הכוכבות שהמעצבים הגדולים סירבו להלביש. gettyimges.IL\Eugene Gologursky, Vittorio Zunino Celotto

הכוכבות שהמעצבים הגדולים סירבו להלביש

הצד הפחות טוב של תעשיית האופנה: לאורך השנים כמה מהכוכבות הבולטות בתעשיית הבידור חשפו כי מעצבים שונים סירבו להלביש אותן. הסיבה המכעיסה? בעיקר בגלל המידות

בעונת טקסי הפרסים תעשיית הבידור כולה עובדת שעות נוספות, אך מי שעובדים ימים כלילות הם מעצבי ובתי האופנה הגדולים, שמציבים לעצמם לעצב את האאוטפיט המושלם לכל הכוכבים היפים והנכונים, ולקבל את החשיפה הגדולה כאשר כל העיניים יהיו מושאות אליהם. אך לא כל הנוצץ זהב ולא כל אאוטפיט חגיגי מגיע בקלות, ואפילו הכוכבות הגדולות ביותר סיפרו ומספרות במשך שנים, שגם המעצבים הגדולים ביותר, לא הסכימו להלביש אותן, מסיבות שהיום כבר מזמן לא צריכות להיות מקובלות.

עוד בערוץ האופנה של פרוגי:

בייבי רקסה

הזמרת והמוזיקאית המצליחה שאחראית על שיתופי פעולה ענקיים רבים דוגמת הלהיט המצליח "Me, myself and I", סיפרה בגילוי לב שלא מצאה מה ללבוש לטקס הגראמי הנחשב בשנת 2019, כיוון שמעצבים רבים בתעשיית האופנה ה"נוצצת" אמרו שלא יסכימו להלביש אותה, כי מידתה נחשבת "גדולה מידי", ועל כך אמרה כמה חודשים אחר כך בריאיון ש"בתעשיית האופנה צריכים לאהוב את כולם, ולאהוב כל מבנה גוף".

אשלי גרהאם

דוגמנית העל האמריקאית נחשבת לכזו שהובילה מהפכה או שתיים בעולם האופנה בנוגע לאידיאל היופי, כאשר גרמה לנשים רבות לאהוב את עודף המשקל שלהן ולא לשאוף לאידיאל יופי שאינו מייצג כמעט אף אחת. העורכת הראשית לשעבר של ווג בריטניה, אלכסנדרה שולמן, חשפה שמעצבים סירבו להלביש את גרהאם, לאחד משערי המגזין.

© ענת מוסברג

מליסה מקארתי

השחנית והקומיקאית האמריקאית זוכת פרס האמי, מככבת על המסך שלנו כבר קרוב לשלושה עשורים ולא מדגלת על כל האירועים החשובים בתעשייה ההוליוודית. השחקנית המוערכת סיפרה למגזין Redbook ב-2014 שבאחד מטקסי האוסקר אליו הייתה מוזמנת כמה שנים לפני כן, היא לא מצאה אף מעצב שיסכים להלביש אותה: "שאלתי חמישה או שישה מעצבים שונים, באמה מאוד גבוהה שמעצבים המון שמלות לאנשים, אך הם כולם אמרו לא". עוד סיפרה, שכאשר היא הולכת לשופינג היא תמיד מתאכזבת, בשל הקושי למצוא בגדים במידה שלה.

אוקטביה ספנסר

השחקנית המוערכת זוכת האוסקר וגלובוס הזהב, סיפרה למגזין THR רגע לפני שזכתה בפרס גלובוס הזהב על תפקידה בסרט "העזרה", על הקשיים שלה למצוא שמלה או מעצב לאירוע שכזה: "קשה לי למצוא שמלה לאירוע כזה, זה המון לחץ. ואחד הדברים הטובים בטקסי פרסים הוא שאת זוכה ללבוש דברים שמעולם לא היית לובשת, אך מעצבים לא באים אליי!"

לסלי ג'ונס

השחקנית והקומיקאית האמריקאית וכוכבת "סאטרדיי נייט לייב" לשעבר, צייצה בטוויטר בשנת 2016 ציוץ נוקב שהופנה כלפי כל המעצבים שלא הסכימו להלביש אותה בשל מידותיה הגדולות: "כל כך מצחיק עד כמה אין מעצבים שרוצים לעזור לי עם שמלה לפרימיירה של סרט. זה ישתנה ואני זוכרת הכל"

גם אנחנו מקווים שזה ישתנה, ושהמעצבים הגדולים בעולם יתחילו לעצב לכולם ולכולן! מקווים לעתיד בו תעשיית האופנה תציג לראווה נשים בכל המידות וכל מבני הגוף במרכז הפוקוס, כך מתחיל השינוי ורק כך נוכל להוביל לשינוי!

תגובות