בריא וקל: הכוכבים האהובים בטיפ בריאות מיוחד. צילום: אינסטגרם

בריא וקל: הכוכבים האהובים בטיפ בריאות מיוחד

לקחנו את כוכבי הנוער האהובים וביקשנו מהם לתת לנו טיפ בריאות אחד שהכי כדאי לאמץ לאורח החיים שלנו. מה הטיפ של טל מוסרי, גל אמיתי וכוכבי "הבנים והבנות"? צפו

בשיתוף עם תנובה

שמור על אורח חיים בריא זה דבר חשוב וזה מתחיל מבית בריא שיש בו תזונה בריאה ונכונה. לא תמיד אנחנו עומדים בפיתוי ודי אוכלים הכל, אך אם מתחילים בכל פעם עם טיפ בריאות קטן בהדרגה - זו כבר פסיעה לעבר הדרך הנכונה. לכן, החלטנו לבקש מכמה כוכבים שאתם מכירים לתת לנו טיפ בריא אחד משלהם שאפשר לאמץ בקלות ביום-יום.

>> מחפשים מתכונים בריאים יותר? היכנסו למתחם בית בריא

טל מוסרי

כוכב הילדים הנצחי ומנחה ערוץ ניקלודיאון, שממש לפני רגע נולד לו ילד שלישי, טל מוסרי, משתף אותנו בטיפ קצר וחשוב לתזונה בריאה - "שתו הרבה מים" אומר לנו ומשתף כי כבר שנים הוא מקפיד לשתות בכל יום מים, ובכל הזדמנות בין שלל הפרויקטים בהם מככב. אימצנו!

צילום: ירון שרון
 

דורון ביטון וקטריקס

הצמד המוזיקלי שמזמן כבש את הרשת עם להיטים כמו "חופשייה", "אוהבת לרקוד" והאחרון שביניהם - "שחרר". הצמד החם מקפיד על ארוחת בוקר בריאה שכוללת לדבריהם ירקות לצד הטוסט (או פרוסת הלחם עם הגבינה) ושקדים. 

קטריקס ודורון ביטון בטיפ בריאות
 

גל אמיתי

אחד הכוכבים שבלטו השנה על המרקע הוא גל אמיתי, שהנחה את "המשימה אמזונס", כיכב ב"גאליס" ומקפץ בין הצגות שונות בתיאטרון. גל מנהל אורח חיים בריא שכולל מדיטציה בכל יום ואף שייק בריאות עם מרכיבים שהוא לא יכול לוותר עליהם ועליו הוא ממליץ.

גל אמיתי בטיפ בריאות. כתבת: לידור זוארץ | צילום: רון סלמאן
 

 קים אור אזולאי

היא כבר הפכה לאחת הבנות הכי משפיעות באינסטגרם, אז כמה טוב שגם בו אפשר להעביר מסר חשוב? קים אור אזולאי כיכבה כבר בפרויקטים של ערוץ הילדים וממשיכה לככב באינסטגרם ולנהל בלוג פאשניסטי מצליח. לאחרונה אפילו קיילי וקנדל ג'נר שיתפו אותה בחשבון האינסטגרם שלהן, אך הכוכבת הצעירה בת ה-14 לא שוכחת, בין כל האופנה והפרסום, לתת לנו טיפ בריא שכולל נשנוש של עגבניות שרי כשיש חשק למשהו מתוק.

הטיפ של קים
 

נדב קפלן 

מי שצפה בקיץ האחרון בתכנית "הבנים והבנות", מכיר היטב את נדב קפלן שהפך לכוכב בתקופה האחרונה בשל השתתפותו שם. גם לנדב היה טיפ בריאות מיוחד לחלוק איתנו שכולל סלט ירקות, חביתה ופרוסות לחם מרוחות בגבינה קלה.

הטיפ של נדב
 

גל סוויסה

אחרונה חביבה היא גל סוויסה, כוכבת רשת עולה וידועה בעיקר בשל סרטוני השירה שהיא משתפת בחשבון האינסטגרם שלה ובערוץ היוטיוב. סוויסה הצעירה בחרה לתת לגולשי פרוגי את הטיפ למקרים בהם יש חשק עז לטרוף את כל המקרר ובמקום זה להסתפק במשהו קצת יותר קל, מופחת קלוריות ויותר בריא. עשית לנו חשק!

הטיפ של גל סוויסה
 

ומה הטיפ שלכם? כתבו לנו!

תגובות