Food Feed: בשורה משמחת לטבעונים. צילום: בועז לביא

Food Feed: בשורה משמחת לטבעונים

דנונה משיקים דנונה פרו באריזה חדשה שתחסוך לכם הרבה כאב ראש, אח של ביסלי עם טעם חדש וקפה לנדוור משיקים מנה טבעונית נוספת ועשירה לתפריט

עוד בערוץ האוכל של פרוגי:

אח של ביסלי - ברביקיו מתוק

אח של ביסלי הוציאו טעם חדש. מודים, לא הבנו למה צריך גם את ביסלי וגם את אח שלו, אבל זה מספק לנו עוד אופציות לבחירה על מדף החטיפים בסופר, אנחנו לא מתלוננים. הטעם החדש של המותג, ברביקיו מתוק, מזכיר מעט את הטעם של ביסלי ברביקיו רגיל, אך בשונה מאחיו הוא הרבה יותר עדין ולכן גם יותר כיף לאכול אותו. 

 

© סטודיו אסם

 

 

מיטלס בולס פסטה - קפה לנדוור

קפה לנדוור השיקו מנה טבעונית חדשה - פסטה ברוטב עגבניות עם "מיט-בולס" טבעוניים עשויים מתחליף בשר (63₪). אנחנו טעמנו את המנה - הפסטה עצמה הייתה טעימה וכך גם הרוטב. לא היה בו משהו מיוחד או שימוש ברכיבים מיוחדים או יוצאי דופן, אך בהלט מדובר מברוטב עגבניות קלאסי וטעים. לגבי המיט-בולס, חברי המערכת היו חלוקים בדעתם. חלק אהבו יותר את תחליף הבשר וחלק פחות אך כן הייתה הסכמה גורפת - זה לא הרגיש טבעוני או צמחוני. הטעם והמרקם בהחלט הרגישו כמו בשר והמנה הייתה עשירה. בכל מקרה, זאת תוספת מבורכת שטבעונים וצמחוניים רבים יעריכו! 

© בועז לביא

דנונה פרו סקוויז - שטראוס

אין מתאמן שלא מכיר את הרגע הזה שצריך לאכול לפני או אחרי אימון והוא יוצא עם סל פיקניק קטן מהבית. אין יותר מתיש מזה. בדנונה מצאו פתרון מושלם - דנונה פרו באריזת סקוויז. לא צריך יותר כפית, רק לסובב את הפקק ולאכול. גם פה יש 10 גרם חלבון בדומה למוצר שמגיע בגביע הרגיל וכרגע הוא רק בטעמים וניל ותות. אגב, זה טוב גם לכל אלו שרוצים לצאת מהבית לפני הלימודים ולאכול משהו קטן בדרך או בהפסקת 10 ואין לו כח לקחת איתו כפית. 

 

תגובות