Food feed: הפתרון המושלם לספורטאים שלא צורכים חלב. adobestock (אילוסטרציה)

Food feed: הפתרון המושלם לספורטאים שלא צורכים חלב

פסח מאחורינו וזה הזמן להתנסות במוצרים חדשים על המדף! והפעם: משקה חלבון ללא חלב, מיץ מפתיע במיוחד וחומוס קליל להכנה

עוד בערוץ האוכל של פרוגי:

בלי חלב

תנובה משיקה תחת המותג GO – משקה ללא חלב עם 20 גרם חלבון בבקבוק 250 מל' בטעם קפה. זוהי הפעם הראשונה בישראל שישווק משקה חלבון ללא חלב בבקבוק אישי לצריכה OTG. לאחר שניסינו: הטעם ממש מזכיר את המקור והוא בהחלט טעים. הטעם מורגש מאוד וחזק (לחובבי הטעמים המאסיביים), אבל בהחלט פתרון מושלם למי שלא צורך חלב (וגם למי שכן). ציון: 8/10.

© באדיבות יחסי ציבור תנובה

COSMO‏

שוופס השיקה טעמים חדשים למותג. הם אומנם נעשו בהשראת מוצרים אלכוהוליים מהסדרה "סקס והעיר הגדולה", אך אנחנו נציין שהם טעימים בפני עצמם ללא אלכוהול. (וגם זכרו: שתיית אלכוהול מותרת מעל גיל 18). בהחלט מדובר בטעמים מתקתקים, כייפים וכאלו שעושים חשק לעוד. ציון: 8/10.

© סטודיו יפאורה

חומוס לחומוס

סנפרוסט משיקים גרגירי חומוס רכים במיוחד להכנת חומוס ביתי, גרגירי חומוס מוכנים לשימוש מידי. בניגוד לגרגירי החומוס הרגילים של סנפרוסט, המיועדים לתבשילים, המוצר החדש עבר תהליך השרייה ארוך יותר ועל כן גרגיריו רכים במיוחד. גרגירי החומוס החדשים מתאימים במיוחד כבסיס להכנת חומוס ביתי. יש לציין שאנחנו לגמרי היינו משתמשים במוצר גם למרק טוב. מדובר בפתרונות יעילים לעצלנים שבינינו או לחסרי הסבלנות. מוצר טוב, אבל לא הכרחי. ציון: 7/10.

קפסולות סטארבקס החדשות

הטעם החדש בקפסולות הקפה של סטארבאקס הגיע לישראל: STARBUCKS ITALIAN STYLE ROAST. לאחר שניסינו: בהחלט היה טעים, אך לא מפתיע ולא מיוחד יתר על המידה. ציפינו ליותר. ציון: 7/10.

© סטודיו אסם

 

 

תגובות