סטטיק ובן אל: "נוציא אלבום לפני הסיכוי שנוציא קולקציה". צילום: רפי דלויה

סטטיק ובן אל: "נוציא אלבום לפני הסיכוי שנוציא קולקציה"

באירוע האופנתי של גיליון "פנאי פלוס", פגשנו את מלכי השיק של 2017 - סטטיק ובן אל שלקחו את התואר בסבבה והזכירו שהם קודם כל במוזיקה, עומר דרור וגפן ברקאי חשפו סודות מארון הבגדים, אשלי וקסמן בקשי בפאדיחה אופנתית וגם: למה אחותו של דניאל מורשת התעצבנה עליו בראיון? צפו

השבוע השיק מגזין "פנאי פלוס" את גיליון "שיק או שוק" השנתי שלו, באירוע אופנתי עתיר סלבס שנערך בשיתוף עם "פדני", "אופטיקנה" ו"סיטרואן". הגיליון האופנתי לא יכל לפספס את ההזדמנות להעניק את התואר הנחשק למי שהציגו בפנינו לאורך השנה האחרונה מגוון לוקים יוצאי דופן ומעוררי שיח.

עוד בערוץ הסטייל של פרוגי:

הזוכים הם כידוע, סטטיק ובן אל, שמלבד הלהיטים שהם משחררים אחריהם, הם גם לא מפסיקים להפתיע בלבוש הססגוני. השניים הגיעו לאירוע מוקדם יותר מכולם כי מיד אחר כך מיהרו להופעה בבאר שבע. ככה זה כשמבוקשים.

כתבים: עומר איסוביץ' ומשה אבוטבול | צילום: אלינה רבינוביץ' |
 

בין האורחים הנוצצים שנכחו באירוע היו עומר דרור, בנות "האיטגירלס", עדי ביטי, גל גברעם, קווין רובין, קטריקס ודורון ביטון, קים אור אזולאי, דניאל מורשת שהגיע עם אחותו, טום באום, אשלי וקסמן בקשי ועוד רבים וטובים שנהנו מסושי של ג'פניקה, קוקטיילים של אפרול שפריץ, וגודיס של 'קפה ג'ו". 

תמיד שיק © רפי דלויה

בסבב הראיונות שהעניקו אנשי השיק שנכחו במקום, גילינו להפתענו שדניאל מורשת לא באמת מכיר את כל האושיות המפורסמות, אך לגמרי עוקב אחרי "היוש וביוש" שלנו, עומר דרור גילה לנו את האמירה האופנתית שלו וגפן ברקאי רוצה לגנוב מיהודה לוי בחוכמה.

הצמד הבא שיזכה בתואר?
הצמד הבא שיזכה בתואר? © אביב חופי
סטייל ביטי © אביב חופי
עכשיו הבנת מה זה אאוטפיט? © אביב חופי
© אביב חופי
© אביב חופי
© רפי דלויה
 
© אביב חופי
© אביב חופי

 

תגובות