"בישלתי הרבה אחרי הפרידה": גל זהבי על השינויים בחייו. אור דנון

"בישלתי הרבה אחרי הפרידה": גל זהבי על השינויים בחייו

הגל החדש: הרבה דברים ושינויים עברו על כוכב הרשת ואושיית האוכל גל זהבי בשנה האחרונה, מפרידה מפתיעה ועד החלטות שונות בעולם הרשת. תפסנו אותו לראיון מיוחד בו שיתף ברצון לעבוד במסעדה של אסף גרניט בלונדון, הכאב מהחסימה של עמנואל, האפשרות שיפתח מסעדה והסיבה שאין מצב שנראה אותו בקרוב עם ערוץ יוטיוב משלו

את גל זהבי אנו מכירים כבר קרוב לחמש שנים. את תחילת דרכו ברשת עשה בוילה של סהר קליזו, המשיך לחבורת הרשת "חארטא גאנג" ומשם יצא לדרך עצמאית כאושיית אוכל, צלם אוכל מבוקש וטאלנט במגוון תחומים. בנוסף, כיכב במדורי הרכילות בזוגיות עם כוכבת רשת אחרת (עמנואל לוי - מ.א). כיום, עם קהל נאמן משלו, זהבי מתהדר ב-145K עוקבים באינסטגרם וקרוב ל-100K נוספים בטיקטוק שלו. מה לגבי היוטיוב? זה כבר עניין אחר עבורו.

עוד בערוץ האוכל של פרוגי:

בחודשים האחרונים זהבי עבר שינויים בחייו, התרחק מהמירוץ ברשת בצורה אינטסיבית, עבר פרידה מפתיעה, קיבל תכנית משלו, חולם על עבודה במשך חודש במסעדה של אסף גרניט בלונדון ולא מתכוון לעצור את החלומות, אותם הוא מגשים בקצב שלו. נדמה שקיבלנו גל זהבי אחר לגמרי, רגוע יותר, מחושב יותר וכזה שיודע מה הוא רוצה מעצמו.

לאחרונה היה נדמה שאתה הורדת רגל מכל המירוץ והתחרותיות שיש ברשת, למעשה אפילו אין לך ערוץ יוטיוב פעיל משלך.

"אחרי הרבה מאוד זמן שהתארחתי אצל הרבה מאוד אנשים ביוטיוב, הבנתי שאני פחות מתחבר לליצור תוכן באפליקציה הזאת, החלטתי להשקיע את עיקר הזמן באינסטגרם ובטיקטוק. אני חושב שאפשר לקרוא לזה קצת חוסר מוטיבציה. כשאתה עושה משהו חמש שנים ברצף יום ביומו, כבר נורא נורא קשה למצוא מקומות לשאוב מהם השראה ובעיקר לקחת מוטיבציה. גם יש באינסטגרם תקיעה מסויימת באינסטגרם, אומנם אני שומר על מספר העוקבים שלי אבל העוקבים לא עולים ולא יורדים. החשיפה נשארה אותה החשיפה, ובתכל'ס גם בגלל זה אין באמת מוטיבציה ליצור ולגדול אלא לשמור על סטטוס ולהשקיע את מרב הזמן בראייה עתידית, שזה משהו שהקורונה למדה אותי בגדול".

ובכל זאת, כוכב רשת מז'אנר כמו שלך שלא מתדהר בערוץ יוטיוב. מפתיע.

"אין לי כוח יותר ליוטיוב, מעדיף להשקיע את זמני איפה שנוח לי ובלי כל המחויבות שמסביב, גם ככה זו עבודה של 24/9, אבל אפשר לסכם את כל הדבר הזה ב-קצת התעייפתי מהמירוץ הזה".

© מאי סביר (סטודיו מאיסה)

למה?

"אתה צריך להבין שזה 'וואן מן שואו', אתה הכל! היוצר, העורך, הצלם, הבמאי, המפיק, אתה הסאונדמן - כל כך הרבה דברים בבן אדם אחד. יחד עם כל הקושי הזה של כל כך הרבה אנשי מקצוע בדמות אחת, אתה גם להמציא את עצמך מחדש כל יום. זה על גבול הבלתי אפשרי. הורדת הרגל מהגז היא מוצדקת מבחינתי, הייתי צריך את זה לעצמי. מקווה שאקבל בקרוב מוטיבציה מחודשת כדי לחוות את הרשת כמו שאני אוהב".

כחלק מהראייה העתידית שלימדה הקורונה את זהבי, הוא השקיע את זמנו הפנוי בלהעשיר את עולמו בלימודי בישול מקצועיים, דבר שגרם לקהל לרצות עוד יותר את האפשרות שיפתח מקום משלו.

"כמה פעמים שאלו אותי אם אני פותח מסעדה בקרוב", צוחק זהבי ומסביר, "אגיד את האמת, הלכתי ללמוד בישול לא כדי להתעסק בעולם המסעדנות, אלא דווקא להעשיר את הידע המקצועי, לדעת לכתוב מתכונים, להבין יותר במה אני מתעסק. זו הייתה חוויה מטורפת. בית הספר 'בישולים' נתן לי כלים שלא חשבתי שאקבל בזמן קצר יחסית. הלימודים אומנם אינטנסיבים, אבל נהנתי מהם מאוד. אספר לך סוד עוד חודש אני מתחיל 'לימודים למתקדמים' שהם שלושה חודשים של קולינריה מאוד גבוהה. אני מתרגש ללבוש את מדי הטבח, להיות אדם הכי פשוט ופשוט ללמוד".

וזה היה הכרחי עבורך?

"כן. אני מרגיש שזה היה הכרחי ואני מתכנן, כשתרגע הקורונה, לנסוע לעבוד במסעדה של אסף גרניט במשך חודש בלונדון, השף ניתאי של המקום מחכה לי שם".

© צילום מאינסטגרם galzahavi@

אוקיי, אז מסעדה משלך לא, אבל מה לגבי פופ אפ של גל זהבי?

"הייתה הצעה בעבר שאעשה פופ אפ, אבל לא הייתי שלם עם המוצר אז החלטתי שלא אצא עם זה החוצה עד שיהיה לי משהו מטורף", מתוודה. "אני חייב להגיד שלא הכל כזה נוצץ ואנשים שרוצים לעשות איתך דברים גדולים, לפעמים רוצים לנסות את מזלם לעשות עליך קופה. צריך להיות מאוד זהיר ולהבין עם מי אתה לוקח את זה צעד קדימה".

עם כל מתמודדי ה-VIP שמשתלבים על המסך בתכניות שונות, יש סיכוי שנראה אותך בעתיד באיזה ריאליטי לבישול?

"היו מגעים עם שתי תוכניות ריאליטי, אבל אני מרגיש לא מספיק מוכן. אמרתי את זה גם שם באודישנים. השנה תראו אותי בכובע קצת אחר, לא כמתמודד, באחת מתכניות הריאליטי-בישול. לא שולל השתתפות כמתמודד - זה יקרה ברגע שארגיש מוכן לריאליטי מהסוג הזה, ואז אני מבטיח ללכת על כל הקופה".

© מאי סביר (סטודיו מאיסה)

בשנת הקורונה לא מעט אנשים, ילדים ובני נוער החלו לבשל ולפתח את התחביב הקולינרי. האם באמת כל אחד יכול לבשל ולאפות או שצריך כשרון מיוחד בשביל זה?

"לגמרי כל אחד יכול, ואפילו יש לי טיפ זהב(י)! תנסו רגע להיזכר במאכל או במנה שאכלתם במסעדה או אצל חבר שפשוט חקוקה לכם בזיכרון. תחשפו אותה בגוגל, ושנייה אחרי שכתבתם את שם המנה תוסיפו את המילה 'מתכון'. 'פאדג' שוקולד מתכון' לדוגמא... אני מבטיח לכם שאם תקראו פעמיים את המתכון ותרשו לעצמכם גם לתהות ולטעות יצאו לכם מנות שלא דמיינתם שאתם יודעים להכין! הבטחה שלי כשהמתכון הראשון מצליח, התיאבון לבשל מתחיל. יש לי גם סיפור אישי פעם אחת ניסיתי להכין את עוגת השוקולד של סבתא שלי, היא הביאה לי רק מצרכים בלי אופן הכנה, ניסיתי, וזה פשוט יצא מטורף! לא האמנתי שהידיים האלו הכינו את העוגה הזאת, ובוא, מדובר בעוגת בחושה פשוטה של שוקולד. בקיצור, כל אחד יכול ובגדול".

 אילו הודעות בנושא אוכל אתה מקבל ביום יום?

"אני מקבל מלא טלפונים ושיחות מחברים קרובים באמצע היום בסגנון: 'זהבי איך מכינים סביצ'ה?', 'תן לי מתכון לבצק טוב', 'תגיד אתה מוסיף לחביתה שלך שמנת או חלב?' ככה אני מוצא את עצמי באמצע היום עושה הקלטות של ארבע דקות ומסביר ב'בדידים' לחברים שלי איך לבשל. כשמדובר בעוקבים שלי, אני מאוד קשוב להם, אני קורא הודעות בסוף יום ונגיד אם הכנתי פסטה בצהריים ואומרים לי 'זהבי תביא מתכון' אז יום אחרי זה אני מנפרסם בסטורי את המתכון כי אני מבין שיש ביקוש. בינינו, הפסטה שלי כזו פשוטה וטעימה שמביך לפרסם עליה מתכון..."

אז אולי הפתרון הוא ליצור ספר מתכונים משלך?

"עשיתי שיתופי פעולה לספרי מתכונים, יש לי גם תוכנית בישול משלי, 'זהבי מבשל לחברים' בספריית פרש ב-HOT VOD YOUNG. כתבתי לתכנית תשעה מתכונים כל כך מגניבים וקלים להכנה למארחים עצלנים עם שמות הכי מפוצצים שיש".

 

מהו הדבר הכי מפתיע שלמדת להכין בתקופת הקורונה?

"בקורונה התחלתי לעסוק המון בטכניקת הסו-וויד (בישול בשקיות ואקרום בטמפרטורה מבוקרת - מ.א), אותה למדתי בבית הספר לבישול. אני חייב להגיד שנחשפתי לעולם שלם של מתכונים בתוך אמבטיית מים, שקיות ואקום והמון תקווה!".

בדרך כלל אחרי פרידות יש איזו סטיגמה שמתחילים לאכול או לבשל לא מעט, זה משהו שקרה לך אחרי הפרידה מעמנואל השנה?

"האמת שכן, בישלתי הרבה לעצמי אחרי הפרידה. לפעמים גם לא היה לי אפילו חשק לפרסם. אז פשוט אכלתי לבד..."

© אור דנון

לאחרונה נודע כי היא חסמה אותך באינסטגרם, כמה זה הפריע לך אחרי שבישרתם שהפרידה נעשתה ברוח טובה?

"לא אשקר, כאב לי קצת על ההחלטה לחסום. ניסיתי להימנע מלסיים את זה מכוער. חשוב לי לציין שעמנואל ואני לא סיימנו את הזוגיות בצורה מכוערת, ולי היה מאוד חשוב כל הזמן לנסות ולשמור על הדבר הזה כמה שיותר חברי. זה לא היה פשוט אחרי שהגיעה החסימה בהפתעה".

אחרי שנתיים ביחד, זה בטח לא קל...

"הייתי צריך קצת זמן לעצמי, להבין איך אני מתמודד עם המצב החדש. אני חושב שכשהיינו ביחד עשינו מאוד מאוד טוב אחד לשניה והן ברמה האישית והן במקצועית. העצמנו, הגדלנו יחד ואי אפשר לקחת את זה מהזוגיות שלנו. יש לי כל כך הרבה זכרונות טובים מהקשר ואני שמח על כל רגע ורגע בו. חשוב לי להגיד שעמנואל היא אחת הנשים הכי מוכשרות נדירות שיצא לי להכיר ואני בטוח שזאת אפילו לא ההתחלה שלה!".

לוי וזהבי בתקופת הזוגיות
לוי וזהבי בתקופת הזוגיות © צילום מאינסטגרם @galzahavi

השאלה המתבקשת היא: האם זהבי מצא מישהי חדשה לבשל לה?

"הכרתי כמה נשים בזמן הזה, אבל לא הייתי עדיין מוכן להכנס לקשר זוגי חדש. גם אם הייתי נכנס לאיזשהו קשר עכשיו, תהיה בטוח שיהיה לי מאוד חשוב לשמור על הפרטיות שלי לפחות בהתחלה".

© אור דנון

תן לנו מתכון קליל, כיף ושכולם יכולים להכין!

"יש לי מתכון לחביתה הכי מושלמת!".

מצרכים

2 ביצים.
2 כפות שמנת (אפשר גם צמחית).
10 גרם חמאה או מעט שמן קנולה (או חמניות).
מלח.
פלפל.

לא חובה: ירקות לבחירתכם ו/או גבינות שונות.

אופן ההכנה

טורפים היטב את הביצים עד שנוצרות קצת בועיות, מוסיפים שתי כפות שמנת וממשיכים לטרוף את זה יחד עד לאיחוד. מוסיפים מלח ופלפל (אפשר לקצוץ ירקות לבפנים, תרגישו חופשי להוסיף אפילו בצל או גבינות).

בזמן הזה מחממים מחבת, מוסיפים שמן או חמאה ושופכים את החביתה שלנו תוך כדי שאנחנו מערבבים אותה בפנים (בתוך המחבת) מבלי לפגוע בדפנות! כלומר שלא נפגע בעיגול החיצוני. למעשה זה יוצר שכבות בתוך החביתה והופך אותה לאוורירית, 'פלאפית' ומושלמת בהגזמה. תזכרו איפה שמעתם על החביתה הכי טובה בעולם.

בתיאבון!

תגיות
תגובות