על החום ועל הלבן: שילוב הצבעים שימשיך איתנו משבועות לכל השנה. צילום: יחסי ציבור חו"ל

על החום ועל הלבן: שילוב הצבעים שימשיך איתנו משבועות לכל השנה

הצבע הרשמי של חג הקציר הוא כמובן הלבן, בבגדים, באוכל ואפילו בסידור השולחן. אך אי אפשר להתעלם מהצבע החום שמסמל את הטבע והשדות שכל כך מזוהים עם החג ומשתלב נהדר עם הלבן, גם בחג וגם ביום-יום שלאחריו

כמה ממותגי האופנה המצליחים בארץ ובעולם שחררו תמונות של בגדים לבנים לכבוד חג השבועות והמוטיב החוזר היה השילוב בין הלבן המסורתי לחום האופנתי. כמה ימים לאחר מכן פורסמה הפקת האופנה של מגזין האופנה ווג יפן, אליה הצטלמה קנדל ג'נר בשלל לוקים ולוקיישנים מרהיבים. אך מעבר ליופי שנשקף מהתמונות, לא היה אפשר שלא לשים לב לשילוב בין הצבע החום לצבע הלבן שככל הנראה לדעת היפנים עומד לעבור איתנו גם את הקיץ.

עוד בערוץ האופנה של פרוגי:

הגוונים החומים לרוב צוברים תאוצה בחודשי הסתיו ונשארים בתודעה גם בחודשי החורף הקרים, אך נדיר שהצבע הכהה לוקח מקום מרכזי בסצנת האופנה העולמית של העונות החמות. אולי דווקא השילוב המדויק עם הלבן מעניק לו מראה יותר בהיר וקייצי ומאפשר לו לצלוח את המעבר לאביב ובהמשך גם לקיץ.

בצילומים של פול אנד בר ובאלו של קסטרו שמרו על טוטאל-לוק כמעט לבן ורק צירפו לאאוטפיט הבהיר זריקת צבע סולידית אך טרנדית בדמות נעליים חומות. באתר האופנה הבריטי "נקסט" יצרו שני אאוטפיטים שנעים על הגבול שבין אאוטפיט קולור בלוק חום לקולור בלוק לבן עם שתי דרכים לשלב בין השניים – פעם אחת עם שמלה לבנה ואקססוריז חומים ופעם שנייה עם שמלה חומה ופרינט לבן. בטופשופ פשוט חיברו בין פריט לבן לפריט חום וכמה שזה פשוט, ככה זה נכון.

פול אנד בר
פול אנד בר © צילום: פול רובנס
קסטרו
קסטרו © צילום: טל קרת
נקסט
נקסט © צילום: יחסי ציבור חו"ל
טופשופ
טופשופ © צילום: יחסי ציבור

 

 

 

 

 

 

 

תגובות