FOOD FEED: לאכול בבית כמו בחופשה. נמרוד גנישר

FOOD FEED: לאכול בבית כמו בחופשה

מקדולנדס לוקחים אותנו לחופשה אקזוטית, ג'פניקה מביאים את הסושי הביתה והמשקאות הצבעוניים שלגמרי הפתיעו אותנו

עוד בערוץ האוכל של פרוגי:

JAPANIKIDS

לא תמיד נח לצאת למסדעה או לאכול בחוץ, ולפעמים מחפשים חוויית אכילה ביתתית מגניבה. הערכה החדשה של ג'פניקה עונה לגמרי על ההגדרה. הרשת חברה לנטלי דדון וביחד הם משיקים ערכה ביתית להכנת סושי, שכוללת את כל הכלים והמרכיבים הבסיסיים להכנת רול מהחלומות לגמרי לבד. הערכה כוללת: אורז, אצות, חומץ, פנקו, שומשום שחור, רטבים, מחצלת ועוד כמה הפתעות קטנות ומתוקות. מחיר: 139.90₪.

© באדיבות יחסי ציבור

מירינדה בטעמים חדשים

לראשונה בישראל מזה 30 שנה: Mirinda, מותג המוגזים מבית פפסיקו (המיוצר בישראל על-ידי טמפו משקאות), משיק טעמים חדשים שיצטרפו למשפחה: Mirinda MIX-IT בטעם ענבים ומלון, ו- Mirinda MIX-IT בטעם אוכמניות ותפוז. לאחר שניסינו: הבקבוק הכחול (אוכמניות ותפוז) די הרתיע אותנו בגלל הצבע שלו, אך טעמנו וטעמו (המתוק במיוחד) הרגיש כטעם של סוכריה שהפכה למשקה - ועל כן הופתענו לטובה. אם כי שוב, ניתן היה להפחית מהמתיקות. הבקבוק הסגול (ענבים ומלון) היה מוצלח וחמוד, בהחלט משהו שהיינו חוזרים לקנות. יש לציין כי למרות שהטעמים מתוקים במיוחד שניהם ללא סוכר וללא סימון אדום. ציון: 7/10

© באדיבות יחסי ציבור

ביג אסיה של מקדונלדס

ואם לא בא לכם להבין בעצמכם, אבל כן רוצים טעם חדש, מיוחד ואקזוטי (כי לטוס לחופשה זו לא אופציה כרגע), אתם תמיד יכולים לבחור באחד מההמבורגרים החדשים של מקדונלדס מסדרת ביג אסיה: ביג טוקיו - המבורגר ריב אנטריקוט עם פטריות מטוגנות ברוטב ברביקיו אסיאתי, ביג קופנגן -  המבורגר ריב-אנטריקוט עם פלחי אננס מתקתק צ'ילי ורוטב רויאל וביג מומבאי -  קראנצ'י ציקן ברוטב איולי קארי וחמוצים. ואם בא לכם להתפנק עד הסוף, תוכלו לקנח בגלידה או שייק עם קוקוס, כיאה לחופשה אקזוטית חלומית. מחיר לארוחה:54-59₪.

© נמרוד גנישר

 

תגובות