איזה יופי: המוצרים הכי מפנקים שתעניקו לעצמכם. ADOBESTOCK

איזה יופי: המוצרים הכי מפנקים שתעניקו לעצמכם

טיפול פנים מפנק לעור, קולקציית נעלי ספורט חדשה וצבעונית, קרם לחות מעשיר, בשמים חדשים בריח טבע ופירות ומסכת הזנה לריכוך השפתיים • אז מה חדש על המדף בגזרת הטיפוח והביוטי? המוצרים שאתם חייבים לרכוש!

עוד בערוץ הסטייל של פרוגי:

טיפול פנים ונהנים

"יפה מקסימוב", קליניקת הביוטי טק המתמחה בשילוב טיפולים טכנולוגיים יחד עם טיפולי הזרקות אסתטיות, משיקה מס' טיפולי פנים חדשים ומיוחדים. ביניהם "מולטי 8"- טיפול פנים קלאסי ממוכשר שמטרתו העיקרית לנקות את העור ולהעשיר אותו בלחות. 
בטיפול משלבים ידיות שונות כמו פילינג מכני להשלת תאי עור מתים, תדר גבוה לחיטוי העור והזרמת דם, ידית הקריו קולינג למיצוק והרגעה, פילינג יהלום לניקוי וכמובן מסכות שונות בהתאם למצב העור שלך. 
כל טיפול מותאם ספציפית לסוג העור של המטופל\ת, משלב טיפולים טכנולוגים שמטרתם לטפל בכל מרקם עור הפנים, ולעודד ייצור של קולגן ואלסטין בשילוב עם הזרקות כדי לתת את הטאץ' הסופי והגלאם הנדרש. הטיפולים מתאימים לנשים וגברים בכל הגילאים והמחיר משתנה בין לקוחה ללקוחה בהתאם למגוון משתנים כמו מצב העור, גיל וכדומה. 
- לאחר שניסינו: טיפול פנים מפנק ומרגיע, מנקה את העור ומחדיר חומרים וקרמים איכותיים לעור. יצאנו עם עור זוהר להמשך השבוע!

 

© אופיר הראל

לרוץ בקלות והכי חשוב, בסטייל

מותג הספורט הבינלאומי המוביל saucony משיק את קולקציית הספורט ,האופנה והפנאי של המותג לחורף הקרוב. הקולקציה, מתחלקת לאופנה, ספורט וביגוד ומשקפת את כל מה שחובבי המותג אוהבים, הקולקציה עוצבה יחד עם מיטב היצרנים באיטליה וכל חומר נבחר בקפידה ויובא ישירות מאיטליה לצורך ייצור, כך שבכל צעד קדימה או אחורה יש טעימה של בירת האופנה איטליה.

הקולקציה המתהדרת בטכנולוגיות מתקדמות ותכונות הבד הייחודיות המאפשרות נידוף
זיעה מקסימלי המונע הזעת יתר ומקליל על גוף הספורטאי ומשאיר אותו יבש גם בתנאי מזג אויר שונים ומספקת הגנה מקרינות שמש UV.

- לאחר שניסינו: נעלי ספורט סופר איכותיות, נוחות לריצה! יאללה, אנחנו כבר מתכוננים לרוץ איתן במרתון ת"א!

© יחצ

 

טיפול לילה לעור

חברת התזונה הבינלאומית הרבלייף, משיקה קרם פנים משקם ללילה בעל מרקם
עשיר (בשל תכולת המרכיבים המזינים והמשקמים) הנמרח בקלות ונספג במהירות,
מספק לחות עמוקה והזנה, משיב את אלסטיות והגמישות ומסייע בחידוש העור.
קרם פנים משקם ללילה מעניק לעור מראה זוהר, רך וחלק יותר וכן מסייע בהפחתת
הופעת קמטי הבעה וגיל בתוך 7 ימים בלבד , מתאים לכל סוגי העור, נבדק
דרמטולוגית, אינו מכיל פרבנים, לא נוסה על בעלי חיים. הפורמולה הייחודית מכילה: ויטמין B3, ויטמינים נוגדי חמצון C ו-E, אלוורה, שמן זרעי חמניות, תמצית אקמלה, שמן מקדמיה, שמן זית ושמן זרעי שומשום. תכולה: 50 מ"ל, מחיר: 253 ₪

- לאחר שניסינו: קרם משקם ונעים, נספג בקלילות על העור.

 

© סטודיו דיטיילס 

לחות ומגע קטיפתי ל-48 שעות

מותג הטיפוח הבינלאומי ליראק פריז משיק קרם גוף עשיר ומזין לעור יבש ועדין -
בודי נוטרי פלוס. מעניק לחות ומגע קטיפתי למשך 48 שעות נספג בקלות ובמהירות
ואיננו דביק, מתאים לעור יבש ורגיש במיוחד בעל ניחוח ממכר ומרקם קליל ונעים. בודי
נוטרי פלוס מתאים לנשים בהריון ומונע יובש וגרד בעור. בודי נוטרי פלוס מועשר בשמנים צמחיים וחמאת שיאה. מחליק את העור ומעניק לו מגע קטיפתי ולחות מרבית לאורך זמן.
רכיבים: חמאת שיאה - להזנת העור, אוראה - למניעת יובש, שמן חריע - לאמולסיה
אפקטיבית. מחיר: 199 ₪

- לאחר שניסינו: מעשיר את העור ומעניק לו לחות וריח לאורך זמן. 

© אסף לוי

בניחוח של הטבע

בושם החדש מבית איסי מיאקי 'דרופ דיסי' או 'דה פרפיום פרש' מייצג את הטבע עצמו: כל כך מורכב ועם זאת קל לגשת אליו. כמו באופנת איסי מיאקי, השאיפה היא לא לרצות אחרים, אלא לרצות את עצמך. לגרום לעצמך להרגיש טוב עם הניחוח.

הניחוח מיוחד, ייחודי לחלוטין - כל כך מרוחק מהנורמות של בישום קלאסי. הבשמית אן איו (Ane Ayo) חלמה על תו הגשם האביבי חסר התקדים הזה - אותו הבזק יחיד של רעננות המשלב את השקיפות הטהורה של טיפת מים עם הממד המינרלי הכובש שלה. זהו טוויסט מודרני על תו המים, החתימה הנפוצה של כל ניחוח בקולקציית הבית. בתוך הניחוח, טיפה זו פוגשת שפע של פרחים צבעוניים, כמו פרץ של עלי כותרת לחים כולל אקורד הלילך הנהדר, הסמל של דרופ דיסי המקורי. משולב עם ורד הדמשק, הוא מציע חתימה פרחונית חדשה, עדינה ורעננה. בקבוק הדרופ דיסי בצורת טיפה, הבקבוק הדקורטיבי הייחודי נושא סימן של טיפה בתוך טיפה, כאילו נראה דרך זכוכית מגדלת קסומה. צבעים חלומיים בגווני הטבע מגוון התכלת של השמיים לירוק התוסס של עשבים ברוח. נראה שהטיפה לובשת את הצבעים של כל אלמנט. הבקבוק עשוי מ-5% זכוכית ממוחזרת, והקופסה שמכילה אותו עשויה מקרטון ממוחזר בר-קיימא. הבושם עצמו טבעוני ומכיל גם מרכיבים ממוחזרים ומתחדשים.   מחיר לצרכן: 90 מ"ל – 299 ₪.

- לאחר שניסינו: ריח ייחודי וחזק, שעוטף אותך לאורך כל היום.

 

© חול

בריח פירות 

הניחוח ה-eau de toilette הארומטי נפתח עם תווים עליונים פריכים ומרעננים של תפוח אדום עסיסי ולימון נוצץ, המזכירים את רוחות ההרפתקה. תווים אלה מודגשים על ידי נגיעה של פלפל סצ'ואן חריף, ואיתו תערובת תוססת של לבנדר ומרווה, המובילה אותנו למקומות רחוקים כל כך מהנופים העירוניים המוכרים שלנו. לבסוף, הניחוח מסתיים בשילוב של פצ'ולי, וטיבר והרכות העצית של עץ הארז, מחווה לנופים שאנחנו חוצים כדי להגיע ליעד הבא שלנו.

הבקבוק עשוי מזכוכית שקופה, ואילו הניחוח עצמו בעל גוון אפור-כחול המזכיר את אופק החוף. הוא מסתיים בפקק הספריי בעל הסגירה הייחודית כמחווה לסגירה האייקונית שמופיעה על תיקי קואץ במשך עשרות שנים, ו-C חרוט בתחתית, פרט שמזכיר את חתימת בית האופנה קואץ. מחיר לצרכן 100 מ"ל: 299 ₪.

- לאחר שניסינו: תחושה של אביב באמצע החורף, ריח פירותי מפנק ועמיד.

© חול

לשפתיים רכות ובעלות הזנה

רשת הקוסמטיקה SACARA מציעה לחורף 2023 מסיכת הזנה (ללא שטיפה) לריכוך השפתיים, המעניקה מראה בריא ומלא ברק, מזינה ומגינה על השפתיים לאורך כל שעות היום. המסכה עשירה בחומרי טיפוח המשמשים לריכוך והגנה מפני שפתיים יבשות והיא מכילה: שמן שקדים מתוקים - הידוע כשמן הנספג היטב, מעניק ברק ומסייע לריפוי עור יבש וסדוק. שמן השקדים מכיל גם וויטמין E אשר מגן מפני רדיקלים חופשיים ואחוזים גבוהים של חומצה "אולאית" המעניקים לשפתיים לחות טבעית, ריכוך וחידוש. כמו כן היא מכילה חמאת שיאה - חמאת שיאה נחשבת כ"אנטי אייג'ינג" טבעי, עוזרת למנוע היווצרות של קמטים מסביב לשפתיים ובשפתיים עצמן על ידי שיפור הגמישות הכללית של העור. החמאה נספגת בקלות ומעניקה לחות והגנה מיובש לארוך זמן. וגם שעוות דבורים - בעלת תכונות מופלאות של שמירה על לחות וטיפוח. שעוות הדבורים משמשת רבות ברוקחות הטבעית. בנוסף לריכוך המיידי של שפתייך, בשימוש קבוע ולאורך זמן המסכה תשפר את מרקם ונראות השפתיים. המסיכה מגיעה בשני גוונים שונים. מחיר לצרכן: 15 ₪.

- לאחר שניסינו: לטיפוח השפתיים וריכוך, במיוחד בתקופה שכולנו סובלים מיובש. קטן ונוח לנשיאה בתיק.

 

© יחצ
תגיות
תגובות