משמלת הבשר ועד לגוצ'י: ליידי גאגא אייקון אופנה. gettyimages.IL/Lia Toby& Frederick M. Brown

משמלת הבשר ועד לגוצ'י: ליידי גאגא אייקון אופנה

אומנם היא מככבת בתפקיד ראשי בסרט החדש "בית גוצ'י" ומציגה סטייל, אבל זה לא אומר שנשכח את הלוקים האייקונים שליידי גאגא דאגה לספק לנו במהלך הקריירה, משמלת צפרדעים ועד שמלת הבשר המפורסמת • אז מי אמר שאי אפשר ללמוד להתלבש בסטייל?

סרט הפשע "בית גוצ'י", בכיכובם של ליידי גאגא, אדם דרייבר, אל פצ'ינו וסלמה הייק עולה היום לאקרנים בקולנוע. הסרט שעוסק בסיפורם של המשפחה שהייתה לאימפריית האופנה האיטלקית, בית גוצ'י, נוטף סטייל וכולל מגוון של תלבושות מטריפות.

 עוד בערוץ הסטייל של פרוגי:

ליידי גאגא בתפקיד ראשי מציגה אינסוף לוקים שכולנו היינו רוצים לאמץ, אבל האם ידעתם שסטייל לא תמיד היה הצד החזק שלה? הזמרת דאגה לספק לנו במהלך הקריירה שלה אאוטפיטים שנויים במחלוקת. בעוד שחלק הגדירו אותה כגאון אופנתי, השאר (וגם אנחנו) נשארו המומים למראה הייחודי.

אז הנה לפניכם לוקים בלתי נשכחים של הזמרת:

 טוטאל לוק צפרדעים

אולי היא נראית לכם כמו עוד מעריצה מושבעת ל"חבובות", אבל האמת שלזמרת היה מסר מעניין מאחורי האאוטפיט המשונה. לדבריה לבשה את "מעיל הקרמיטים" שלה בשנת 2009 לתוכנית אירוח וציינה שזה במטרה להילחם נגד שימוש בפרווה אמיתי בתעשיית האופנה,  הצפרדעים נראים בכוונה מתים כדי למחות נגד הניצול בבעלי חיים. אם האסוציאציה שלכם באמת הייתה "חבובות", ידעתם שב2011 ליידי גאגא הייתה אמורה להופיע בסרט של החבובות? אבל בסוף הסצנה שלה נגנזה.

 

לא לצמחונים

איך אפשר שלא לדבר על שמלת הבשר האייקונית של ליידי גאגא? ב-2010 הגיעה הזמרת לטקס פרסי מוזיקה עם שמלה ארוכה שעשויה כולה מבשר בקר נא ורצועות שומן לבנות (כי בדים זה כזה אוברייטד!). את הלבוש השלימו נעלי עקב בשרניות ותיק קלאץ' מנתח קצבי עסיסי ולקינוח חתיכת בשר נוספת בתור כובע. הלבוש עורר סערה, במיוחד מצד ארגונים לבע"ח שלא ראו את זה בעין יפה.

© gettyimges.IL\ Frederick M. Brown

 תפסו מרחק

אם גם אתם מהאנשים שלא כדאי לפנות אליהם בבוקר, פשוט תלבשו את האאוטפיט הבא והם כבר יבינו את הרמז. האייקון שלנו לבשה אי שם ב-2014 למועדון יוקרתי בפריז את השמלה הקוצנית והבהירה כמו שצריך, שבערב הזה לפחות כולם צריכים לשמור ממנה מגע. מה שבטוח, תשומת לב היא לגמרי קיבלה.

 

סטייל מהעתיד

בנשף מאט גאלה המסורתי בשנת 2016 בו הנושא היה אופנה בעידן הטכנולוגיה, הגיעה הזמרת עם לוק עתידני במיוחד. הזמרת לבשה ג'קט משובץ מתכת, מחוך מגומי סגול נוצץ ונעלה נעלי עקב (שהשמועות אומרות שאורכן היו לפחות 10 אינץ'). כדי שלא יישכחו מהלוק האייקוני שלה היא דאגה לשכוח להביא איתה מכנסיים ומזל שכך, לא?!

 

© gettyimges.IL\Larry Busacca

 

אפשר לראות שבשנים האחרונות הסטייל של ליידי גאגא מעט התעדן. בפרמיירה של גוצ'י בלונדון שבוע שעבר, הזמרת החליפה רק שלוש שמלות. ביניהן שמלה סגולה מטורפת, שעדיין נחשבת מבחינתנו לעדינה, בעקבות הלוקים הקודמים שסיפקה. כמובן שהיא גם דאגה להוסיף לאאוטפיט רשת דייגים ומגפיים שחורות עם פלטפורמה, כי בכל זאת צריך להצדיק את הטייטל "אייקון אופנה". אנחנו כבר לא יודעים ממה יותר להתרגש, מהאאוטפיט או מהסרט האופנתי בכיכובה, מה איתכם?

© gettyimges.IL\Gareth Cattermole
תגובות