פלאשבק לשנות האלפיים: הקרוקס חוזר לאופנה. Gettyimages.IL/Cate Gillon

פלאשבק לשנות האלפיים: הקרוקס חוזר לאופנה

בואו נודה על האמת, בתחילת שנות האלפיים כולנו נעלנו "קרוקס", נעל הפלסטיק עם החורים הגדולים. אחרי שנים בגלות, אותן נעליים ידועות לשמצה התחילו לחזור לאופנה ומי הראשונים לנעול? לא אחרים מאשר ג'סטין ביבר וניקי מינאז' • כל מה שאתם צריכים לדעת על הטרנד החדש-ישן

נדמה שבתחילת שנות האלפיים לא היה בית שלא היו בו זוגות נעלי קרוקס במגוון צבעים, עם יותר מדי חורים ואפילו צ'ארמים שאפשר להתאים. אז הנעליים שימשו בעיקר כנעלי בית צבעוניות, כאלה ששיא התהילה שלהם היה לרדת איתן להוציא את הזבל בחוץ או להיכנס איתם למים בבריכה.

מה שכנראה לא ידעתם זה שהנעליים נועדו במקור להיות נעלי שייט משום שהסוליה שלהן לא מחליקה. מאוחר יותר, בשנת 2003 הנעליים נהפכו לפופולאריות במיוחד ובגלל המבנה הנוח היחסית של הנעל, רופאים ואחיות רבים אפילו החליטו לאמץ את הנעליים כנעלי העבודה שלהם. מאז עברו שנים והקרוקס נעלמו, יש שיגידו שהטעם האופנתי השתנה אבל בעיקר ההבנה שהנעליים הללו נטולות סטייל ויופי.

עוד בערוץ הסטייל של פרוגי:

לאחרונה החלה תופעה דיי מעניינת בניסיון להחזיר את נעל הקרוקס המיתולוגית לאופנה. יותר ויותר סלבריטיז ופאשניסטות מאמצים את הנעל למלתחתם הזוהרת ומגיעים איתם להשקות ואירועי אופנה.

בין האנשים תוכלו למצוא את ג'סטין ביבר, שמתעד עשרות תמונות של נעל הקרוקס בעקבות שיתוף פעולה אופנתי בינו לבין החברה. אל דאגו, גם תוכלו למצוא תמונות גם של אשתו היילי, שרכשה (או קיבלה) כמה זוגות.

 

 
 
View this post on Instagram

A post shared by Justin Bieber (@justinbieber)

ולא רק ג'סטין, גם מלכת הראפ ניקי מינאז'. מינאז' העלתה תמונה לאינסטגרם עם נעלי קרוקס בצבע ורוד פוקסיה שעליהן יש סיכה של "שאנל" וצ'ארמים נוספים ושברה את האינטרנט. הפוסט של מינאז' היה כל כך עוצמתי, שהאתר של קרוקס כמעט קרס והצבע של הקרוקס שלה אזל מהמלאי. אם לרגע תהיתם, זאת לא הפעם היחידה שמינאז' לבשה קרוקס ועוררה הדים, היא העלתה תמונה נוספת עם קרוקס שחורות מלאות באבזמים נוצצים של "שאנל".

  

 
 
View this post on Instagram

A post shared by Barbie (@nickiminaj)

באינסטגרם ניתן לראות את הקרוקס במגוון גירסאות שונות, שחלקן רחוקות מאוד מאיך שראינו אותן עד כה. הראשונה והכנראה מפתיעה  ביותר, היא שיתוף הפעולה של קרוקס ובית האופנה הכי טרנדי בשנים האחרונות "בלנסיאגה". בית האופנה "בלנסיאגה" ידוע בלייצר טרנדים שנויים במחלוקת והוא לא חשש לעשות זאת עם חברת "קרוקס" העממית למדי, כאשר ייצרו יחד קרוקס עם עקבים! הפעם בניגוד לשאר הנעליים, נסכים שנוחות היא לא חלק מהיתרונות שלנעל הפעם. באשר למחיר, אם הקרוקס הרגילות נמכרות בסביבות ה-50$, הקרוקס בשיתוף הפעולה עם "בלנסיאגה" נמכרות ב637$.

 

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Crocs Shoes (@crocs)

בין אם זה צ'ארמים או צבעים מגניבים, נוכל להסכים שמדובר פה בטרנד אופנתי שנוי במחלוקת. מה שברור לכולם, שהקרוקס  שנעלמו אי שם בשנות האלפים, חזרו ובגדול! השאלה שכולנו צריך לשאול עד מתי?

 

תגובות