יש לה לוק של קרדשיאן: הכוכבות עולות על בגדי ספורט. צילום: אלירן אביטל

יש לה לוק של קרדשיאן: הכוכבות עולות על בגדי ספורט

כמה מהפאשינסטות הצעירות הכי מובילות בתעשייה התאחדו יחד לכבוד ביצוע מחווה לפאשניסטות המובילות של עולם האופנה - הקרדשיאנס

האחיות קרדשיאן הפכו בשנים האחרונות למובילות טרנדים אופנתיים ועימם גם בעלה של קים קרדשיאן, קניה ווסט. האחיות מרבות ללבוש פריטים בעיצובו, אשר הסגנון שלהם כבר הפך למזוהה מאוד עם המשפחה הראשונה של הוליווד, ואלו הופכים לטרנדים לוהטים. אז מה קרה כאשר דנה זרמון, סופי מ'צטנר, אלין כהן, קים אור אזולאי ואגם בוחבוט, כוכבות אופנתיות לכל הדעות, שיתפו לטובת צילומים ברוח הקרדשיאנס?

עוד בערוץ האופנה של פרוגי:

אתמול (ד') סקוואד הבנות הרותח התאחד לטובת צילומים של חברת אדידס לרגל הנעליים החדשות של מותג האופנה האייקוני של ווסט, נעלי ה-YEEZY BOOST 350, אשר התקיימו בוילה יוקרתית. ואין דרך יותר מתאימה מלהשיק את הנעליים החדשות אם לא בסדרת תמונות שהייתה כולה בנושא מחווה לסטייל של האחיות הידועות. 

כיאה לאווירה הקרדשיאנית, הכוכבות לבשו בגדים בסגנון המזוהה עם המשפחה כמו בגדים בצבע ניאון, גזרות צמודות ומכנסי בייקר, הידועים גם כטייץ החצי. כמו כן, גם קנדל וגם קיילי הן הפרזנטוריות של אדידס העולמית, כך שבגדי המותג כבר לגמרי הפכו לסממן הסטייל שלהן.

המדים הרשמיים - ניאון ומכנסי בייקר
המדים הרשמיים - ניאון ומכנסי בייקר © אלירן אביטל

הקשר של קנדל וקיילי לצילומים נמשך גם בעקבות העובדה כי שמן נקשר בעבר לשמן של חלק מפאשניסטות שהגיעו לסט: קים אור אזולאי זכתה בעבר לפרגון מצמד האחיות המפורסמות, אשר פרסמו את תמונתה בחשבון האינסטגרם של המותג שלהן, ואלין כהן, אשר זכתה לא פעם לתואר "קיילי ג'נר הישראלית" - בעקבות חברת האיפור שלה והשפתיים, אשר הפכו לסימן ההיכר שלה. 

קיילי ג'נר הישראלית?
קיילי ג'נר הישראלית? © אלירן אביטל
קורטני, קים וקלואי, הגרסה המקומית © אלירן אביטל
עדיין מתלבטים אם את יותר קים או קיילי © אלירן אביטל
#סקוואד_גולס © אלירן אביטל

 

תגובות