נשף VIP: כל החוויות והטיפים של הסלבס לפרום. צילום מסך מאינסטגרם

נשף VIP: כל החוויות והטיפים של הסלבס לפרום

לרגל ה'פרום' הכוכבים מגלים לנו את הסודות שלהם מהערב הנוצץ, מחלקים לכם טיפים לאירוע המדובר ומדברים על חווית הנשף שלהם: "אם הפרום שלי היה היום, יכול להיות שהייתי נכנסת להרבה יותר לחץ"

עונת נשפי הסיום בעיצומה ולכבודה שמענו מכמה כוכבים אהובים במיוחד - הדוגמנית בר זומר, אושיית האופנה דנה זרמון, כוכבי הרשת שירלי לוי ונבו עמרני והזמרת וכוכבת הרשת אנה זק, שמתכוננת בימים אלו בעצמה לנשף, על חווית הפרום שלהם. אז למי נפלה השמלה באמצע רחבת הריקודים, מי תיאמה את הלוק עם הדייט ולמי כל העיסוק בפרום נראה מצחיק היום?

עוד בערוץ האופנה של פרוגי:

מה לבשת לפרום שלך?

בר: "זו הייתה שמלת מיני בצבע אדום-כתום עם כתף אחת. אני זוכרת שהתחרפנתי מהשיפוצים. התחלתי להתכונן לזה לפני וחיפשתי שמלה במשך כמה חודשים. החלטתי שאני רוצה שמלת מיני ולדעתי הייתי בין היחידות שהיו עם שמלת מיני בנשף".

נבו: "לבשתי חולצה לבנה עם פפיון יחד עם מכנס, חגורה שקניתי, בלי להשקיע יותר מידי".

דנה: "לבשתי לפרום שמלה שעיצבה לי במיוחד המעצבת ליהי הוד, מעצבת מאוד גדולה שגם עשיתי יחד איתה את השמלת כלה שלי, אז זו הייתה סגירת מעגל. זו הייתה שמלה מגניבה, שמלת מיני בצבע ניוד".

שירלי: "מלא חברות שלי קנו מלא שמלות באלפי שקלים, שמלות נוצצות והכל היה עם שואו ובאזז, ואני הכי לא בחורה של שואו ובאזז. אני הכי לא מחפשת נצצים וחיפשתי משהו בייסיק. בגלל שבתקופת התיכון הייתי ילדה מלאה והיה לי קשה מאוד למצוא בגדים, אז שנה וחצי לפני הפרום הייתה בר המצווה של אח שלי, שם לבשתי שמלה שעלתה עליי גם לפרום. אז תפסתי שתי ציפורים במכה אחת ולבשתי את השמלה שלבשתי לבר מצווה של אחי גם לפרום. אבל מי זוכר? זה גם יצא נדיר, וגם חסך לי מלא כסף".

אנה: "עדיין לא החלטתי מה אלבש. חשבתי על שמלה קלילה, לא מוגזמת מידי וגם לא פשוטה מידי".

כמה זמן לקח לך לבחור את הלוק לנשף?

בר: "הרבה מאוד זמן. התחלתי להתכונן לזה שלושה חודשים לפני, אפילו יותר".

נבו: "לקח לי בערך שבוע לבחור את הבגדים. היה לי מכנס שקניתי בארצות הברית, אז רק הייתי צריך לחפש חולצה ופפיון. קניתי את זה בארץ. הנעליים היו נעלי וינטג' של אבא שלי, נעליים ממש ישנות שנורא התאימו".

דנה: "האמת שמאוד התלבטתי כי ממש לא היה לי כיוון, וגם הבנות בשכבה אצלי לא היו כאלו סטייליסטיות בלשון המעטה, אז לי לקח זמן לחשוב איזה סגנון אני רוצה אבל כשבאמת הגעתי למעצבת בסטודיו, היה לי ממש קל. ראיתי כל מיני עיצובים וכבר ידעתי מה בא לי, אז זה כבר זרם".

שירלי: "האמת שהמון זמן. כל החברות שלי רצו להיראות הכי טוב, "מלכת השכבה" רצתה להיראות הכי טוב. כל הזמן דיברו על זה, כבר חצי שנה לפני. התחלתי לחפש שמלות עם חברות שלי בחנויות של השכרות וכדומה. היה לי מאוד קשה למצוא שמלות. זה היה מצב שאני רואה את כל החברות שלי מודדות והשמלות שיש למידות שלי לא הכי החמיאו לגיל שלי ולא הכי נראו טוב, אז הייתה לי תקופה של חצי שנה שהיה לי מאוד למצוא משהו עד שאמרתי "יאללה, בוא נמחזר", למי אני דופקת חשבון?".

אנה: "עדיין לא בחרתי, אני חושבת שזה ייקח לי הרבה זמן כי בא לי שהלוק יהיה יפה ומדוייק".

בשנים האחרונות השמלות לנשף הופכות להיות יותר מוגזמות ויקרות. עד כמה לדעתך המגמה הזו נכונה? שמלה יוקרתית היא תנאי לחווית פרום מוצלחת?

בר: "אני חושבת שזה בכלל לא קשור ליוקרה. זה קשור לאיך שאת מרגישה בתוך השמלה והכי חשוב שאת תרגישי שזה נכון לגוף שלהם וזה גורם לך להרגיש טוב עם עצמך. זה לא קשור למחיר זה תלוי באיך את מרגישה, וזה הכל. אז לשאלתך לא – אני לא חושבת שזה צריך להיות ככה. זה פשוט תלוי בעד כמה הבחורה אוהבת את מה שהיא לובשת ואין שום קשר למחיר או לא ליוקרה של של השמלה".

נבו: "לדעתי זה לא נכון. אני חושב שנשף הוא אירוע נורא קטן ולא באמת מוגזם כמו שעושים ממנו, אין הרבה צורך בהשקעה. לדעתי 500 שקלים זה גג המחיר שצריך להשקיע בחליפה, לא צריך להשקיע המון. זה אירוע חד פעמי ולא הולכים ללבוש את הבגדים האלו בעוד הרבה הזדמנויות כי אין הרבה אירועים בסגנון הזה. יש גם אנשים שאין להם כסף להוציא סכומי עתק על זה והם צריכים לעמוד ברמה של האחרים וזה גורם להם לתחושה לא טובה, אז אני חושב שגם חברתית עדיף לא להגזים בנשף. שאפשר להנות עם אותם בגדים זולים בדיוק כמו היקרים ולהפך. במהלך הפרום אחרי השעה הראשונה והתמונות מורידים את זה ומחליפים לבגדים רגילים, כולם מחליפים לטי-שירטים וכפכפים. אז אין צורך".

דנה: "בדיעבד זה נראה לי קצת מצחיק. כי כולן חושבות שזה הרגע הכי מרגש שלהם, אבל אני יכולה להגיד שיהיו עוד כל כך הרבה רגעים מרגשים. אבל זה חד משמעית אחת מהתקופות הכיפיות ואם יש סיבה להתגנדר ולהנות מזה אז למה לא. אני לגמרי הגזמתי, אז אני מעודדת".

שירלי: "בחשיבה שלי צריך להיראות טוב בנשף, אני לא אומרת שלא. זה כן היום היחיד בשנה שאת יכולה להראות לכל השכבה איזו פצצת על את בלי בגדי בית ספר ולהראות לכולם שאת נראית וואו, כי בבית ספר לא מתאפרים כל כך ולא נראים הכי טוב, ככה שהפרום זה רגע מאוד מאוד חשוב, זה מה שעבר לי בראש. אני חושבת שככל שאנחנו מתקדמים עם השנים, ככה זה נהיה גרוע יותר ויותר. בפרום שלי הרשתות החברתיות היו ממש בקטנה, זה היה תמונה וסיימנו, מה גם שלא היה סטורי אז. אני חושבת שמאז שהסטורי ייצא זה גרם להתמכרות יתרה לרשתות החברתיות, מה שאומר שהכל צריך להיות פאן, וואו ושואו ורק להראות ולהיראות. אני חושבת שההתארגנות המוגזמת באה בהתאם לעידן של היום – ככל שמתפתחים וכולם רוצים להיראות טובים ונחשקים יותר, ככה צריך להתארגן בהתאם. אם הפרום שלי היה היום, יכול להיות שהייתי נכנסת להרבה יותר לחץ מאז".

אנה: "המגמה הזו בעיני לא כל כך נכונה, אני חושבת ששמלה לנשף לא צריכה להיות בהכרח יקרה או מוגזמת. אני מאמינה שכל אחת צריכה ללבוש את מה שהוא מרגישה בו בנוח ויפה ומה שמתאים לה".

מה הטיפ שלכם לבחירת הלוק המושלם לנשף?

בר: "להקשיב ללב בעיקר, כי הרי כולם מדברים על זה. כל הזמן שומעים על זה - 'מה זאת לובשת, מה זאת שמה ואיזה צבע'. אז לחשוב עם עצמך מה את רוצה, מה מחמיא לעצמך, מה יגרום לך להרגיש טוב ולא להקשיב לדעות של אחרים".

נבו: "פשוט ללבוש בגדים שמתאימים ויושבים על הגוף בצורה טובה, לאו דווקא מותגים ודברים יקרים. אפשר למצוא בגדים בממש זול - ולהיראות טיל יותר מכולם".

דנה: "קודם כל להרגיש נוח איתה. לא לחשוב לפי טרנד או מה שכולם לובשים אלא קודם כל להרגיש שזה מתאים למי שאת ולמה שאת אוהבת על עצמך. תזכרו שזה שמלה או לוק שצריך לרקוד איתו ולזוז איתו אז באמת שיהיה נוח ולא דברים יותר מידי קצרים, או יותר מידי מיוחדים ואז בסוף הם מתחילים ליפול ברחבת הריקודים וזה יכול להרוס את הערב, אז תמיד תזכרו את הדבר הזה".

שירלי: "ללבוש משהו נוח. זה בכל זאת אירוע ויהיו ריקודים ככה שחשוב ללבוש משהו שהוא נוח, שהוא לא מציק, שלא לוחץ מידי בשביל שיהיה נוח. ברגע שלי בתור בן אדם לא יהיה נוח, אני משדרת את זה לעולם וכולם רואים את זה. לדוגמא, יש שמלות שהן יותר קטנות והן יושבות יפה על הגוף, אבל כל שנייה צריך לסדר ואם יש כתפיות אז לסדר אותן בלי סוף. זה כל הזמן להיות סביב השמלה והנראות שלה. אז הכי חשוב קודם כל – שיהיה נוח. בעייני הדרך למצוא את השמלה הנוחה היא ללכת לחנות, למדוד את הבגדים ולהתחיל לרקוד קצת מול המראה ולראות איך השמלה יושבת. ריקוד קטן, כמה קפיצות, טווח תנועה ואם מתאים, אז לקחת את השמלה".

אנה: "בעיניי כדי להיות בטוחה בלוק שאת בוחרת צריך לבחון את כל האופציות, לנסות צבעים, גזרות שונות ולהתאים לעצמך את השמלה המושלמת".

עם מי הלכת לנשף?

בר: "הלכתי עם מישהו מהשכבה שלי. היינו חבורה מאוד גדולה בבית ספר וכל בחורה הלכה עם אחד הבחורים. כל הזוגות של החברים התכנסו אצלי בבית בחיפה לפני הנשף. עשינו חגיגה וזה היה מהמם".

נבו: "הלכתי לפרום עם ידידה מהכיתה שלי, אנחנו חברים מכיתה י', היא החליטה שאני הולך איתה וזהו, הייתי חייב ללכת איתה".

דנה: "אצלנו הזוגות בנשף היו לפי השכבה, היה לי בן זוג שהיה גדול ממני בשנתיים אז לא יכולתי לבוא איתו. אז הלכתי עם בחור שהיום הוא גר בניו-יורק ואנחנו עדיין חברים. היה מהמם. היינו חבורה כזו שנסענו בלימוזינה והיה כיף ממש".

שירלי: "היו לי המון זוגות בשכבה, הרוב היו זוגות של צופיפניקים וחברים שכבר היו שנים ביחד. אני ועוד ארבע חברות שלי היינו רווקות, אז החלטנו לבוא ארבעתנו, להביא אחת לשנייה ורד ולעשות תמונה יפה כזו בכניסה של הרווקות הנחשקות".

תיאמתם את הלוק יחד עם מי שהלכתם איתו?

אנה: "האמת שהפרום אצלנו הוא יותר עם חברות כזה, ככה שלתאם לוקים זה פחות".

בר: "כן. חלק תיאמו וחלק לא ובמקרה שלנו, אני חושבת שהוא שם עניבה תואמת".

שירלי: "לא לא. אצל בנות לא משנה כמה אנחנו חברות טובות, כל אחת רוצה להיראות הכי מיוחדת, הכי אופנתית ושלא יהיה קשר בינה לבין מישהי אחרת. זאת אומרת, אם אני לבשתי שמלה בצבע ורוד ופתאום עוד חברה בצבע ורוד, שזה על גבול אותו הצבע, אז זה קצת מעצבן. כי אנחנו בנות, אנחנו רוצות להיראות הכי טוב ושהכי יסתכלו עלינו. אבל בגלל שאני הלכתי על הלוק השחור, שזה בעייני הלוק הכי נוח אבל פחות צבעוני, אז רוב החברות שלי הלכו על הלוק השחור אבל זה פחות הפריע. אני לבשתי שמלה שהיא קצת יותר רחבה עם פנינים וחברה אחרת לבשה אוברול שחור הורס, אז זה משהו שפחות הפריע. אבל הייתי לובשת שמלה בצבע מיוחד ועוד חברה הייתה לובשת שמלה בצבע הזה, זה היה מעצבן אותי. אבל זה בנות נו, לך תבין".

דנה: "לא. הוא לבש חליפה רגילה בצבעי שחור-לבן ואני לבשתי את השמלה שלי. זה באמת היה מה זה כיף".

נבו: "לא תיאמנו את הלוקים בכלל, פשוט שנינו באנו לנשף".

מה הסיפור הבלתי נשכח שלכם מהנשף?

בר: "באותו הלילה של הנשף טסתי עם אבא שלי לחופשה של אחרי הלימודים ולפני הצבא, אז אני זוכרת שנשארתי עד ממש מאוחר בנשף ואז ישר יצאתי לשדה תעופה".

נבו: "לקחתי נעלי וינטג' ממש ישנות של אבא שלי וכמובן שוינטג' זה וינטג' - והסוליה של הנעליים התפרקה באמצע הנשף, ולא חשבתי להביא כפכפים כמו שאר החברים שלי ונתקעתי לשאר הערב עם סוליה מתפרקת".

דנה: "הסיפור הבלתי נשכח שלי הוא שרקדתי והכתפיות של השמלה נפלו לי. הרמתי ידיים וכל החזה שלי היה בחוץ, לכן גם נתתי את הטיפ לא ללבוש דברים קצרים או מיוחדים מידי. זה קרה מול ידיד ממש טוב שלי ובגלל שזה לא היה מישהו זר, אז זו לא הייתה כזו פדיחה. אבל זה היה ממש ממש מצחיק".

שירלי: "כולם בנשף הרשו לעצמם להתפרע כי זה הנשף ולרקוד בצורה פדחנית ולעשות שטויות, לרכל ולדבר, ששכחנו שיום למחרת יש בגרות בספרות. כולנו התראינו יום למחרת כרגיל בבית ספר, אז זה קצת היה מוזר". לרכל על כל מה שהיה בנשף ויום אחרי לראות את אותם האנשים".

אנה: "עדיין לא היה לי נשף, אני מחכה לו בקוצר רוח ואתם ממש עכשיו מזכירים לי להתחיל להתכונן".

לסיום, מה הטיפ שלכם לגולשים שלנו שמתארגנים ממש עכשיו לפרום? 

בר: "תהנו מכל התהליך ואל תילחצו, זו החוויה הכי כיפית שיש. חשוב להיות ביחד, כי זה רגע בלתי נשכח. זה אחד הרגעים הטובים אחרי כל החוויה הלימודית הזו ביחד, זו הזדמנות להתפרק ולפרוק ובאמת רק ליהנות".

נבו: "להירגע. זה אירוע שאמנם הוא פעם בחיים, אבל זה לא אירוע כזה גדול, שוכחים ממנו וזה לא כזה ביג דיל כמו שעושים מזה. תהיו רגועים, גם אם לא תהיו הכי חתיכים וגם לא תשקיעו במונית או לימוזינה וכן תבואו באוטובוס עם כולם הכל בסדר, זה לא ישפיע על החיים שלכם, העיקר שתיהנו מהאירוע. זה לא רק בגדים".

דנה: "ליהנות, לקחת את זה בקלות, לקחת את זה בפאן, לגמרי להתגנדר בשביל זה ולהצטלם מלא, כי לי אין הרבה תמונות מהנשף". 

שירלי: "לא להיכנס ללחץ. אין ספק שהפרום הוא משהו מאוד מלחיץ, אבל לעשות הכל באיזי. לי היה נוח לקחת טווח זמן אורך יותר להתארגן לשמלה, חצי שנה לפני כבר התחלתי להתכונן, זה להוריד ממני את הלחץ. פעם בשבוע ללכת לחפש כל פעם בחנות אחרת את השמלה שתתאים לי. יש מלא אנשים ששומרים את הדברים לרגע האחרון ואומרים "אני אסתדר" ואז בשבוע שלפני הם לא מוצאים שמלה וזה כרוך בלהיכנס ללחץ, בכי והיסטריה. אני אומרת חצי שנה לפני, לקחת את הדברים באיזי, ללכת ולחפש. אולי בחנות אחת יש שמלה אחת שתראה טוב, אבל בחנות אחרת תהיה שמלה טובה יותר. ממש לעשות סקר שוק של השמלות שיתאימו לכן. לבנים אני אומרת לגוון בצבעים. בדור של היום גברים שלובשים ורוד, פוקסיה או סגול זה נחשב יותר סטייל. אני אומרת לצאת מהקופסא ומהבייסיק וללכת על דברים יותר צבעוניים – חליפת פסים, חליפה ורודה, ניאון. כל גבר באשר הוא יראה גבר ולא משנה מה הוא ילבש, אלא אם הוא שלם עם עצמו. אז הכי חשוב שהגברים יהיו שלמים עם עצמם, שיאהבו את עצמכם וילכו עם חליפה שהיא לא בגדר הנורמה. ותתחילו לחפש קצת לפני, בנשף שלי הבנים לא השקיעו כל כך, באו עם דברים רגילים והיו כאלה שבאו עם טי-שירטים. הציפייה בפרום היא שגם הגברים ישקיעו, לא רק הבנות".

אנה: "תהנו מכל רגע, תחוו את החוויה הזאת עם כל החברים מהשכבה כי בסופו של דבר זה סיום של תקופה וחוויה ענקית מהחיים שצריך לזכור, ובא לי את זה כבר!".

 

תגובות