אהבה בסטייל: זוגות הסלבס שכל לוק שלהם הוא יצירת אומנות. gettyimages

אהבה בסטייל: זוגות הסלבס שכל לוק שלהם הוא יצירת אומנות

מהדוכסים מסאסקס ועד נטליה דייר וצ'ארלי היטון - אלו הזוגות המפורסמים שמככבים יחד בכותרות לא רק בזכות תחום העיסוק והשערוריות שלהם, אלא גם בזכות האאוטפיטים מעוררי ההתפעלות שלהם

אופנה היא ללא ספק חלק משמעותי מהצלחתם של סלבס ברחבי העולם ומעריצים רבים אוהבים לצפות, לחשוב ולדבר על האאוטפיטים של הכוכבים האהובים עליהם. בין שלל הזוגות ההוליוודיים, ישנם זוגות שמקבלים תגובות טובות על התלבושות הזוגיות שלהם כדבר שבשגרה ואלו הם:

עוד בערוץ האופנה של פרוגי:

הנסיך הארי ומייגן מרקל

עד לפני כמה חודשים עבודתם של הזוג המלכותי הסתכמה בלהיות אנשי ציבור, כך שהתאמת התלבושות שלהם היא יכולת שהיוותה חלק לא מבוטל מתעסוקתם. כיום נראה שהם מצליחים לשמר את ההצלחה האופנתית גם מחוץ לבית המלוכה עם לוקים שמופצים לכל עבר ברגע שצלמי הפפראצי תופסים אותם בעדשת המצלמה.

מייזי ויליאמס וראובן סלבי

השחקנית ובן זוגה אמנם שומרים על פרופיל נמוך כשמדובר בתקשורת, אך זה לא מונע מהם להיחשב בעיני רבים כצמד הכי אופנתי שיש. הם מתאימים תלבושות לעתים קרובות ויש שיאמרו שזה מגוחך, אך כשהם עושים את זה, אי אפשר שלא להתפעל.

ג'יג'י חדיד וזאין מאליק

הלוק הכי זכור ומדובר של הזוג הפופולארי הוא כמובן האאוטפיט אותו לבשו בנשף המט גאלה בשנת 2016, שם הם התייצבו עם תלבושות כסופות תואמות ונחשקות. מאז הם הספיקו להיפרד, לחזור ולהיכנס להריון, אך הטעם האופנתי המשותף עומד בעינו.

© gettyimages

דיוויד וויקטוריה בקהאם

כדורגלן העבר ומעצבת האופנה נוקטים לרוב בפלטת צבעים מעניינת והאאוטפיטים שלהם נחשבים כיפים ונכונים באופן גורף. כנראה שככה זה כשצלע אחת בצמד אוחזת בבית אופנה שנקרא על שמה ומעוצב על ידה.

נטליה דייר וצ'ארלי היטון

זוג הכוכבים האהוב, שכבר מזמן מתפקד כזוג לא רק על המסך של "דברים מוזרים", לא מזניח גם את כישורי הסטייל המעולים שלו. אז איך אתם מעדיפים אותם – באופנת שנות ה-80 או בלוקים של שטיחים אדומים?

 

 

 

 

 

 

תגובות