מה הטרנדים לאביב הקרוב? סיכום תצוגת קסטרו 2015 . צילום: אבי ולדמן

מה הטרנדים לאביב הקרוב? סיכום תצוגת קסטרו 2015

היום (א') התקיימה תצוגת האופנה של קסטרו לכבוד קולקציית אביב-קיץ 2015. מה הטרנדים שישלטו ומי הם האורחים שהגיעו? סיכום הטרנדים של קסטרו

היום (א'), התקיימה תצוגת האופנה של חברת ההלבשה הישראלית קסטרו לאביב/קיץ 2015. הקולקציה נוצרה בהשראת ערי הים התיכון ומחברת בין עשייה מסורתית לבין תיירות, חופש ומסיבות. בין האורחים בלטו בעיקר דר זוזובסקי, שיר מורנו והחבר, אגם רודברג, אנה אהרונובאליאנה תדהר, וירדן הראל שהפציצו בלוקים מגניבים במיוחד.
תדהר מתחברת לשמש © אלירן אביטל
 
© אלירן אביטל
בניגוד לכניסה שהייתה מאוד צרה ולכן לא הייתה בה שום יכולת תזוזה, המסלול היה מושקע מאוד. הוא היה "נקי" ברובו ובצד שמאל של הבמה ניצב עץ גבוה. בתחילת התצוגה המסלול הפך ללבן לגמרי והתאורה היא ששיחקה את המשחק. את המסלול פתחו כמו בכל עונה, הפרזנטורים גל גדות, עומר דרור, לירז דרור ולאחר מכן, יחד איתם צעדו עוד המון דוגמנים מוכרים שלקחו חלק.
 

 את התצוגה פתחה הזמרת "דיקלה" שהייתה מדהימה לאורך התצוגה, הבחירה בזמרת כמי שתופיע לאורך הקולקציה הייתה בחירה נבונה משום שסגנון שירתה תואם את רוח התצוגה. הזמרת ריגשה בהופעה ובזמן שהדוגמנים פסעו על המסלול היא שרה לאורך כל התצוגה ביחד עם להקה מוכשרת של נגנים וכל שיר שלה סימל כל סט שהופיע. לאורך התצוגה היא שרה גם בעברית וגם באנגלית.

© שוקה כהן
© אבי ולדמן

בוהו-שיק במיטבו

את הסט הראשון פתחה הפרזנטורית גדות לבושה בשמלת מקסי ורדרדה ופרחונית שהזכירה אווירה של חופש. הסט כולו היה באווירה מדברית עם נגיעות של שנות ה-60. הנעליים היו בסגנון גלדיאטור עם עקב והשמלות היו אווריריות ומרובות הדפסים שהיו נראות נוחות למדי עם מחשוף קדמי וגב מעוצבים. השמלות שילבו את הטרנד הקצר עם הארוך ורמת האקססוריז הייתה ששילבו בהן הייתה מרובה. על פי הסט הראשון האקססוריז של הקיץ יהיו צמידי עץ עבים ושרשראות מאסיביות. התסרוקות של הנשים היו אסופות בצמות ומאוד שמרניות והאיפור היה מאוד עדין יחסית. 
© אבי ולדמן
© אבי ולדמן
© אבי ולדמן

כחול ולבן זה הצבע שלי

בסט השני, הצבעים השולטים היו הכחול והלבן, ניכר היה שמתכוונים אל עיר בישראל. את הסט הזה פתח הפרזנטור דרור כשהוא לבוש כולו בלבן. הסט השני שילב גם הוא את הטרנד הקצר והארוך - פוטר עבה עם מכנס קצר וסנדלים תנכ"ים לבנים הופיעו ברובם אצל הגברים ואצל הנשים שוב בעיקר שמלות מקסי, אך בניגוד לסט הראשון הן היו לבנות וכחולות. 
 

לאחר מכן, הופיעו הגברים בלבוש שהוא בצבעי חום, ירוק ובז, מן צבעים שורשיים. צבעים המזכירים את שנות ה-60 בארץ, את הקיבוץ והעבודה, המכנס החאקי מסתבר הוא לא רק מתקופת הפלמ"ח והולך לחזור בגדול לגזרת הגברים. הסט שילב הפעם גם מכנסיים לצד השני אך בכל זאת נשארו שמלות המקסי בגווני ורוד עתיק ונוספו גם אוברולים מחמיאים. המכנסיים גם לנשים וגם לגברים היו סוג של מכנסי אלאדין רחבים, החולצות של הגברים היו רחבות, ארוכות ולעיתים הופיעו בהם נגיעות של כתמי צבע ורוד.

© אבי ולדמן
 
© אבי ולדמן
 
הסט השלישי, אופיין בהדפסים שאנחנו לא רגילים לראות בקיץ הלוהט והישראלי, משבצות בשחור-לבן וחליפות מחוייטות בגזרת הגברים. בצד השני, בלט הצבע הצהוב שהולך להיות מאוד משמעותי בקיץ הקרוב. גם הצבע האדום, למרות שנחשב חורפי יחסית יופיע גם הקיץ. 
© אבי ולדמן
© אבי ולדמן
 
© אבי ולדמן
© אבי ולדמן

מראה קליל ונוח לכל עת באוויר הישראלי

לסיכום, התצוגה הייתה טובה ברובה, הבדים היו איכותיים והצבעים מעניינים. נראה כי טרנד הגלביות, השמלות הפירחוניות ומשחק המחשופים ישארו גם הקיץ הזה וישמשו מראה קליל ונוח לכל עת באוויר הישראלי. אך חליפות הפוטר מן הסתם לא יצלחו בחום שכזה ולכן מיותרות גם הסנדלים התנ"כיות לא מוצלחות ולכן נעדיף להימנע מהם כמה שיותר. 
 

בדרך כלל, מה שאנו רואים על מסלול התצוגה, הרוב לא מגיע לחניות עצמם אלא רק מראים לנו את הקו קולקצייה של אותה עונה, אבל מי שרוצה לרכוש  את קולקציית המסלול היא תיצא למכירה בחנות קסטרו בדיזינגוף סנטר או באתר של קסטרו.

 
תגובות