Food Feed: מתכוננים לחג השבועות . צילום: Fotolia

Food Feed: מתכוננים לחג השבועות

רגע לפני החג החלבי - קבלו כמה מוצרים חדשים שמצטרפים לחגיגת שבועות ההולכת וקרבה. ממעדן יווני ועד עלי לזנייה מיוחדים

חג החלב, או יוותר נכון - שבועות, תיכף כאן וכמיטב המסורת לא מעט מוצרי חלב יככבו על שולחן החג ולכן גם השנה החברות הגדולות נערכות מראש ומוציאות מוצרים חדשים.

עוד בערוץ האוכל של פרוגי:

יוגורט יווני

לכבוד החג עמוס מוצרי החלב, שופרסל משיקה סדרה חדשה יוגורט יווני אותנטי המיוצר ביוון הכוללים: יוגורט לבן ע 10% שומן, 2% שומן ושלושה סוגים נוספים בטעמים (עם 0.9% שומן): תות, פירות יער, תפוח צימוקים וקינמון. מחיר: 2 ב-10 שקלים.  

© יחצ שופרסל

 

פריכיות בטעמים

מותג הפריכיות של אנרג'י, מבית שטראוס, משיק לראשונה במדף הפריכיות, מוצר עשיר בחלבון – פריכיות חומוס עם עדשים שחורות וקינואה. מקור החלבון בשילוב שבין הקטניות והדגנים בפריכית. כל פריכית מכילה פי שניים יותר חלבון מאשר פריכית רגילה (דגנים) ורק 26 קלוריות לפריכית. הטעם החדש מצטרף לסדרת "הפריכיות הטעימות" המכילה שלושה מוצרים: פריכיות 3 דגנים, פריכיות 3 דגנים וקצח ופריכיות תפוחי אדמה בתוספת 3 דגנים. מחיר: בין 11-13 שקלים.

© שטראוס

לזנייה

חברת דיפלומט, המשווקת את פסטה Rummo בישראל, משיקה במיוחד לקראת חג השבועות עלי לזניה, שיתווספו למגוון הפסטות הרחב של הסדרה האיטלקית. הלזניה מיוצרת מחיטת דורום סמולינה איכותית ונעשית בשיטת ייצור ייחודית הרשומה כפטנט ונקראת "Lenta Lavorazione", כלומר, עיבוד איטי. שיטה זו כוללת תהליך ייצור ובו לישה ארוכה מהרגיל, והיא מבטיחה פסטה עם ביצועי בישול טובים. בנוסף, אין צורך לבשל את עלי הלזניה מראש - רק להכניס את המרכיבים לתנור ולאפות. מחיר מדף: 15.9 – 17.9 ₪

© רומו

 

תגובות