Food Feed: מה חשבנו על הגרסה החדשה של "כריות"?. צילום: adobestock

Food Feed: מה חשבנו על הגרסה החדשה של "כריות"?

כריות של תלמה עם גרסה חדשה ושחורה במיוחד, דומינו'ס חוגגים את יום הפיצה הבינלאומי עם מבצע שווה ועובדות שלא ידעתם על הפיצה בישראל ומקס ברנר מתכוננים ליום האהבה הבינלאומי

עוד בערוץ האוכל של פרוגי:

יום הפיצה בדומינו'ס

היום זה יום הפיצה הבינלאומי ואנחנו מתרגשים על אמת. אז מלבד העובדה שפיצה דומינוס חוגגת את היום הזה עם מבצע משתלם במיוחד (שני מגשי פיצה ב-50 שקלים בטייק אויי), היא גם סיפקה לנו כמה עובדות מעניינות על ישראלים ופיצה - התוספות הפופולריות ביותר בישראל הן זיתים ירוקים, פטריות ופפרוני; ממוצע משולשים לבנאדם - גברים 3.7, נשים 2.3, ילדים 1.7. אגב, אפם אתם חושקים בפיצה, דעו שהכי כדאי לכם להזמין בים השעה 15:00 ל-16:00 כי זאת השעה הכי פחות עמוסה ותנו לנו לנחש, אתם בטח תשתו לצידה קולה, כי זה המשקה הכי נמכר בארץ לצד פיצה, שבמקום השני נמצא הפיוז טי. 

© דן פרץ

חוגגים ולנטיין במקס ברנר

מלבד יום הפיצה, השבוע גם יצויין ברחבי העולם יום האהבה הבינלאומי, הוולנטיין, ואין מתנה יותר רומנטית לבן או בת הזוג מאשר שוקלד טעים,  עשיר ונימוח. כי בכל זאת - מדובר פה במדור אוכל, אל תצפו שנמליץ לכם לקנות בושם או פרחים. שוקולד! זה הדבר. במקס ברנר הבינו את זה כמובן ומלבד מארזי השוקולד הרומנטיים שהם מציעים לקנייה, הם מציעים ארוחת טעימות זוגית, המורכבת ממגוון מנות שרינג שהורכבו לאכילה ביחד, בערב המיוחד הזה. תוכלו לבחור בארוחה זוגית מלאה הכוללת גם מנות קינוחים או בארוחת קינוחים - אבל, לא משנה במה תבחרו, תקבלו בסוף הארוחה מארז שוקולד מעוצב וטעים.

© PINKME, באדיבות יחסי ציבור

כריות BLACK

אין אחד שלא מכיר את דגני הבוקר "כריות" של תלמה. יש את הקלאסי שכולם מכירים ומדי פעם החברה מחליטה להוציא גם טעמים חדשים ומהדורות מוגבלות לרענון המוצרים. הפעם החליטו בתלמה להוציא כריות BLACK  - דגנים בטעם שוקולד, מילוי בטעם ווניל. כמו כל מוצר שמקבל גרסה מחודשת, כם הכריות בלאק, שנוי במחלוקת. היו כאלו שאהבו אותו מאוד ואפילו ציינו שעם חלב הטעם משתפר וזה מאוד טעים ואפילו הזכיר מעט את העוגייה עצמה של עוגיית אוריאו המפורסמת ואילו אחרים פחות התלהבו מהרעיון והעדיפו את הגרסה הקלאסית עם הנוגט. 

© יחסי ציבור
תגובות