מט גאלה: מה לבשו הכוכבים לאירוע הכי אופנתי?. getttyimages_IL/Dimitrios Kambouris, Mike Coppola

מט גאלה: מה לבשו הכוכבים לאירוע הכי אופנתי?

אחרי הביטול בשנה שעברה עקב מגיפת הקורונה התקיים אמש האירוע הכי נוצץ ואופנתי של השנה - המט גאלה, וכמובן שכל הכוכבים הגדולים התייצבו על ה שטיח האדום. ג'ניפר לופז חשה אינדיאנית, בילי אייליש רומנטית וקלאסית מתמיד, ריהאנה עם כובע גנבים וקים קרדשיאן כבר לא יודעת מה לעשות כדי להמציא את עצמה מחדש... כל הלוקים של הכוכבים הכי גדולים בכתבה הבאה!

אחד מאירועי האופנה הגדולים ביותר בעולם, המט גאלה, התקיים אמש (שני) במוזיאון המטרופולין לאומנות שבניו יורק. לאחר שבשנה שעברה האירוע בוטל בעקבות הקורונה, השנה האירוע חזר, השטיחים האדומים נפרשו והכוכבים הגיעו בשיא הסטייל בהתאם לנושא של הערב "אמריקה: לקסיקון של אופנה".

עוד בערוץ האופנה של פרוגי:

השנה האירוע נערך בספטמבר ולא בחודש מאי כמו כהשנים עברו בעקבות המגיפה העולמית. במאי 2022ייערך החלק השני של האירוע והוא ייקרא "אמריקה: אנתולוגיה של אופנה".  

על השטיח האדום, התבקשו הכוכבים לגלם באמצעות הסטייל המיוחד שלהם את נושא הסגנון האמריקאי לפי פרשנותם. כזכור, לשטיח האדום של המט גאלה יש היסטוריה של יצירת תלבושות בלתי נשכחות כמו מראה האפיפיור האופנתי של ריהאנה או מיצג האומנות של התלבושות המתחלפות שסיפקה לנו ליידי גאגא. 

© gettyimages_IL/Theo Wargo

נתחיל מהאישה הכי חשובה של הערב, הלוא היא כמובן - אנה וינטור. אורחת הכבוד, בעלת הבית ועורכת העל של מגזין ווג הגיעה בשמלת שכבות פרחונית של אוסקר דה לה רנטה ונראתה אביבית במיולד.

ומי הגיע עוד לערב הנוצץ? בילי אייליש הגיעה באחד מהלוקים היותר מדוברים של הערב - בשמלת טול רומנטית וקלאסית בצבע ניוד של אוסקר דה לה רנטה עם שובל ארוך במיוחד, תוך שהיא מקפידה על תסרוקת ואיפור מוקפדים (היי, איפה הימים שפעם היה לך שיער בצבע ירוק?), ג'ניפר לופז שכל הופעה שלה על השטיח האדום משאירה אותנו עם פה פעור הגיעה בלוק אינדיאני במיוחד של ראלף לורן עם שמלה חומה ושסע גבוה, חגורת עור עבה, מעיל פרווה וכובע בוקרים.

© gettyimages_IL/Dimitrios Kambouris
© gettyimages_IL/Dimitrios Kambouris

היילי וג'סטין ביבר לא הפתיעו ולא השתגעו יותר מדי ושניהם הגיעו בלוק שחור וקלאסי - היילי עם שמלת מחוך ומחשוף עמוק מעוטר ביהלומים וביבר בחליפת טוקסידו אוברסייז של המותג שלו דרו האוס. קים קרדשיאן הגיעה בלוק של בלנסיאגה שמכסה אותה מכף רגל ועד הראש, קנדל ג'נר בשמלה שקופה של ז'יבנשי, ג'יג'י חדיד הגיעה בשמלת סטרפלס לבנה של פראדה. מי שעוד בחרה בעיצוב של בלנסיאגה הייתה ריהאנה שהגיעה בשמלת מעיל שחורה וגדולה ולראשה כובע גנבים.

© gettyimages_IL/Dimitrios Kambouris
זאת קים, למקרה ולא זיהיתם
זאת קים, למקרה ולא זיהיתם © gettyimages_IL/Dimitrios Kambouris
© gettyimages_IL/Mike Coppola

גם הדוגמנית היפיפיה קאיה גרבר צעדה על השטיח האדום בשמלה נפוחה עם עיטורי רקמת פרחים של אוסקר דה לה רנטה, הכוכב הלטיני, מאלומה, הגיע לאירוע בחליפת בוקרים מעור בצבע אדום (כי מה יותר אמריקאי מחליפת בוקרים?), עליה ניטים ופרנזים זהובים מבית ורסצ'ה. קמילה קביו בהופעת הבכורה שלה במט גאלה הגיעה בלוק סגול של גופייה וחצאית נוצצת ולכל זה היא גם הוסיפה איפור סגול (מתוקה, לא שמעת את הפתגם "כל המוסיף גורע"?) ולצידה, שמובן, שון מנדס בז'קט עור פתוח ומכנסיים שחורים.

© getttyimages_IL/Theo Wargo
© gettyimages_IL/Mike Coppola

 

תגובות