לא קומסי קומסה: הכוכבות הישראליות בשבוע האופנה בפריז. צילום מסך מאינסטגרם

לא קומסי קומסה: הכוכבות הישראליות בשבוע האופנה בפריז

שבוע האופנה בפריז סיפק השנה לא מעט רגעים אופנתיים מדוברים. בין הפאשניסטות שהסתובבו בין התצוגות השונות היו גם כמה כאלו שאנחנו מכירים טוב טוב, שהגיעו בלוקים אופנתיים במיוחד והוכיחו מהו שיק כחול-לבן

שבוע האופנה בפריז נחתם בימים אלו ובכך מגיע לקיצו חודש שבועות האופנה מסביב לעולם. לצד אנשי האופנה שהגיעו לעיר האורות על מנת לצפות בתצוגות היוקרתיות היו גם כמה כוכבות אופנתיות ישראליות שנכחו בשבוע האופנה הפריזאי שכמובן לא החמיצו את ההזדמנות, הציגו שורת לוקים מסחררים פעם אחר פעם וייצגו אותנו בכבוד בסטייל בזירה האופנתית הכי חמה של השבוע האחרון.

עוד בערוץ האופנה של פרוגי:

אשלי וקסמן בקשי

היוטברית האהובה כבשה את רחובות פריז בשמלת טול כחולה וחלומית של המעצבת הישראלית שחר אבנט, שרק לאחרונה הלבישה את ביונסה, אותה איבזרה במשקפי שמש עתידניים של פראדה וסניקרס לבנות של המותג הבועט אוף-וויט. 

עדן פינס

הדוגמנית הרותחת הגיעה לתצוגה של המעצב פאקו רבאן ולבשה שמלה בסגנון אתני בצבע תכלת, חגורה שהוסיפה טאץ' אדג'י ללוק, מגפיים שחורים עד הברך ומשקפי שמש חתוליים בלוק מגניב ועתיר סטייל, כיאה לאושיית הסטייל שהיא.

ליבר בלילתי

ומאיט גירל אחת לאיט גירל אחרת. לאירוע אופנתי יוקרתי שנערך במסגרת אירועי שבוע האופנה לבשה בלילתי שמלת גולף מנצנצת, אותה עיצבה בעצמה כחלק מהמותג שלה "La Fille de". לשמלה צירפה ליבר נעלי עקב שחורות של איב סן-לורן, עגילי סטייטמנט כסופים ואיפור שיקי שתאם לשמלה.

ירדן הראל

הטאלנטית האופנתית הוכיחה כי היא לא סתם נבחרה למלכת ה"היוש" שלנו ובעודה מפזזת בין התצוגות השונות בעיר האורות היא הצטיינה בלוק שכללה שמלה של המעצב דרור קונטנטו, מעיל בעיצובה של הבלוגרית רומי ספקטור ותיק קלאסי של מייקל קורס. 

קורל סימנוביץ'

הדוגמנית ומעצבת האופנה הסתובבה ברחובות פריז בלוק אלגנטי כשלבשה חליפה מחוייטת של המותג הפריזאי סנדרו, תיק של פנדי, וסניקרס לבנות עם טאץ' כתום של נייק.

קים אור אזולאי

בין שורת הלוקים האופנתיים של הכוכבת במהלך שבוע האופנה אזולאי הלכה על לוק צבעוני שכלל טופ בצבע ניוד, חצאית ירוקה וג'קט ג'ינס מאוייר, כולם של המותג ארקטה. ללוק היא צירפה תיק שקוף ונעליים צבאיות אדג'יות יחד עם משקפי שמש ועגילים ארוכים והראתה כי היא לגמרי יודעת לדפוק הופעה. 

 

 

תגובות