טיקטוק סטייל: הטרנדים שכבשו גם את צ'ארלי ואדיסון. GettyImages_IL/Vittorio Zunino Celotto, Frazer Harrison 

טיקטוק סטייל: הטרנדים שכבשו גם את צ'ארלי ואדיסון

אין ספק שהטיקטוק הוא המקום לגלות בו את הטרנדים החמים שכובשים את כל העולם, ובמיוחד כשמדובר בטרנדים אופנתיים. מכובע טמבל |(כן, כן) ועד טאי דאי - אלו הטרנדים שכבשו את כוכבות הטיקטוק הגדולות בעולם

כבר תקופה ארוכה שאפליקציית הטיקטוק היא אחת האפליקציות הפופולריות ביותר. ניתן למצוא שם סרטונים מכל הסוגים - מסרטוני ריקוד ועד סרטוני בישול ואפייה. אחד מהתחומים הפופולריים ביותר בטיקטוק הוא תחום האופנה, שבו ניתן לקבל טיפים הדרכות וללמוד מה הטרנדים החדשים שכובשים את כוכבי הטקטוק. מתוך מגוון הטרנדים האופנתיים שכובשים את הרשת החברתית, הנה כמה טרנדים שאהבנו בבמיוחד.

עוד בערוץ האופנה של פרוגי:

המחוך

לאחרונה, פריטים בסגנון הלבשה תחתונה נכנסו לעולם האופנה וביניהם גם המחוכים. הטרנד נהיה נפוץ וניתן לראות עוד ועוד כוכבות מאמצות את הטרנד ובניהן כבר קיילי ג'נר ומדיסון ביר. לרוב, משלבים את הטופ המיוחד והיפה הזה (חייבים לציין) עם פריטים פשוטים ויום יומיים כמו טרנינג, על מנת ליצור ניגודיות מעניינת.

חצאית טניס

הטרנד הזה הוא ללא ספק הטרנד המפתיע של השנה. חצאית הטניס נותנת לנו וייבים של סרטי תיכון אמריקאים, שבואו נודה, לכולנו היה חלום ללמוד בהם. חצאית הטניס יכולה להחמיא למבני גוף רבים וזאת בזכות גזרת ה-A שלה, המדגישה את המותן ויוצרת אשליה של מבנה גוף שעון חול. את החצאית ניתן לשלב במגוון דרכים, אפשר ללבוש אותה עם טופ צמוד, חולצה מכופתרת ואפילו עם סווצ'ר רחב.

טופ עם כיווצים

מדובר באחד מפריטי הבייסיק הכי נצפים בטקטוק, שנמכר כעת אצל מגוון רחב של מותגים ובמגוון צבעים. הטופ נותן מראה יום יומי עם טוויסט מעניין הודות לכיווץ. בשנים האחרונות טרנד הכיווצים הפך לנפוץ בבגדים וקיים במגוון פריטים כמו שמלות, חצאיות ואפילו תיקים. 

טרנינג הטאי דאי

בחודשים האחרונים טאי דאי הפך לטרנד המרכזי של הקיץ. מדובר בטרנד שאפשר ליצור בקלות ללא צורך במיומנות מסוימת ואין בו חוקיות. הטאי דאי בא בשלל צבעים ויכול להכניס צבעוניות כיפית לבגדי היום יום. טרנינג הטאי דאי הוא ללא ספק אופציה מעולה לאאוטפיט נוח וטרנדי המתאים לימי הקורונה. 

כובעי טמבל

כאשר חושבים על כובעי טמבל הדבר הראשון שעולה לראש הוא המורה לשל"ח או טיול בצופים. אך, ישנה דרך שאפשר לשלב אותם בלוקים פשוטים ובקלות להפוך אותם לטרנדיים בטירוף. גם מותגי על כמו פראדה אמצו את הטרנד הזה.

 



תגובות