שלא יקחו לכם ביס: שלושה כריכים טעימים ומשביעים לבית הספר. adobestock

שלא יקחו לכם ביס: שלושה כריכים טעימים ומשביעים לבית הספר

חזרנו לבית הספר ומלבד שגרת הלימודים, יש להתרגל מחדש לשגרה של אכילה בריאה ומסודרת שתאפשר לנו להתרכז וללמוד לאורך כל שעות היום. חלי ממן מביאה לנו שלושה כריכים שווים, טעימים ומזינים שתוכלו לקחת לבית הספר, רק תיזהרו שלא יאכלו לכם אותם!

ברוכים הבאים לשגרת החזרה לבית הספר. עד היום הוכיחו מחקרים, שארוחת בוקר מזינה מאפשרת לנו "לתדלק" את הגוף באנרגיה במהלך היום, עוד הוכיחו מחקרים שדילוג על ארוחת הבוקר עלולה ליצור תופעות של עייפות וחוסר ריכוז. ארוחת בוקר מזינה ועשירה בדגנים מלאים, סיבים וחלבון המגבירים את טווח הקשב, הריכוז והזיכרון ובנוסף מעניקים אנרגיה ומרץ לכל היום. כריך מזין ישאיר את תחושת השובע לזמן ארוך, ויאפשר לכם לחלק את כמות הקלוריות היומית בצורה מאוזנת יותר בין כל שעות היממה. חלי ממן, מייסדת רשת המתמחה באורח חיים בריא, מביאה לנו שלוש אופציות טעימות ומזינות לכריכים שתוכלו לקחת לבית הספר ולעורר את התיאבון של כל הכיתה.  

עוד בערוץ האוכל של פרוגי:

כריך סלט ביצים

2 פרוסות לחם קל 

ביצה קשה

כפית מיונז 

חסה 

עגבנייה 

בצל ירוק 

אופן ההכנה: גרדו את הביצה הקשה בפומפייה עדינה, הוסיפו בצל ירוק דק, כפית מיונז מלח ופלפל שחור גרוס. הניחו על הלחם 2 עלים של חסה ושתי פרוסות עגבנייה.

© adobestock

כריך סלט טונה

2 פרוסות לחם קל 

קופסא טונה במים 

כף כמויונז

מלפפונים חמוצים

פרוסות חציל קלוי

בצל ירוק

פלפל אדום

אופן ההכנה: חתכו את החמוצים והפלפל האדום לקוביות. קוצצו את הבצל דק דק והוסיפו את הטונה והכמויונז. ערבבו את הכל והוסיפו את החציל הקלוי כפרוסות מעל.

© adobestock

כריך חביתה

2 פרוסות לחם קל

ביצה אחת 

חלבון אחד של ביצה

קישוא מגורד

כוסברה

פטרוזיליה 

בצל ירוק 

כף פסטו 

שתי פרוסות עגבנייה

2 עלי רוקט 

אופו ההכנה: שוברים ביצה אחת ועוד חלבון נוסף, מוסיפים את הקישוא שגירדנו ואת שאר הירק לתוך הבלילה של הביצה, מומלץ להוסיף מעט מלח ,פלפל וקצת כמון בשביל הטעם. מרססים את המחבת עם ספריי שמן ומכינים את החביתה. במקביל, מורחים על פרוסות הלחם כף פסטו ומעליו את החביתה, מוסיפים את העגבניות והרוקט.

© adobestock



תגובות