לא רק רן דנקר: הכוכבים שלבשו שמלות. דורון ברסקי, gettyimges.IL\ Jason Kempin&Frazer Harrison

לא רק רן דנקר: הכוכבים שלבשו שמלות

הלהיט החדש של רן דנקר גרם לנו להבין שקוד לבוש מגדרי הוא הכי פאסה שיש ! תופתעו לגלות שדנקר הוא לא הכוכב הראשון שמוכיח לנו ששמלה מלאה בסטייל נראת טוב גם על המין הגברי

שנת 2021 ונדמה שקוד הלבוש קיבל טוויסט. אומנם את החצאיות והשמלות עדיין תמצאו במחלקת הנשים בחנויות, אבל קהל היעד ללא ספק השתנה. בשנים האחרונות, אנחנו זוכים לראות יותר ויותר גברים לבושים בפריטי לבוש שנתפשו עד כה כ"נשיים", החל מחצאיות ועד שמלות ועל הדרך לגלות שהגברים עושים את זה לא רע.

עוד בערוץ הסטייל של פרוגי:

מי שהציג בפנינו לבוש נוטף סטייל וחוצה מגדרים, הוא לא אחר מאשר הזמר רן דנקר, שאת פרס "הקאמבק הגדול של השנה" כולנו כבר מזמן הענקנו לו. דנקר שחזר עם שיר שכבש את כל המצעדים וקמפיין אופנה בכיכובו, מככב בשירו החדש "השמלה החדשה שלי" ומוכיח כמה טוב הוא נראה (בכללי) ועכשיו גם בשמלה.

 

אז מי אמר ששמלות זה רק לנשים? לפניכם רשימת הגברים שהוכיחו לנו אחרת:

בילי פורטר - טקס פרסי האוסקר 2019

ממש לא סתם אנחנו פותחים את הכתבה עם השחקן בילי פורטר, אם תסתכלו טוב אפשר לחשוב שמדובר בשמלה המטורפת מהקליפ "השמלה החדשה שלי" של רן דנקר.
השמלה של בילי מבית המעצב כריסטיאן סיריאנו. והיא מלמלה ומנופחת ככול האפשר. חלקה העליון הוא בלייזר גברי ומחוייט, המשלב שני סגנונות קצוות שונים.

דנקר העתיק?!
דנקר העתיק?! © gettyimages.IL\Frazer Harrison

הארי סטיילס- שער ווג דצמבר 2020

זאת לא פעם ראשונה שהארי סטיילס לוקח את הסטייל שלו עד הקצה וטיפה מעבר לו.
בשער שעשה למגזין ווג סיפר על האנשים מהם הוא שואב השראה ורעיונות ללוקים היצירתיים שלו והנה אז הוא עושה  זאת עם שמלה מהממת.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Vogue (@voguemagazine)

ליל נאס X - טקס פרסי VMA 2021

כולנו כבר הבנו שהזמר ליל נאס לא שוחה בדיוק אחרי הזרם וללא ספק אוהב לעשות דברים שנויים במחלוקת, אבל לא סתם - אלא לעשות את זה על הצד הטוב ביותר.
בטקס פרסי הוודיאו הגדול של MTV לבש שמלה, מבית מעצבת האופנה האיטלקית אנדראה גרוסי.

פייר? הפציץ! © gettyimges.IL\ Jason Kempin

מארק ג'ייקובס- תצוגת סתיו 2012

המעצב הידוע מפגין בפומבי את אהבתו ללבישת בגדי נשים כבר שנים והוא כבר עשה זאת באופן רשמי בתצוגת האופנה שלו בסתיו 2012. מראק גם ידוע בכך שהוא משתמש בדוגמנים גברים לדגמן בגדי נשים בתצוגותיו. האמת, אהבנו.

© gettyimges.IL\Peter Michael Dills

מה הטרנד האופנתי הבא? נגלה בעונת הטקסים הקרובה.

תגובות