מהפכי השיער של הסלבס בסגר. צילום: Gettyimages.il/Victor Boyko

מהפכי השיער של הסלבס בסגר

מי העתיק מקיילי את הצבע, מי גזר לעצמו את הפוני ומי החליף ארבעה צבעי שיער בפחות מחודש? אלו מהפכי השיער הכי מהפכניים של הסלבס בסגר

הסלבס מנצלים את תקופת הסגר למהפכי שיער מפתיעים ומרעננים ומסנג'רים על הדרך את קרוביהם ואת עצמם. אנואר חדיד צבע לדואה ליפה את השיער ובאותו זמן אחותו הגדולה עשתה מעשה לא פחות אמיץ וסיפרה לעצמה את הפוני. ככה מדגימים ריחוק חברתי למיליוני עוקבים מרחבי העולם.

עוד בערוץ האופנה של פרוגי:

דואה ליפה מחליפה צבעים

הזמרת האהובה עלתה על כולנה עם החלפה של לא מפחות מארבעה צבעים בפחות מחודש! הצהוב הומר לכתום שהתחלף לוורוד ומשם הדרך לאדום הייתה קצרה. בקצב הזה עד שתיגמר הקורונה ליפה כבר תמציא פלטת צבעים חדשה עם צבעים שמעולם לא שמענו עליהם.

© צילום מסך מאינסטגרם
© צילום מסך מאינסטגרם
© צילום מסך מאינסטגרם

קאיה גרבר מתבהרת ומתבגרת

גרבר הצעירה מרעננת את החום הכהה האופייני עם חום בהיר מגניב אך קצת מבגר. אם כי אנחנו לא דואגים לדוגמנית היפהפייה שתיראה מעולה עם כל צבע שתבחר.

© צילום מסך מאינסטגרם

בלה חדיד אמיצה ועצמאית

ביום סגר לא כל כך סגרירי בלה חדיד החליטה לקחת את המספריים לידיים ולגזור לעצמה פוני בובה לתפארת. זה מעשה אמיץ ועצמאי אך האם הוא גם אופנתי? תשפטו בעצמכם.

© צילום מסך מאינסטגרם

קנדל ג'נר מתוקה ומעתיקה

את ג'נר הגדולה כבר ראינו עם בלונדיני צהבהב וחום כהה במיוחד וכעת הגיע הזמן לחום דבש מתקתק. אנחנו רק נניח כאן שמעט לפני שהקורונה השתלטה על העולם, ג'נר הצעירה שדרגה גם היא לחום הדבש שמסתמן עכשיו כטרנד הגדול הבא.

© צילום מסך מאינסטגרם
© צילום מסך מאינסטגרם

 

 

 

תגובות