אלו התחפושות הכי טרנדיות השנה?. Eddy Chen/HBO, יונתן קובץ (מתוך הקליפ), ADOBESTOCK

אלו התחפושות הכי טרנדיות השנה?

עם הגעתו של חג הפורים, אספנו לכם את כמה מהתחפושות הכי טרנדיות שנראה השנה ברחבי הארץ

חג הפורים הגיע ואית ושלל תחפושות צבעוניות!, הנה לכם כמה מהתחפושות שאנו בטוח נראה הכי הרבה בפורים הקרוב!

עוד בערוץ הסטייל של פרוגי:

אופוריה

הסדרה ששברה את הרשת ואת הנוער ברחבי העולם, מגיעה אלינו עם דמויות אייקוניות שמלוות בלוקים נוצצים ופופולאריים. מדריכי איפור והתלבושות לתחפושות כמו מאדי וקאסי, מגיעים אלינו בכל הטיקטוק והרשת, והם הכי הורסים שיש!

© gettyimges.IL\Frazer Harrison

משחק הדיונון

אחרי יותר מ-100 מיליון צפיות שהיו השנה לסדרה "משחק הדיונון". נראה את החליפות האדומות של מנהלי המשחק המלוות במסכות של סמל המשחק- משולש, עיגול, ריבוע. אפשר להתחפש בקבוצות, יחיד, זוגות. כמובן שגם קיימת גרסת משתתפי המשחק - בלוק הירוק הממוספר.

© צילום: Noh Juhan | Netflix

פיות

הטרנד שאף פעם לא חולף יחזור אלינו השנה שוב עם תחפושות של פיות בהשראת הסדרה "ווינקס". עם חצאיות טוטו, שמלות מיני וכנפיים בכל מיני צבעים, הפיה הכי טרנדית, ואנחנו לגמרי רוצים לראות תחפושות שלה השנה.

© מתוך "Winx Club", הסדרה המקורית

אנה זק - לך לישון

הקליפ של אנה זק והצלחת השיר "לך לישון" גרמה ללא מעט מעריצים ומעריצות לקבל השראה לפורים הקרוב. מגוון האאוטפיטים הספורטיביים הקליליים המופיעים בקליפ - הפכו את העניין לפשוט יותר. אז באווירת האייטיז - אל תפספסו את התחפושת!

תותית ומילעל

וזאת התחפושת שחיכינו לה כל השנה! תחפושת הזוגות של תותית ומילעל עם הכובע הוורד של תותית, בגדי הנוצות של מילעל, כנראה יופיעו גם השנה בכל פינה, ואנחנו לגמרי מחכים לראות את זה.

© רשת 13

פיראטים

התחפשות האחרונה שחוזרת אלינו ובגדול, היא אותה התחפושת אהובה וחרושה של הפיראטים. הכי קליל, תמיד עובד והכי פשוט - אבל וואלה? תמיד מרשים ועושה את העבודה בחג.

© adobestock (אילוסטרציה)

 

תגובות