היוש או ביוש: קים אזולאי ודנה זרמון מצדיקות את התואר. צילום: רפי דלויה

היוש או ביוש: קים אזולאי ודנה זרמון מצדיקות את התואר

השבוע בהיוש או ביוש- הצבעים הכבדים בלוק של השחקן האהוב, כוכבת הנוער בשמלה שלא עושה עימה חסד והשחקנית שצלחה את המשימה בשמלה מדוייקת ומחמיאה. כל הלוקים החמים של השבוע

כמו בכל שבוע, הוציאו הכוכבים את הלוקים הנוצצים מארון הבגדים ויצאו לפזר גלאם באירועים השונים. אז הלוק של מי הצליח ומי את האמון האופנתי שלנו עוד צריך להרוויח?

עוד בערוץ הסטייל של פרוגי:

אסף הרץ

השחקן הגיע להשקת העונה השנייה של הסדרה "ג'ינג'י" שתעלה לשידור בyesVOD ובערוץ ג'וניור לילדי yes, ולבש לרגל המאורע חולצת פולו שחורה ארוכה, מכנסי ג'ינס שחורים ונעליים חומות. הלוק היה פשוט ומוצלח והחמיא במיוחד לכוכב האהוב, כך שהאאוטפיט מזכה את הרץ בהיוש להפעם.

© רפי דלויה 

יהודה לוי 

הדוגמן והשחקן הגיע לאירוע ההשקת ערוץ 13 של רשת בלוק ערב מושקע ומכובד שכלל חליפה מחויטת בצבע סגול חציל,חולצה מכופתרת בצבע בורדו וקינח נעליים מבריקות  בצבע שחור. הלוק אמנם מאוד מושקע, אך סגול ובורדו לא משתלבים ומתאימים יחד ואף יצרו עומס וכבדות בלוק, אשר הורכב רק מצבעים כהים. לכן השבוע יקבל לוי ביוש
 

שלומית מלכה                                                                                             

הדוגמנית,המנחה ובת הזוג של יהודה הגיעה עימו לאירוע השקת ערוץ 13 של רשת בשמלה בעלת חיתוכים עגולים ומלמלות בחלקה התחתון בצבע חרדל (הצבע הכי טרנדי לעונת הסתיו הקרובה) וחושפת כתפיים. ללוק הוסיפה מלכה נעלי עקב בצבע שחורות עם ניטים בצבע זהובים ותיק צד עם פייטים. הלוק מאוד מחמיא למלכה, בחירת הפריטים נכונה ואפילו מצוינת, ועל כך מגיע לדוגמנית לקבל היוש.

© ענת מוסברג

נינט טייב 

הזמרת הגיעה לביקור בארץ הקודש ולמסיבת סיום הצילומים לסדרת הדרמה החדשה ״בשבילה גיבורים עפים״ בכיכובה שנערכה במעדון הKU התל אביבי. לאירוע לבשה קימונו (שהצליח להזכיר לנו את הכפתן המרוקאי המסורתי) בצבע כחול רויאל עם עיטורים כסופים ומתחתיו חולצה בעלת גימור תחרה. את הלוק השלימה המאמי הלאומית עם ג'ינס קרעים ומגפונים מנומרים, ולסיום ציוותה נינה כובע שחור. הלוק מורכב מפריטים שדורשים המון אומץ ויחד השילוב ביניהם מוגזם ולא מתאים כלל לטייב, ולכן השבוע נאלץ להעניק לה ביוש
 
© אור גפן

דנה זרמון 

האיט גירל המצליחה הגיעה פתיחת תערוכת "לשון הרע לא מדבר אלי" בקניון איילון בלוק סופר שיקי וטרנדי ובו חצאית שחורה מבד דמי עור עם ריצ'רץ' אלכסוני בחלק התחתון וחגורה, גופיית רשת כסופה, ג'קט עור שחור ונעלי עקב מעוטרות ניטים קטנים. הלוק מורכב מפריטים הורסים שביחד משתלבים מעולה יחד ויוצרים לוק שיקי במיוחד, כיאה לפאשניסטה אמתית ועל כך השבוע תקבל זרמון היוש. #קללל
 
© רפי דל

טיילור מלכוב

כוכבת הנוער הפגינה נוכחות בפתיחת התערוכה "לשון הרע לא מדבר אלי" בקניון איילון בשמלת מיני שחורה מבד דמוי עור עם אלמנט קשירה ונעלי סניקרס לבנות של גוצ'י. אורך השמלה ופרטיה לא עשו חסד עם מלכוב, וההתאמה בינה לבין הסניקרס לא היתה מוצלחת, כך שהשבוע זה יהיה ביוש.

© רפי דלויה

קים אור אזולאי

הבלוגרית הגיעה גם היא לפתיחת תערוכת "לשון הרע לא מדבר אלי" כשלבשה חולצת טי-שירט לבנה אשר חשפה בטן, מכנסי ג'ינס מתרחבים, כובע בצבע בורדו ונעלי עקב סגולות. את הלוק השלימה אזולאי באמצעות תיק צד עם שלל הדפסים. הלוק החמיא לקים, ועם עוד היוש לאוסף היא ממשיכה להוכיח לנו כמה היא פאשניסטה למופת.

© רפי דלויה

קמילה קביו

הזמרת הגיעה לטקס פרסי ה-AMA הלטיני באוברול לבן עם פרנזים בעל מחשוף וי והוסיפה שרשרת צ'וקר צמודה, עגילי סטיימנט לבנים ונעלי עקב שחורות. הלוק היה אופנתי ובעל נוכחות, אך שילב בין טרנדים רבים מדי ולכן נוצר עומס. כמו כן צבע האוברול המסנוור גרם לקמילה להיראות חיוורת, מה שלא עשה חסד עם הזמרת.  כך שקביו תאלץ לקבל מאיתנו ביוש הפעם.

© GettyImages

 מילה קוניס

השחקנית האהובה הגיעה לפרימיירת הסרט "אמהות רעות 2: לשרוד את החג" כשלבשה שמלה שחורה חושפת כתפיים ובעל שסע לה היא צירפה נעלי עקב שחורות. גזרת השמלה מדוייקת והלוק החמיא מאוד לקוניס, לכן היא תקבל מאיתנו היוש.

© GettyImages
 
תגובות