודיים הנקשרים יחד ומשפרים את עמידות הלק מפני סדקים.

7. בולמי UV: צבע עמיד בפני דהייה.

8. חיזוק הציפורן: מכילים תמצית במבוק המסייעת בחיזוק הציפורניים ומונעת שבירה וקילוף.

9. אבקת יהלומים: המסייעת בהבהרת הציפורן.

10. פורמולות נקיות.

© יחצ אפריל

הכירו את הטרנד החדש: מניקור ללא מים

הקיץ הזה מביא איתו גם תפיסה חדשנית שמנפצת מיתוס מאד מוכר. היום כבר אפשר לומר באופן ברור שאין צורך ואפילו כדאי שלא להשרות את הציפורניים במים לפני מריחת לק. כאשר הציפורניים טבולות במים הן מתרחבות ולאחר הייבוש הן מתכווצות, פעולה זו עלולה לגרום לציפורניים לאבד מחוזקן עד למריחת שכבות הלק.  התפיסה החדשנית מנפצת את המיתוס וגורסת שאי השריית הציפורניים לפני מריחת הלק, עוזרת למנוע את שברי המניקור. למניקור ללא מים יש יתרונות מעולים לציפורניים ארוכות ובשילוב עם לק איכותי נוכל להשיג מניקור שיחזיק מעמד זמן רב יותר וציפורניים בריאות וחזקות יותר.

כך תעשו את זה, שלב אחר שלב:

שלב 1: הסרה

יש למרוח פילינג ייעודי לציפורניים סביב הציפורן ולהמתין מספר דקות. לאחר מכן, בעזרת דוחף עור או עם האגודל, יש לדחוף את הפילינג בעדינות לאחור.

שלב 2: הכנה

יש להסיר את השאריות ולהכין את הציפורן למריחת הלק. רצוי להשתמש במגבונים מיוחדים המיועדים לכך.

שלב 3: בסיס

יש למרוח שכבה אחת של בסיס. חשוב להקפיד למרוח שכבה אחידה על כל שטח הציפורן.

שלב 4: הגוון

כעת יש לבחור את הגוון המועדף. חשוב מאד לתת לכל שכבה להתייבש לפני מריחת השכבה הבאה.

שלב 5: איטום

יש לנעול את שכבות הצבע עם שכבת טופ מבריקה במיוחד ולא לשכוח למרוח גם את קצה הציפורן. יש להמתין כ- 2 דקות לפני המעבר לשלב הבא.

שלב 6: ייבוש

לאחר ששכבת הטופ התייבשה, יש לטפטף טיפה אחת מהמייבש במרכז הציפורן.

שלב 7: הזנה

לאחר ייבוש מלא, מרחו כמות מועטה של תכשיר לחות והזמנה לציפורן, עסו בעדינות בתנועות מעגליות סביב אזור הציפורן, להענקת לחות ונוחות.

© יחצ אפריל

טיפוח הציפורניים

כדי לשמור על מראה מטופח ומוקפד של הציפורניים, מומלץ לשומר על שגרת טיפוח ולהכיר את המוצרים שיעזרו לך להשיג את הציפורנים המטופחות ביותר:

  • מסיר עור יבש במהירות: מיועד לכל מי שרוצה לטפח את העור היבש והסדוק סביב הציפורניים ולכל מי שמעוניינת במניקור ביתי, זריז ויעיל. היתרון הגדול במוצר הוא שבתוך דקות ספורות העור היבש והסדוק שמסביב לציפורן מוסר, ללא צורך בגזירה, ונותר עור רך ומראה בריא לאורך זמן.

אופן השימוש: יש לנער היטב לפני השימוש, למרוח מסביב לציפורן שכבה דקה ולהמתין 30 שניות עד 2 דקות. לאחר מכן יש להסיר עם דוחף עור את עודפי העור.

הטיפ של ליאת: שלבו את המוצר עם מגבונים להסרת הלק למראה נקי והשלמת הטיפול.

  • טרום בסיס: מיועד לשיקום ציפורניים חלשותו ו/או סדוקות עם כתמים. למוצר שכבת בסיס בגוון ניוד המתייבשת במהירות ופועלת כשכבת הגנה למניעת כתמים ומילוי סדקים המאפשר מריחה עדינה ועמידות לאורך זמן.

אופן השימוש: יש לנער היטב לפני השימוש, למרוח על ציפורניים נקיות שכבה דקה ולהמתין מספר שניות לייבוש.

  • בסיס להצלת ציפורניים: מיועד לטיפול בציפורניים פגומות. מסייע לצמיחה בריאה של הציפורניים, מונע הכתמה ומשקם ציפורניים פגומות. רצוי להעדיף תכשיר שמכיל מכיל תמציות ביוטין, ויטמין D וסידן לחיזוק והגנה.

אופן השימוש: יש לנער היטב לפני השימוש ולמרוח על ציפורן יבשה ונקייה שכבה אחת אחידה.

  • שכבת טופ להגנה וברק: שכבת טופ מיועדת להגנה מקרני השמש ומונעת דהיית צבע על ידי לכידת הפיגמנט. היא אקסטרה מבריקה, יעילה לאריכות ועמידות הצבע, הפורמולה מתייבשת במהירות ומונעת סדקים.
  • לק מחזק במראה ג'ל: מתאיםלכל מי שרוצה לק איכותי ומטפל לשיקום הציפורן. לק טיפולי ב-4 גוונים חצי שקופים אשר מכילים מרכיבים לחיזוק וסיוע להגנת הציפורן. הפורמולה החדשנית מכילה: קרטין לחיזוק הציפורן שמן עץ התה המחייה ציפורניים יבשות ושבירות, ויטמין E להגנה מרבית, אבקת יהלומים להבהרה של ציפורניים מוכתמות וחסרות צבע, תמציות במבוק למניעת קילופים ומראה בריא.
  • מגבונים להסרת לק: מוצר חיונילכל מי שמעוניינות בהסרת לק בצורה קלה ויעילה. המגבונים מסירים את הלק בצורה יעילה, ידידותית וקלה, המגבון עמיד, דו צדדי, חדשני, בעל מרקם מנצח להסרת לק עיקש ונצנצים, אינו מתפרק או נקרע, משפר את הציפורניים בזכות ויטמין E ואלוורה המעניקים לציפורן לחות מושלמת.

אופן השימוש: יש להשתמש תחילה בצד הרך של המגבון להמסת הלק ולאחר מכן בצד המחוספס של המגבון להסרת לק עיקש ונצנצים.

הטיפ של ליאת: ניתן להשתמש במגבון להסרת שאריות לכלוך ושמן מהציפורנים לפני מריחת שכבת הבסיס.

  • פי.די. טיפות לייבוש מהיר במיוחד: מומלץ לשימושל'ממהרות׳ הרוצות ייבוש מהיר וזריז של הלק. מכיל סרום שמן יבש המאיץ את זמן ייבוש הלק, מעניק לחות לציפורן ולעור מסביב לציפורן, מזין ומשאיר את הידיים בריאות, יפות ובעלות מראה צעיר. שמן זרעי הורד מעניק רכות מוגברת וניחוח מענג. התכשיר בגודל מושלם לנסיעות.

אופן השימוש: לאחר מריחת הלק ושכבת הטופ, יש לחכות 2-1 דק' ולטפטף טיפה אחת במרכז הציפורן לציפוי מלא. ללא צורך בשטיפה.

הטיפ של ליאת: לשלב עם תכשיר הלחות המעניקה מראה רך יפה.

  • באלם המעניק לחות לעור מסביב הציפורן: מיועד ומתאים לכולם, כי כולנו רוצים ציפורניים מטופחות עם גימור יפה, רך ונעים. התכשיר מכיל שמני קוקוס ואבוקדו להענקת לחות מיידית לציפורניים בשילוב אנטי אוקסידנטים המסייעים במניעת הזדקנות העור ופוספוליפידים המאזנים את רמת הלחות, הראש המיוחד של הבאלם מעניק עיסוי כייפי ולא שמנוני המחבק את הציפורן לספיגה מרבית. השימוש במוצר מעניק תחושת ספא ביתי.

אופן השימוש: לאחר הייבוש, יש ללחוץ בעדינות ולהוציא כמות קטנה בגודל ראש סיכה ולעסות בעדינות בתנועה סיבובית באזור הציפורן והעור.

 * המוצרים, אופני השימוש וההמלצות מתייחסים למוצרי BUTTER LONDON ברשת אפריל. בכל שימוש במוצרים אלה או במוצרים מקבילים ואחרים יש להשתמש לפי הוראות השימוש שעל גבי המוצר.

ליאת בן שחר דנוביץ, מנהלת ההדרכה ברשת אפריל

תגובות