FOOD FEED: טעמנו חטיף אפונה טבעוני. AdobeStock

FOOD FEED: טעמנו חטיף אפונה טבעוני

נספרסו מפנקים אותנו עם קפה קר היישר מהמכונה, עוג'לה משיקים מארז רוגלך חדש וגם - טעמנו חטיפי אפונה. מה חשבנו על המוצרים החדשים על המדף?

עוד בערוץ האוכל של פרוגי:

עוג'לה - מארז רוגלך אישי במילוי בטעם שוקולד

חברת  עוגל'ה הישראלית שמייצרת מגוון מאפים משיקה מארז רוגלך, כחלק  מסדרת מאפי שמרים ועוגות שמרים הכוללת. כל רוגלך עטוף בנפרד - מה שאולי שומר יותר טוב על הטריות, אבל פחות טוב לאיכות הסביבה. לגבי הטעם - מדובר במאפה חביב, טעים ומתוק אם כי לעיתים מעט יבש (חובה לטבול בקפה!) והטעם לא מפתיע במיוחד. עם זאת, זה כן פינוק קטן וטעים שתמיד כיף לאכול במהלך היום. ציון: 7/10 (מחיר: 7.90₪ למארז).

© בני פאוזי שמשום

סדרת תערובות לקפה קר של נספרסו 

הקיץ בשיאו, הטמפרטורות עולות ויותר ויותר בוחרים את המשקאות שלהם קרים. כן, גם את הקפה. לכן שמחנו במיוחד כששמענו על השקת סדרת תערובות קפה קר של Nespresso. הסדרה כוללת ארבע תערובות קפה חדשות שנוצרו בהשראת מיטב הבריסטות בעולם. התערובות טעימות, חלקות, מרעננות וכל אחד יוכל למצוא את התערובת המתאימה לו ולטעם האישי שלו. בחנויות נספרסו תוכלו למצוא גם תבנית סיליקון לקוביות קרח ומדובר בתבנית הקרח הכי מושלמת שנתקלנו בה אי פעם - לא רק שהצורה של קוביית הקרח מושלמת (גדולה ומלבנית), היא גם סופר נוחה לשימוש. ציון: 9/10 (מחיר: 27.50₪ לשרוול).

© יח"צ חו"ל

Tusso - סדרת חטיפי אפונה

חברת Tusso משיקה לראשונה בישראל סדרת חטיפי אפונה בארבע טעמים שונים: טבעיף זעתר, פיקנטי ומלח-פלפל. הסדרה באה לענות על הצורך בנשנוש טעים ושונה אך אם זאת בריא. החטיפים מכילים 65% אפונה, ללא תוספת סוכר ורק 105 קלוריות לאריזה והסדרה כולה היא גם טבעונית. אנחנו תמיד בעד פתרונות לנשנושים בריאים וטעימים עבור אלו המבקשים זאת, חטיפי האפונה הלללו מספקים פתרון נחמד ובריא יותר, אם כי לנו היה קצת קשה עם המרקם היבשושי שלהם. ציון: 8/10. (מחיר: 3.90₪).

© באדיבות יחסי ציבור

 

 

 

תגובות