Food Feed: המתחרה החדש לטעם בייגלה מלוח . אילוסטרציה, adobestock

Food Feed: המתחרה החדש לטעם בייגלה מלוח

קינדר דליס במהדרות קוקוס, סוגת משתפת פעולה עם מאפיית לחמים, רשת גולדה משיקה חנות ייעודית לכל המוצרים הנילווים לגלידה,] וכן היא כוללת גם מלא מוצרים בטעמי רוטב בייגלה מלוח. ואם כבר הזכרנו אותו, רשת "לג'נדה" משיקה טעם חדש וייחודי שמשלב מתוק ומלוח שיכול לגמרי להוות מתחרה חדש לרוטב בייגלה המוכר והאהוב

עוד בערוץ האוכל של פרוגי:

קינדר דליס קוקוס

לקראת עונת הקיץ 2021, פררו משיקה לראשונה בישראל את קינדר דליס קוקוס במהדורה מוגבלת. מדובר על גרסה נוספת לעוגת הספוג האהובה של המותג - שתי שכבות של עוגת ספוג קקאו אוורירית בציפוי קקאו פריך במילוי של קרם חלב, ןהתוספת החדשה - קוקוס.  העוגה החדשה טעימה ואהובה במיוחד לחובבי הקוקוס (אם אתם לא מתחברים לאגוז, לעוגה הזאת אין מה להציע לכם). היא מתוקה כרגיל ונימוחה בפה, אך מרגישה מעט יותר כבדה מהגרסה הקלאסית. 

 

© באדיבות יחסי ציבור

ערכת לחם של "סוגת" ומאפיית לחמים

בעקבות ההצלחה של משימת האפייה בתוכנית "מאסטר שף", במהלכה התארח האופה אורי שפט ואתגר את המתמודדים באפיית לחם כפרי צרפתי לפי המתכון הייחודי שלו, "מאפיית לחמים" שבבעלותו חברה ל"סוגת" ביצירת ערכות מיוחדות, המכילות את כל המרכיבים להכנת המתכון המדובר. הערכה, אשר תוצע בחנויות "מאפיית לחמים", כוללת קמח לחם איכותי של "סוגת", מחמצת בת 30 שנים של אורי שפט, מטחנת מלח של "מלח הארץ", סובין ומתכון מפורט להכנת הלחם הכפרי צרפתי, ממש כמו זה שהמשתתפים קיבלו בתוכנית. בנוסף, מקבלי הערכה יוכלו לרכוש את ספר המתכונים "לחם בבית" מאת אורי שפט ב-50% הנחה. אנחנו ניצלנו את סוף השבוע כדי לאפות לחם מהערכה, זה אומנם לקח לנו שלושה ימים, אבל לבסוף יצאו שתי כיכרות של לחם מחמצת ממש כמו של מאפייה.

© דניאל לילה

Pink Golda

רשת "גולדה", לא מסתפקת בעשרות הסניפים המפוזרי ברחבי הארץ ומשיקה גם חנות קונספט עם כל המוצרים האהובים, בניהן: מרציפנים, מרמלדות, חטיפי שוקולד, עוגיות פטיסרי, ממרחים, רטבים, משקאות יוגורט ועוד. אז אם אתם מכורים לרוטב בייגלה מלוח של הרשת, החנות הזאת היא לגמרי בשבילכם, שכן נמכרים שם מוצרים שונים בטעם שכבש את המדינה. כרגע יש רק חנות אחת הממוקמת בפתח תקווה (רחוב השחם 30), ובהמשך צפיות להיפתח עוד חנויות.

© צילום: AVIRA

הטעמים החדשים של "לג'נדה"

ואם כבר הזכרנו את רוטב הבייגלה המפורסם, יכול להיות שמצאנו את המתחרה הראוי לטעם הכובש שהולך לסחוף אותנו בעונה החמה. הטעם החדש הוא באדיבות רשת הגלידריות לג'נדה שמציגה את פתיחת עונת הגלידה ל-2021 עם שני טעמים חדשים: גלידת פופקורן וגלידת אפרופו. גם לג'נדה מאמצים את טרנד המתוק-מלוח שכבר הרבה זמן איתנו ומשלבים איתו את טרנד החטיפים האהובים בגלידה. גלידת הפופקורן היא גלידת חמאה מקורמלת בציפוי קרם פופקורן ופופקורן מקורמל. הגלידה עצמה עדינה ומשתלבת נהדר עם הרוטב שהוא יותר דומיננטי ומתוק. אבל הטעם השני הוא זה שכבש אותנו לגמרי. גלידת האפרופו היא גלידת גבינת שמנת וגבינת מסקרפונה בשילוב שברי אפרופו בציפוי קרם אפרופו. המליחות העדינה של האפרופו משתלבת עם הגלידה העדינה והמתוקה וכבר מהביס (או אולי הלק) הראשון נמסנו מרוב אושר ושמחה. השילוב החדש מרענן, מדויק וטעים ואין לנו ספק שהוא מתחרה ראוי לטעם הבייגלה המלוח.  

© יערה גדרון

 

תגובות