היוש או ביוש: דר זוזובסקי לא מאפילה על לי בירן  . צילום: רפי דלויה

היוש או ביוש: דר זוזובסקי לא מאפילה על לי בירן

השבוע בפינה, ירדן הראל אף פעם לא מפספסת, דר זוזובסקי ולי בירן ללא ספק הזוג הכי פאשניסטי בביצה ומי הם שני הגברברים שפישלו השבוע? הצביעו והשפיעו!

אוריאל יקותיאל

הוא פאשניסט, הוא תמיד מפזיג בלוק ומגיע בעקבים מעוררים אימה לכל השקה שלא מביישים אף בחורה בביצה, אך הפעם, משהו לא מסתדר בלוק של אוריאל יקותיאל, אולי זו החולצה בתוך המכנס הספציפי הזה שיוצר את השילוב הכלל לא מחמיא או שאולי זה הוא בד הקטיפה שממלא את החליפה הזו. קבל מאיתנו את הביוש הזה בהרבה עצב.

© ענת מוסברג
 

 

ירדן הראל

אף פעם לא נמאס מהלוקים של ירדן הראל, מי ידע למשל שהיא יכולה להפוך חצאית מקסי שחורה ונעלי עקב בנאליות ללוק מרתק בעזרת חולצת סטרפלס וקלאץ' מגניב. הפסים האלכסוניים שבחולצה תמיד עדיפים על פסים אנכיים והם עושים את העבודה בכך שהם מאריכים את חלק הגוף העליון והחצאית בהחלט באורך הנכון. פריט קטן וחשוב ששמנו לב אליו הוא הקלאץ' האדום המנצנץ שגורם לנו לרצות אחד לעצמנו. השגת מאיתנו היוש ענקי. 

© אור גפן

 

 

 

אנחל בונני

עוד טעות מצערת הפעם במגרש של אנחל בונני. לפניכם גבר, שנראה טוב. טוב מאוד אפילו, זונח את חוש הסטייל שבו התברך לטובת בנדנה. בונני שמתלבש לרוב בסגנון היפסטרי שהולם אותו במיוחד, החליט לצאת מביתו כאילו מינימום חזר מהים או מסיבוב הופעות של "הפרוייקט של עידן רייכל". עוד דבר מר בונני, עזוב את זה שאין קרן שמש, המשקפיים שלך יותר מידי מודבקות לפרצוף. על חוסר המאמץ קבל ביוש, למרות שאתה נראה מעולה בכל מצב.

 

© שוקה כהן

 

 

 

דר זוזובסקי ולי בירן

ללא ספק אחד מהזוגות הכי אהובים עלינו בסטייל שקיבלו מאיתנו היוש כפול. דר זוזובסקי זוהרת בשמלת המיני הלבנה והנעליים המטאליות שעשו קאמבק העונה. עם לי בירן לעומת זאת, זה כבר סיפור אחר. הטי-שירט הלבנה והג'ינס השחור גורמים לפהק אך כשמגיעים לנעליים, ווואלה. שלא תטעו, אלו לא סתם סניקרס לבנות אלא עם טוויסט שהופכים את כל הלוק שלו למיוחד. 

© רפי דלויה

 

 
תגובות