Food Feed: העוגיותהחדשות שעוררו מחלוקת. צילום: adobestock

Food Feed: העוגיותהחדשות שעוררו מחלוקת

אסם השיקה שתי עוגיות חדשות שהצליחו לעורר מחלוקת בין חברי המערכת, היינץ מגשימים לנו חלום ופריגת משיקה טעמים צלולים חדשים

עוד בערוץ האוכל של פרוגי:

ערגליות תפוז ועוגיות שוקו בננה - אסם

אסם מרחיבה את מבחר העוגיות שלה ומשיקה ערגליות במילוי תפוז וקרמוגית שוקו עם קרם בטעם בננה. לפני שטעמנו את העוגיות היינו בטוחים שלא נאהב את הערגליות תפוז ומנגד עפנו על הקרמוגית החדש. אבל, בפועל קרה בדיוק ההפך. ערגליות תפוז אולי נשמע קצת מוזר ואפילו טעם "זקן", אבל הטעם לא היה כל כך שונה מערגליות תות - שני סוגי הערגליות מלאים בריבת פרי מתוקה, וגם כך העוגייה יותר דומיננטית מהמילוי. אנחנו אהבנו. לגבי הקרמוגית - אומנם המילוי היה ממש טעים ובדיוק כמו שדמיינו (כמו בננית), אבל העוגייה עצמה הייתה במרקם מוזר וקצת יבש, מה שגרר מחלוקת בין חברי המערכת ודיון שלם האם העוגיה טעימה או לא. ציון: 7/10.

 

© סטודיו אסם

 

צלול הדרים - פריגת

פריגת משיקה משקאות צלולים בטעמים חדשים תפוז ואשכוליות תפוח שמצטרפים כבר לטעמים הקיימים: אננס, אפרסק, ענבים, תפוחים, מנגו ולימונענע. יש לנו יחסי אהבה שנאה עם מיצים צלולים. מצד  אחד - לפעמים אנחנו רצים מיץ, תוק, עם כל הטעם אבל לפעמים אנחנו רוצים לשתות מים או משהו שירווה אותנו אבל עם רק נגיעה קטנה של טעם כדי שיהיה מתוק. בטעמים החדשים יש תפוז, שאליו פחות התחברנו כי מים בטעם תפוז מדולל זה לא כיף ולא טעים ואילו הטעם השני, אשכוליות תפוחים, היה הרבה יותר טעים מעניין ומיוחד. ציון: 8/10.

© סטודיו OPEN

מיוצ'ופ - היינץ 

יש לנו ווידוי קטן - לפעמים אנחנו מכינים צ'יפס או משהו מטוגן אחר רק כדי שתהייה לנו סיבה מספיק טובה לאכול קטשופ ומיונז. כן, זה הגילטי פלז'ר שלנו. אז בתור חובבי מיונז וקטשופ (ככה מעורבבים), אתם בטח יכולים להבין עד כמה התרגשנו כששמענו בהיינץ משיקים סוף סוף בישראל את המיוצ'ופ - רוטב מיוחד בטעם הקטשופ והמיונז המפורסמים של המותג, ואחרי שעטמנו - אנחנו עוד יותר תרגשים. זה פשוט טעים וחוסך לנו מלא זמן במציאת האיזון המושלם בין קטשופ למיונז. ציון: 9/10.

© היינץ קראפט

 

 

 

תגובות