טרנד השבוע: חורים בשמלות. צילום מסך מאינסטגרם weworewhat@

טרנד השבוע: חורים בשמלות

בכל שבוע נציג את הטרנד שעשה לנו את השבוע והפעם – בשמלות השלמות שהכרנו עד עכשיו לפתע נפערו חורים. לפני שרוכשים ומכניסים את היד לחור ונשארים עם שרוול יתום, כדאי ללמוד איך ליישם את הטרנד המסקרן והלגמרי מרענן

שלא כמו הרבה טרנדים אחרים שעיקרם בדיטייל הנוסף ולא בפריט עצמו, את הטרנד הזה ראינו עד כה רק בשמלות ובשלושה צבעים שלא באמת קשורים באופן ישיר למקרה הנוכחי – שחור, לבן וצהוב בננה. אז למה זה קרה ולאן נעלמו החולצות, הג'קטים והצבעים האחרים?

עוד בערוץ האופנה של פרוגי:

היעלמות הטופים האחרים באמת השאירה אותנו פעורי פה אך מצאנו שתי סיבות ונחמה אחת לדבר. הסיבה הראשונה היא שבשמלות יש יותר בד, כך שמחסור שלו בחלק אחד בשמלה, לרוב מתחת לחזה, לא יהפוך אותה לנטולת בד באופן מובהק. זאת לעומת החולצות שעשויות מפחות בד ולכן אם יהיה בהן חור, הן כבר יקבלו אפקט של קרופ טופ ויאבדו את הטוויסט המיוחד. את הג'קטים המחוררים לא ראינו בעקבות הסיבה השנייה שהיא העובדה שעכשיו קיץ. הנחמה היא ששניהם כנראה יגיעו בקרוב בדומה לכל טרנד שמשתלט על העולם.

ולגבי הצבעים - שחור ולבן תמיד יככבו בטרנדים שלא תלויים בצבעים וצהוב הבננה הוא פשוט הצבע הכי טרנדי של התקופה האחרונה, כמו שסיפרנו לכם בטרנד השבוע בחודש שעבר. טרנדים נוספים שהפאשניסטות שילבו עם הטרנד המדובר הם הדפס משבצות פיקניק, סנדלים עם קצה ישר, שרוולים תפוחים, קשירת קצוות ועוד.

 

 

תגובות