תכשיט בחרוזים: הטרנד שכבש את הפאשניסטות באינסטגרם. צילום מסך מאינסטגרם

תכשיט בחרוזים: הטרנד שכבש את הפאשניסטות באינסטגרם

אי אפשר להתכחש לכך שתכשיטי החרוזים הצבעוניים השתלטו לנו על הפיד, אם להתחשב בתקופה שבה אנחנו נמצאים - זה בהחלט הדבר הכי טוב שיכולנו לבקש כרגע

עכשיו, כשרוב התעסוקה שלנו היא לנוע בין הזום לאינסטגרם או לטיול בסופרמרקט, ובהתאם לכך גם הלוקים שלנו, הגיע הזמן לעלות הילוך. זה הרגע לנצל את הזמן הפנוי באופן נכון ואפשר להגיד אפילו כיפי שלגמרי ישדרג את המראה היומיומי. יצירות בחרוזים צבעוניים מה שהיה יכול להיראות לרובנו בהתחלה קצת ילדותי, כבר לגמרי נמצא בכל מקום ובכל גיל בקרוב גם אצלכן.

עוד בערוץ האופנה של פרוגי:

כמו שכבר כולנו יודעים, מלאכת יצירת התכשיטים התעוררה לתחייה מחודשת בתקופה האחרונה וזה לגמרי דבר שלא ניתן לפספס. הטרנד האהוב הפך לאחרונה לרלוונטי במיוחד והוא משדר וויב אופטימי וקליל בתוך התקופה הלא פשוטה שבה אנחנו נמצאים. בין אם זה הוספת צמיד צבעוני להחייאת לוק הכולל ג׳ינס וטי שרט, או שרשראות עדינות להוסיף לחליפה נטרלית- זאת בהחלט הבחירה המושלמת.

בין הסלבס הבולטות ביותר ביישום הטרנד ניתן לראות את ג׳יג׳י חדיד שהכניסה את הטרנד לרדאר שלנו עוד בשנת 2019 ומאז אנחנו לגמרי אובססיביים. בארץ ניתן לראות את הפאשניסטות האהובות כמו טל מדינה, בקי וסטרפיד ושיר לוי שלגמרי מיישמות את הטרנד בצורה המושלמת ביותר.

בקיצור, השילוב הקיטשי בין חרוזים ופנינים הוא הבחירה הטובה ביותר שלנו לתקופה הקרובה.

תגובות