לגזור ולשמור: איך דואגים שהנעליים הלבנות ימשיכו להיראות חדשות?. צילום מסך מאינסטגרם annazak12@

לגזור ולשמור: איך דואגים שהנעליים הלבנות ימשיכו להיראות חדשות?

כמעט לכל אחד מאיתנו יש בארון לפחות זוג אחד של נעליים לבנות – הן יפות, אופנתיות, על זמניות והן לגמרי התוספת המושלמת לכל לוק, מצבעוני ועד ניטראלי. אך לצערנו, כמו שהן שימושיות, כך גם קשה לשמור עליהן נקיות ורעננות

על מנת לשמור על הנעל לאורך זמן, כך שתהיה גם נקייה וגם איכותית, יש לנקות אותה היטב תוך נקיטת זהירות שלא לפגוע בה. אלו השיטות בעזרתן תוכלו לשמור על הנעליים שלכם, כל אחת וסוגה, כך שיראו כמו חדשות לתקופה ארוכה ומבלי לרכוש זוג נוסף:

עוד בערוץ האופנה של פרוגי:

סבון/שמפו ומים

זהו הפתרון המושלם לנעליים מגומי או מקנבס. יש לערבב מעט סבון במים ולהשתמש בספוג כדי לנגב בעזרת הנוזל את כל סימני הלכלוך. לאחר מכן מלאו את הנעליים בנייר רגיל (לא כדאי בדפי עיתונים כיוון שהדיו עשוי להופיע) על מנת לשמור על צורתן. השאירו אותן כך לילה אחד לייבוש.

ספוגית הפלא

שיטה נוספת לניקוי סוגי נעליים רבים היא  להשתמש בספוגית הפלא על פי ההוראות הכתובות על אריזתה.

משחת שיניים ומוצרי שיניים

כמו שהן יעילות לניקוי השיניים שלנו, כך הן טובות גם לנעליים שמיועדות להלבנה. גם שימוש במברשת שיניים שאינה בשימוש יהיה יעיל כדי לנקות בנעל מקומות שקשה להגיע אליהם.

אקונומיקה

אם לא הצלחתם להביא את הנעל לצבע המקורי שלה בדרכים המופיעות למעלה, לבשו סינר ושימו כפפות על מנת שלא תתלכלכו ותתגרדו תוך כדי הטיפול. אחר כך נסו לשים קצת אקונומיקה (בעזרת מבוגר) על מברשת שיניים שאינה בשימוש ושפשפו בעדינות.

אל תשכחו לנקות גם את השרוכים שהכרחיים למראה הנקי של הנעל לא פחות מחלקיה האחרים. כל שעליכם לעשות הוא להוציא את השרוכים מהנעליים ולשטוף אותם היטב עם סבון, או להכניסם לכביסה. במידה והשרוכים לא מגיעים לצבעם המקורי, ניתן לקנות שרוכים חדשים בנפרד מהנעל עצמה בחנויות נעליים ובחנויות לאביזרי תפירה.

 

 

 

 

תגובות