תכשיט עם משמעות: זו הסיבה שג'יג'י וזאין מיהרו לענוד אותו. gettyimages

תכשיט עם משמעות: זו הסיבה שג'יג'י וזאין מיהרו לענוד אותו

אמונות תפלות הן דבר שבשגרה, אך לא בכל יום הן נוחתות בעולם האופנה הבינלאומי בעזרת מה שנחשב כפריט הסטריט סטייל הכי ישראלי. מי הכוכבת הישראלית שתוכלו לרכוש אותו ממנה וממה בדיוק הוא הציל את הזוג ההריוני הכי חם בביצה העולמית?

לאחרונה תכשיטים שאנחנו מכירים בעיקר מחנויות תכשיטים מקומיות מרחבי הארץ, כאלו שאי אפשר למצוא אפילו ברשתות האופנה הישראליות, הופכים לטרנדים בינלאומיים עם לקוחות רבים מסביב לעולם ולפיד. תחילה שרשראות הפיקושים הפכו לטרנד רותח המסמל את בואה של העונה החמה, בדומה לפופולאריות שהוא זוכה לה בארץ בכל קיץ מחדש וכעת הגיעו תורם של תכשיטי העיניים.

עוד בערוץ האופנה של פרוגי:

תליוני העיניים שמוצמדים לשרשראות, לצמידים, לטבעות ולעגילים הופכים בימים אלו לטרנד של ממש וכוחם אינו אוחז רק ביופיים, אלא גם במשמעות שהם נושאים עמם. על פי האמונה, כאשר אדם מתקשט בצורות של עיניים, הוא בעצם שומר על עצמו מפני אנרגיות שליליות בכלל ומפני קנאת הזולת בפרט, אותן עין הרע מסמלת. הקמע נפוץ בעיקר בקרב תרבויות יווניות ומזרח תיכוניות וזה מסביר למה בישראל אנשים רבים צורכים אותו כבר שנים רבות ולא רק כאשר הוא נחשב אופנתי.

הדוגמנית ומעצבת האופנה קורל סימנוביץ' פתחה לפני כשנה וחצי מותג תכשיטים אינטרנטי ("נוקו") יחד עם אחותה נואל ולפני שלושה שבועות הושקה טבעת עין חדשה תחת המותג. כשבוע לפני שזה קרה, מקורב למשפחת חדיד חשף שהדוגמנית ג'יג'י בהריון מהזמר זאין מאליק ובתכנית הערב של ג'ימי פאלון היא אישרה את החדשות. כדי להדוף אנרגיות שליליות שעוד יבואו על הזוג בהמשך, התכשיטן ג'ורג' קאליפה הכין שני צמידי עין תואמים על מנת שאלו יגנו על הצמד.

 

 

 

 

 

תגובות