Food Feed: מעדנים וגלידות בטעמים חדשים. צילום: Fotolia

Food Feed: מעדנים וגלידות בטעמים חדשים

גם השבוע התנסינו במוצרים החדשים שעל המדף והפעם: מסטיקים, מגנומים ומעדני חלב בטעמים חדשים ומיוחדים

מסטיקים באקסטרה, מילקי בטעמים, מעדני חלבון חדשים והבלונדי מגיע למדפים גם כמעדן חלב - ניסינו את המוצרים החדשים על המדף וזה מה שחשבנו.

עוד בערוץ האוכל של פרוגי:

מסטיק סטיקס

חידוש מבית שטראוס עלית, מסטיק בפורמט סטיקס באריזה גדולה של 80 גרם. מגיע בשלושה טעמים: מנטה, אבטיח ומנטה פירות. אריזה מכובדת וגדולה המבטיחה אקסטרה טעם - אך אומנם הקופסא גדולה אך הטעם לא בדיוק אקסטרה. די מהר הטעם שלו נעלם והמסטיק הופך לחסר טעם ומקבל מרקם מעצבן בפה.

© סטודיו שטראוס

מילקי

המילקי האהוב מקבל שני טעמים חדשים המבוססים על חטיפי השוקולד המצליחים של אותה החברה. הטעם הראשון הוא של פסק זמן. מעדן המילקי בטעם הזה היה אגוזי וכזה שאי אפשר להפסיק לנשנש (+ללקק שאריות מהכפית). הטעם השני הוא של חטיף ה"טורטית" שמראש מדובר בהחלטה שנויה במחלוקת כיוון שהוא לא הטעם הכי חביב על כולם ובמיוחד לא במילקי. כל הטועמים טענו פה אחד שמדובר בטעם מיותר ופחות טעים ותואם את רוח או אופי המוצר.

© אוסום, יחסי ציבור

מגנום דאבל

לכבוד בואו של הקיץ, מגנום השיקו שני טעמים חדשים של סדרת מגנום דאבל - הראשון הוא מגנום דאבל פרי יער עם שלוש שכבות (מכיל גלידת שמנת מצופה בשתי שכבות שוקולד, ביניהן קרם עם פירות יער) המגנום עצמו היה די קשיח ללעיסה, היה צריך ממש להתאמץ, וכשזה קרה הטעם היה די חמוד, לא 'עפנו' עליו אבל בהחלט טעים, מרענן, חמצמץ ומשתלב קלילות עם השוקולד שעוטף אותו; לאוהבי השוקולד המריר יצא גם טעם - מגנום Intense Dark. מגנום שוקולד מריר מורכב מציפוי עם 70% קקאו, העוטף גלידת שמנת עם שוקולד מריר.

© באדיבות יחסי ציבור

מעדני PRO בטעמים חדשים

לאוהבי המעדנים ולצורכי החלבון (בעיקר המתאמנים שבינינו) יצאו טעמים חדשים של מעדני ה-PRO. הראשון הוא יוגורט בטעם וניל (טריפל זירו) שהרגיש כמו יוגורט לכל דבר ולא היה לו טעם מיוחד חוץ מחמיצות מתקתקה. ואילו היוגורט השני בטעם הקפה אולי גם היה חמצמץ במעט אך הטעם שלו היה בהרבה יותר כייפי בחיך וטעים אם כי לא היינו רצים לקנות אותו סתם כך - כיוון שבפועל זה כמו לקחת יוגורט פשוט ולערבב אותו עם נס קפה.

© שטראוס

בלונדי

שוקולד הכרמל קיבל מעדן משלו והוא אכן היה מוצלח במיוחד, אם כי היינו מעדנים את המליחות שהרגנשו בפה, אך במבחן הכולל הוא די עמד בטעם ועשה חשק לטעום ולצרוך ממנו עוד. בהחלט היינו קונים.

© יחסי ציבור
תגובות