ליבר בלילתי: "כיף לי להיות גם מאחורי הקלעים". נועם אקהאוס

ליבר בלילתי: "כיף לי להיות גם מאחורי הקלעים"

המעצבת הצעירה והאיט-גירל, ליבר בלילתי, מגיעה למדור סופר סטייל ומגלה לנו את כל סודות הטיפוח והואנה שלה - עם איזה מעצב היא הייתה רוצה לשתף פעולה, מהו הפרויקט האופנתי שהיא הכי נהנתה להשתתף בו ואיך היא מטפחת את עור הפנים והשיער?

האיט גירל, הדוגמנית והמעצבת הצעירה והמוכשרת, ליבר בלילתי, עונה על שאלון סופר סטייל שלנו ומגלה לנו מה הדבר הראשון שהיא עושה בבוקר, איזה מוצר הוא מאסט מבחינתה ואיך זה לעבוד עם אמא שלה, המעצבת ברטה.

עוד בערוץ האופנה של פרוגי:

מה הדבר הראשון שאת עושה בבוקר?

"אני קמה בבוקר, אני משתדלת לבדוק בקטנה מה קורה בטלפון ואז אני שוטפת את הפנים וממש משתדלת להספיק לעשות מדיטציה כמעט כל בוקר".

מהי שגרת הטיפוח שלך?

"האמת היא שאני די חדשה בתחום. עד לפני כמה שנים לא הייתי באמת כזה משקיעה בכל מה שקשור לטיפוח הפנים. עכשיו אני משתמשת במוצרים של מימי לוזון, שאני מתה עליהם. אני שמה אחרי המקלחת סרום שאני ממש אוהבת וקרם פנים מעשיר ויש לי גם קרם גוף ממש מטורף, מעין סרום גוף ממש שווה. מבחינת שיער אני לא משקיעה. אני חופפת כל יום ונותנת לשיער להתייבש איך שזורם לו".

חדר כושר או אימון בחוץ?

"לא חדר כושר ולא אימון בחוץ, אני בעד מאמנת כושר או משהו בסגנון".

את רגילה להתאפר ביום יום?

"האמת היא שאני מאוד מקפידה, אני לא מתאפרת הרבה אבל אני מאוד מעריכה איפור נכון. אז אני חד משמעית שמה קונסילר, סומק ומה שצריך. לא רואים את זה עליי, אבל זה כן קיים".

 

מה מוצר הטיפוח שהוא מאסט מבחינתך?

"וואו זה ממש קשה כי יש כמה. קודם כל, ג'ל לגבות, טינט של בנפיט שזה נוזל פיגמנט אדמדמם למראשה שזוף וקונסילר". 

מאיזה מותג אופנה או בלוגר את שואבת השראה?

"אני עכשיו ממש אוהבת את 'דיאון לי', שזה מותג מהמם".

האם יש לך פריט אופנה בוויש ליסט שאת מתכננת עליו? 

"וואו, עכשיו יש לי המון! אני ממש רוצה את התיק החדש של 'בוטגה וונטה'. לדעתי אני אחכה קצת, לא נראה לי שזה הזמן הנכון כרגע לקנות את התיק הזה, אבל אני לגמרי שומרת בשביל זה".

עם איזה מעצב אופנה היית רוצה לשתף פעולה?

"עם ז'קמוס, אני מאוד מאוד אוהבת את מה שהוא עושה. אני חושבת שהוא אחד לדור ואני חושבת שבגלל שאני מעצבת אופנה בדור שלו, אני שואפת ששיתוף פעולה איתו יקרה".

מה הפרויקט האופנתי שהכי נהנית להשתתף בו?

"האמת שעשיתי הרבה דברים בתור ליבר, מלפני המצלמה, אבל אני מאוד נהנית לעבוד עם ברטה. בצילומים של 'ברטה' אני מאחורי הקלעים ואני דואגת לסטיילינג ולצוות של ההלבשה וזה מאוד כיף לי לעשות את הדברים האלו מאחורי הקלעים. כל פעם שיש צילומים בחו"ל אני נוסעת עם הצוות וזה תמיד מאוד כיף".

איך זה לעבוד עם אמא שלך?  זה יכול להיות לפעמים קצת טריקי

"זה יכול להיות קצת טריקי, זה נכון. אבל למזלי אמא שלי מנהלת עסק שהוא עסק משפחתי כבר הרבה שנים, תמיד מאוד חשוב לה שאנחנו נדע איך להתנהל עם זה. מעבר לעבודה עם אמא שלי, אני עובדת גם עם אבא שלי ,אח שלי, אחותי וגיסי ואנחנו עובדים תחת כללים מאוד מאוד ברורים. בעבודה היא בוסית שלי ואבא הוא המנהל שלי, אבל ממש מהרגע שאנחנו יוצאים מהעבודה הכל משתנה".

 

תגובות