Food feed: יום העצמאות מעולם לא היה טעים יותר. adobestock (אילוסטרציה)

Food feed: יום העצמאות מעולם לא היה טעים יותר

רגע לפני החג הכי ישראלי שיש, סיקרנו כמה מהמוצרים המיוחדים שיצאו רגע לפני העצמאות • מקטשופ מיוחד ל"על האש" ועד המבורגר עם פלאפל

עוד בערוץ האוכל של פרוגי:

קטשופ על האש

אסם משיקה מהדורה מיוחדת של קטשופ 'על האש' לקראת תקופת המנגלים הקיציים, ששיאם ביום העצמאות ול"ג בעומר הקרבים. קטשופ "על האש" מותאם במיוחד כמטבל  לבשרים שהוכנו על האש או במחבת הביתי. לאחר שניסינו: הוא בהחלט מעשיר ומשדרג את טעמם עם תיבול עשיר וספייסי והולך עם הכל בז'אנר. ובכל זאת - אל תנסו אותו על מאכלים שבדרך כלל לא באים טוב עם רוטב ברבקיו, זה לא קטשופ עם טעם רגיל. ציון: 9/10.

© סטודיו אסם

פרימיום של זוגלובק

זוגלובק מביאה את הטרנד הקולינרי של נקניקי הגורמה מהמעדניות למדפי הארוזים ברשתות השיווק עם סדרה חדשה - "זוגלובק פרימיום". מעדני בקר, אווז ופסטרמה איכותיים עשירים וטעימים, המתכתבים עם הטרנד הביתי של חובבי הבישול והגורמה. לאחר שניסינו: בהחלט מגוון את הטעמים הרגילים, ממליצים לנסות. עם זאת, לא בטוח שכולם יתחברו כלל הטעמים. ציון: 7.5/10.

© סטודיו זוגלובק.

ראנץ פלאפל בריבוע

זוהי השנה הרביעית בה בורגראנץ' משיקה מנה מיוחדת ליום העצמאות. אחרי שהתחילה עם המסורת בשנת 2017, אז השיקה את 'שוקופאי השחר העולה', בשנת 2018 השיקה בורגראנץ' את הראנץ' בפיתה, ובשנת 2019 את הלאפה ראנץ'. השנה בורגראנץ' הולכת צעד נוסף קדימה ויצרה שיתוף פעולה ראשון עם רשת פלאפל בריבוע. מדובר במנת ראנץ' עם כדורי פלאפל מטוגנים במקום, כרוב כבוש, חמוצים וטחינה בלחמניה. בנוסף, תשיק בורגראנץ' גם "מאנץ' פלאפל בריבוע" – באקט של כדורי פלאפל וצ'יפס עם טחינה מעל. לאחר שניסינו: האמת? טעים ועל פניו שילוב מנצח. בפועל: למרות שאהבנו וסיימנו הכל בתיאבון, הכל היה די מבולגן. הטעם היה מחולק מכיוון שהלחמניה הכילה גם המבורגר רגיל וגם פלאפל. המלצה שלנו - אולי בפעם הבאה לעשות פשוט קציצת פלאפל? ציון: 8/10.

© ניב מאיו. באדיבות יחסי ציבור

קורנפלקס אוריאו או' חדש

אולי מדובר במוצר מעבר לים, אבל היי! האריזה היא בכחול-לבן! דגני הבוקר של אוראו או' חוזרים למדפים והפעם עם טוויסט של שני צבעים: לבן ושחור. מדובר במתכון חדש, משופר יותר וטעים יותר והוא בהחלט טעים. כן היינו שמחים אם להבא יעשו אותם קצת יותר נימוחים בחלב, בדיוק כמו שקורה עם העוגייה הטעימה עצמה, אך בסך הכל די אהבנו. ציון: 8/10.

© באדיבות סוויטוויט
תגובות