עד מתי: קיילי ג'נר לא נחה לרגע ועובדת על מוזיאון וכנסים. צילום מסך מאינסטגרם

עד מתי: קיילי ג'נר לא נחה לרגע ועובדת על מוזיאון וכנסים

המיליארדרית הצעירה לא מפסיקה להפתיע וכעת נודע, על פי הדיווחים, שקיילי ג'נר הגישה בקשה למיתוג שמות העסקים "כנס קיילי" ו"מוזיאון קיילי"

אחרי שהאם הצעירה לבית משפחת קרדשיאן-ג'נר כבשה את העולם עם שתי ענקיות הטיפוח "קיילי קוסמטיקס" ו"קיילי סקין", היא החל לעבוד על שני הדברים הגדולים הבאים. אמנם המידע לא אושר על ידי קיילי ואנשיה, אך לא מפתיע שאשת העסקים המצליחה בת ה – 22 לא תעצור בשלב כל כך מוקדם של חייה. גם אם נראה שהיא במודעות כבר נצח.

עוד בערוץ הסטייל של פרוגי:

אז מה כוללים בתוכם שני השמות הממותגים? "כנס קיילי" כוונתו לאירועי טיפוח וביוטי בסגנון פופ-אפים משודרגים עם סדנאות בנושא, כמו גם פריטי לבוש וכיסויים לסמארטפונים. לעומת "מוזיאון קיילי", וועידות נחשקות בנושאים בהם היא עוסקת דווקא נשמעות הגיוניות לחלוטין. כמו כן, עסקים אלו באים בהמשך לקו מוצרי עיצוב שיער שלכאורה קיילי מתכננת לפתוח, עליו פורסם במאי האחרון שיכלול צבעי שיער, שמפו, פן, מחליקים ועוד.

עד שנראה את כל אלו ועוד משתלטים על העולם כדרכה של ג'נר, קיילי עדכנה בחשבון האינסטגרם הפרטי שלה שקולקציית "קיילי קוסמטיקס" על שם בתה הבכורה, "סטורמי", תושק בראשון בפברואר, יום הולדתה השני של הפעוטה. בתמונת הפרסומת לקולקציית הולנטיין החדשה קיילי נראית כשלגופה שמלה של לא אחרת ממעצבת שמלות הכלה הישראלית "ברטה", שהיא גם אמה של האיט גירל ליבר בלילתי.

 

 

תגובות