ביוטי בלי מע"מ: חנות קונספט חדשה הגיעה לאילת. צילום: רועי טפר

ביוטי בלי מע"מ: חנות קונספט חדשה הגיעה לאילת

אוהבים מוצרי ביוטי וטיפוח? אוהבים גם מבצעים ומחירים ללא מע"מ? סופר פארם משיקה חנות קונספט חדשה "GALLERY" בעיר הדרומית ואנחנו הגענו עד לשם כדי לסקר • בנתיים תתחילו לארוז, והכי חשוב - תשאירו מקום במזוודה לביקור בסניף!

בשיתוף עם סופר פארם

אז הגענו עד לעיר הדרומית אילת, להשקה של חנות הקונספט החדשה של סופר-פארם - GALLERY בקניון מול הים באילת. הסניף החדש יציע חווית קנייה בינלאומית עם מותגי-העל המובילים, מותגי דראגסטור ומותגי אינדי; מ-PIXI, קיילי ג'נר, מוצרי SO.KO, מריו בדסקו, SHOWTIME של נועה קירל ועוד מותגים שאנחנו אוהבים.

עוד בערוץ הסטייל של פרוגי:

© צילום: רועי טפר

הסניף החדש יציע בתוכו מתחם ביוטי וקוסמטיקה הכולל עמדות של מותגי ביוטי מובילים בסגנון SHOP IN SHOP, כמו: Giorgio Armani beautyYves Saint Laurent, שאנל, דיור, ג'יבנשי, ANASTASIA BEVERLY HILLS, מייקאפ רבולושיין. אבל לא רק, גם מחלקת בישום התרחבה משמעותית וכוללת מותגי נישה, כמו,BYREDO, Serge Lutens,  BOSS collection, VERSACE ATELIER ועוד.

החנות עצומה בגודלה, מעוצבת בצורה מסודרת ונעימה לעין וניתן למצוא בה הכל. היא כוללת מתחם דרמו-קומסטיקה ומוצרי טבע, מתחם אופטיקה, בית מרקחת ומגוון מוצרי צריכה הקיימים בשאר סניפי סופר-פארם והמחירים, כמובן, בלי מע"מ!

עד כמה אנחנו אוהבים שופינג של ביוטי ומוצרי טיפוח? שירן אליצור, מנהלת פיתוח ויבוא מותגים ברשת סופר-פארם: "לפי דוח שפורסם בתחילת השנה, עד 2030 דור ה-Y, ה-Z והאלפא יהיו הצרכנים העיקריים של מותגי היוקרה. הקהל של היום משלב צריכה של מותגי על עם מותגים נגישים ולא מתנצל על זה. היום ניתן לראות כי כמו שהמותג אסנס התפוצץ בטיק טוק כך גם מותגי יוקרה כמו דיור ושאנל".

סופר פארם עתידה להשיק עוד 5 חנויות GALLERY ברחבי הארץ: גלילות, קרית מוצקין, בת ים, כפר סבא וירושלים. הבאה בתור תהיה בקניון "הקריון", שבקרית מוצקין והיא תפתח עד סוף שנת 2023.

אז מי אמר שופינג בלי מע"מ ולא קיבל? פעם הבאה שאתם באילת - תקפצו לסניף החדש GALLERY

 

© צילום: רועי טפר

 

© צילום: רועי טפר

 

תגובות