Food Feed: הבלונדי'ז שיכבשו אתכם בחורף הקרוב. צילום: סטודיו שטראוס

Food Feed: הבלונדי'ז שיכבשו אתכם בחורף הקרוב

החורף בפתח וגם המדפים מתמלאים במוצרים מתאימים. משוקולדים שעושים נעים בלב ועד סירופ מיוחד שמשמש מקור המתקה טבעי. קבלו את הסיקור שלנו

עוד בערוץ האוכל של פרוגי:

Surprise drink

מכירים ביצת הפתעה? אז קבלו בקבוק הפתעה! קבוצת טסה, מייבאת מאירופה פיתוח חדשני של משקה  לילדים, ה-Surprise drink. מדובר על מיץ  בטעמי פירות או תות, ללא חומרים משמרים וללא סוכר (כל בקבוק מכיל 20% רכז פרי טבעי). אבל זה לא הכל - הבקבוק גם מכיל הפתעה קטנה וחמודה. הנסיינים הצעירים שלנו אהבו את המשקה המתוק ולגמרי ממליצים!  

 

© באדיבות יחסי ציבור

 

השוקולדים החדשים של עלית

לקראת החורף, החליטו בעלית להוציא טעמים ומוצרים חדשים למותגי השוקולד האהובים, כי בנינו, אין דבר יותר שווה מלהתכרבל עם הפוך ביום חורפי ולאכול מלא שוקולד. נתחיל מהטעמים החדשים של מקופלת, שאירחה את בלונדי (שוקולד לבן מקורמל) וספלנדיד (מריר, 60% קקאו). המרקם של הטעמים החדשים היה טיפה דחוס מהרגיל, אבל עדיין הצליחו בעלית לשמור על המרקם הכיפי של המקופלת והטעמים החדשים השתלבו בצורה מעולה וטעימה. ואםן כבר הזכרנו את מקופלת בלונדי, גם לסדרת השוקולד האהובה הצטרפו שני טעמים חדשים - שוקולד בלונדי עם פולי קקאו ושוקולד בלונדי עם שברי עוגיות קרמל. הגרסה עם פולי הקקאו הייתה מיוחדת אך לא כבשה את לבנו, השילוב בין פולי הקקאו המרים לשוקולד המתוק לא עבד לנו כל כך. מנגד, הטעם השני, עם הקרמל - היה פשוט מושלם. פחדנו שיהיה מתוק מדי, אבל זה היה מתוק במידה ופשוט טעים! בנוסף (אם לא הספיק לכם כל הטוב הזה), יש גם בשורה חדשה בתחום אצבעות פרה עם מהדורה מוגבלת של אצבעות בטעמים של מותגי עלית האהובים -  אצבעות שוקולד פרה טעמי, אצבעות שוקולד פרה טורטית ואצבעות שוקולד פרה רבע לשבע. כל האצבעות הכילו למעשה רק את הקרם המרכזי שמאפיין כל מותג,, לא הוופל. מדובר במנה מרוכזת של קרם מתוק, טעים ושווה. 

© סטודיו שטראוס

סילאן של יד מרדכי 

יד מרדכי מרחיבה את סל המוצרים שלה ומשיקה סילאן 100% טבעי עשוי מתמר מג'הול. הסילאן, בדומה לדבש, מהווה ממתיק טבעי וניתן להשתמש בו בצורה רחבה - החל מאפייה ובישול ועד אפילו מריחה על לחם (או חסה בפסח!)ץ הסילאן מאפשר ליהנות מהמתקה שאיננה נשענת על סוכר לבן או על תחליפים מלאכותיים.

© דיטייל סטודיו

 

 

 

תגובות