Food Feed: הקינוחים החדשים שהפתיעו אותנו. באדיבות בורגרס בר

Food Feed: הקינוחים החדשים שהפתיעו אותנו

השבוע התנסינו בכמה מוצרי מזון חדשים: החל מסנדוויץ' ביסקוויט ועד הקינוחים המפתיעים של בורגרס בר

עוד בערוץ האוכל של פרוגי:

פתיבר פינוקים

אסם משיקה עוגיית המשלבת בין ביסקוויט פתיבר ומילוי קרם חלבי. הסדרה תושק בשני טעמים: פתיבר פינוקי שוקו - ביסקוויט בטעם וניל קלאסי עם מילוי של קרם בטעם שוקולד, פתיבר פינוקי וניל - ביסקוויט בטעם שוקו עם מילוי בקרם בטעם וניל ושוקולד. לאחר שניסינו: זה לגמרי משהו שהיינו מכינים לבד לא מעט פעמים בעבר, על פניו - לא צריך באמת לקנות כי זה לגמרי פשוט למרוח שוקולד/תוספת אחרת ממה שיש לכם בבית - אך לגמרי פתרון עבור העצלנים שבינינו. הטעם - כמובן טעים, המילוי פשוט מתוק ומגיע בגל של שוקולד/וניל לפה וזה פשוט חלומי. ציון: 9/10.

© סטודיו אסם

קרקר צ'יה

פיטנס משיקה חטיפי קרקר באריזה אישית בשילוב צ'יה הנחשב כסופר פוד. לאחר שניסינו: לגמרי נשנשנו ללא הפסקה וללא רגשות אשם. טעים, קליל ועושה את העבודה. ציון: 8/10

© סטודיו אסם

הקינוחים של בורגרס בר

לראשונה מאז הקמתה, רשת ההמבורגרים הוותיקה משיקה קינוחים בתפריט (כמובן פרווה). סניקרס - קרם שוקולד בלגי בשילוב קרמל חמאת בוטנים, בציפוי של גנאש שוקולד מריר, על מצע של עוגת שוקולד פאדג' ושבבי בוטנים. מוס שוקולד ללא סוכר - קרם שוקולד בלגי ללא סוכר, בציפוי של גנאש שוקולד מריר על מצע של בצק שוקולד פריך. לאחר שניסינו: המוס הרגיש בהחלט כמו קינוח פרווה. אומנם לא רע, אבל החיסרון מורגש למי שפחות חובב. עם זאת, טעם הסניקרס היה מעולה, איזון נכון בין מתוק למלוח והכי בא טוב בסיום ארוחה. טיפ קטן: היינו מגדילים קצת את הקינוח שמגיע באריזה קטנטנה (אך שווה את המחיר - חמישה שקלים). ציון: 8/10.

© באדיבות בורגרס בר
תגובות