חיכינו לו: האתגר האופנתי שיהפוך אתכם לגל גדות הבאה. צילום: gettyimages.IL/Jamie McCarthy

חיכינו לו: האתגר האופנתי שיהפוך אתכם לגל גדות הבאה

אחרי שאתגרים רבים ומגוונים כבשו את הרשת, הגיעה שעתו של האתגר הכי אופנתי ויצירתי שיש. הוא אמנם לא כל כך פשוט ליישום אך לגמרי שווה את המאמץ. הכירו את אתגר המט גאלה

תמיד חלמתם להתלבש כמו כוכב במט גאלה? או שאולי החלום שלכם דווקא היה להופיע באתר ובאינסטגרם הרשמי של מגזין האופנה "ווג"? עכשיו זה אפשרי! המגזין הפופולרי יחד עם השחקן בילי פורטר יצאו באתגר חדש בנושא טקס המט גאלה, שאמור היה להתקיים בשבוע הבא אך לא יצא כמובן לפועל בזמן הקרוב בעקבות משבר הקורונה ונדחה למועד לא ידוע.

עוד בערוץ האופנה של פרוגי:

האתגר, הדורש ממשתתפיו לשחזר את האאוטפיטים האייקוניים של הטקס מהשנים הקודמות, בעזרת כל חומר ודרך שהם רואים לנכון, בא בעקבות פעילות שפורטר הציע לעוקביו, בה הם נדרשים לחקות את מראה "אלוהי השמש", איתו התייצב באירוע של השנה שעברה. מתמודדים מגילאים וממוצאים שונים כבר שיכפלו את הלוק האהוב עליהם והעלו לאינסטגרם בתוספת ההאשטאג   MetGalaChallenge# שמכניס אותם לתחרות שנגמרת ב-3 במאי, יום לפני התאריך המקורי של הטקס.

אולי תתפלאו לגלות שלא כל כך הרבה אנשים הצטרפו לאתגר, כך שאם אתם בעניין, יש לכם עוד סיכוי לא רע לנצח. כל מה שצריך זה לחשוב מחוץ לקופסה, ליצור את לוק המט גאלה האהוב עליכם, להעלות לאינסטגרם בתוספת ההאשטאג MetGalaChallenge# וזהו, אתם בפנים! בהצלחה!

 

 

 

 

 

 

תגובות