Food Feed: העוגיות האייקוניות מקבלות טוויסט. adobestock (אילוסטרציה)

Food Feed: העוגיות האייקוניות מקבלות טוויסט

החלבה שכבשה אותנו, העוגיות שקיבלו ציפוי מפתיע וגם:מה יהיה הטעם החדש בגלידות? • התנסינו במוצרים החדשים על המדף

עוד בערוץ האוכל של פרוגי:

מה יהיה הטעם החדש של "אניטה"?

במסגרת פעילות מיוחדת של רשת גלידריות הבוטיק ANITA ובית הספר לקולינריה "בישולים, הציע הציבור הרחב אלפי טעמי גלידה ייחודים וארבעת הטעמים המיבילים מגיעים לסניפים. הטעמים יוצעו למכירה לקהל הרחב במהלך כל החודש, טעם אחד לשבוע, כאשר הטעם המנצח יהיה הטעם הנמכר ביותר. הטעמים החדשים הם: "גלידת סמורס" - שוקולד לבן עם מרשמלו קטנים ושברי פטיבר;  גלידת "עוגת גזר" - גלידת שמנת מסקרפונה בטעם גזר עם צ'אנקים של ממרח לוטוס וקראמבל שוקולד לבן;  גלידת "ברולה תבלינים ופקאן" על בסיס קרם אנגלז בתוספת תבלינים וחתיכות קראנצ'יות של פקאן מסוכר; וגלידת "מסקרפונה פטל ומי ורדים". כל הטעמים מיוחדים, מעניינים ולא בנאליים, אנחנו במתח לראות מי יזכה בתואר, אבל עד אז נוכל ליהנות מכל הטעמים.

© my social

חגיגת חלבה של בראכה

בארכה משיקה מוצר חלבה חדש בשם ״חגיגת חלבה״ – מהדורת חלבה שאמית אוורירית מובחרת, בטעם וניל ובתוספת מיקס פיצוחים הכולל פיסטוקים, אגוזי מלך, פקאן וקשיו. החלבה עצמה הייתה טעימה, הפיצוחים הוסיפו המון לטעם וגרמו לנו לרצות לאכול עוד ועוד. החיסרון הגדול במוצר החדש הוא דווקא האריזה - הקופסא הגדולה והעגולה עם סימני החיתוך יוצרת מראה לא מזמין, והרי זה ידוע שקודם כל אוכלים עם העיניים. אבל אם עוצמים אותן, מדובר בחלבה טעימה במיוחד.

© באדיבות יחסי ציבור

המוצרים החדשים של עוגיות השוקולד צ'יפס האייקוניות

חברת "מרבה" משיקה שני מוצרים חדשים בסדרת עוגיות 37% שוקולד צ'יפס. המוצר הראשון הוא עוגיות שוקולד צ'יפס עם ציפוי מלא של שוקולד חלב. העוגיות הן אותן עוגיות מוכרות ואהובות בתוספת ציפוי מתוק, אבל הפעם הוא היה מתוק מדי. העוגיות הללו ידועות בעושר שלהן, במתיקות ובשוקולד הרב שהן מכילות ותוספת של ציפוי הפכה את כל העוגייה לעוד יותר מתוקה. המוצר השני הוא עוגיות מיני שוקולד צ'יפס - כמו העוגיות הרגילות והקלאסיות רק במיני. וזה טעים! כךל כך כיף וקליל לאכול את העוגיות בגרסתן המניאטורית וזה פשוט ביס מתוק וטעים. אה, ואם מוסיפים להם חלב זה בכלל מושלם. 

© באדיבות יחסי ציבור

 

תגובות