לא ממומן: משפיעניות האופנה שנהגו באהבת חינם. צילום מסך מאינסטגרם spiritedpursuit - @amaka.hamelijnck - @makeupshayla@

לא ממומן: משפיעניות האופנה שנהגו באהבת חינם

צום תשעה באב שחל היום נקבע כיום תענית בעקבות כמה וכמה אסונות שהתרחשו באותו תאריך. אחד מהם הוא חורבן בית המקדש השני שעל פי המסורת היהודית נחרב בגלל שנאת חינם בין אדם לחברו. ובחזרה לעתיד - מתי משפיעניות האופנה נהגו דווקא באהבת חינם? מסתבר שממש לא מזמן

לפני חודשיים, בימיו הראשונים של חודש יוני, החלה מחאת השחורים בארצות הברית ומשם התפשטה למדינות נוספות ברחבי העולם. עולם האופנה, שלרוב חש חסר אונים לנוכח אסונות שקורים, מצא את דרכו לעזור ולתמוך תוך שמירה על רף אופנתי לא מתפשר.

עוד בערוץ האופנה של פרוגי:

מובילות דעת קהל בתחום האופנה עם מינימום מיליון עוקבים פרסמו באופן חד פעמי פאשניסטות, עסקים ומותגים במהלך כלל לא ממומן, רק מאהבת חינם. הן קראו לעוקביהן לפרגן לעסקים האלו, אותם תיארו כעסקי האופנה והביוטי בבעלות אנשים שחורים שהכי אהובים עליהן והציעו גם לעוקבים להמליץ על העסקים בבעלות שחורה שהם אוהבים.

אי אפשר לומר שאותן אושיות אופנה השפיעו במידה נרחבת על הגזענות הנוראה נגד קבוצה כל כך גדולה באוכלוסייה, מאחר ובסופו של דבר הרוויחו מהעניין כמה עשרות או מאות עסקים בלבד. אך אין ספק שגם להעלות את המודעות לאופנה איכותית ונחשקת שמעוצבת על ידי אנשים שחורים, מסייעת במידת מה לקהילה השחורה כולה.

 

 

 

תגובות