לפני שייגמר הסגר: רשימת המכנסיים שהם גם יפים וגם נוחים. צילום מסך מאינסטגרם carlaferrer1@

לפני שייגמר הסגר: רשימת המכנסיים שהם גם יפים וגם נוחים

לאחרונה רבים ואופנתיים זנחו את הג'ינסים והסטייל המאופק לטובת החיפוש אחר מכנסי הטרנינג שירימו את מצב הרוח. לפניכם מבחר סוגי המכנסיים שמומלץ ללבוש בימי הסגר המתמשכים

כבר תקופה לא קצרה שנאסר עלינו לצאת מהבתים ולמרות שנראה כי ההנחיות הולכות ומתנדפות, ההסגר עוד ממשיך בחלקו ומתיר לנו לצאת למרחב הציבורי רק לפעילויות ספורות. מגוון הלוקים שלנו התכווץ עד לכדי מכנסי טרנינג ושאר פריטי פיג'מה וספורט נוחים, אך לא תמיד כל כך אופנתיים. אמנם לנוחות אין תחליף אך אם אנו כבר לובשים אותם כרגע, כדאי לפחות לעשות את זה נכון.

עוד בערוץ האופנה של פרוגי:

טרנינג טאי-דאי

טרנד הטאי-דאי עשה קאמבק כבר לפני לא מעט זמן, אבל עכשיו הוא בהחלט מקבל חיזוק. הקורונה נתנה לו את הפוקוס המגיע לו וכעת קשה להתעלם מהנוכחות של הטרנד בפיד שלנו.

טרנינג בוי-פרינד

מכנסי הטרנינג בגזרת האובר-סייז הם הכי בייסיקים ונפוצים, יש בהם קסם שמשווה להם מראה לא מתאמץ ונינוח לגמרי והפלוס הכי גדול - הם פוטוגניים להפליא.

טרנינג עד הברך

טרנד המכנסיים-עד-הברך כבר לגמרי נמצא על הרדאר והפעם לאור המצב הוא מעורר אהדה דווקא בגרסת הטרנינג שלו. מרבית חובבות האופנה בהחלט מבינות שזהו פריט חובה שלגמרי ישדרג את תקופת ההסגר שאנחנו עוד נמצאים בה.

שורטס סריג

טרנד החליפות מבד סריג הוא בהחלט בין הבולטים שראינו בחורף האחרון וליישם את הטרנד בגזרת השורטס שלו זה לגמרי הדבר הנכון לעשות. במיוחד בהתחשב במזג האוויר הלא ממש ברור של הימים האחרונים.

טייץ עם שסע

ברור לכול שטייץ הוא הבחירה המושלמת לימים בבית. פריט הלבוש שידוע כאחד הדברים הנוחים ביותר, עכשיו מגיע גם עם טוויסט מעניין. ניתן לשלב עם סוודר או סווטשירט אוברסייז או לחלופין עם קרופ-טופ מגניב ועכשיו כל מה שנותר לעשות זה ליישם.

 

 

 

תגובות