Food feed: המאכל היווני המושלם והממתק החמוץ שאתגר אותנו. adobestock (אילוסטרציה)

Food feed: המאכל היווני המושלם והממתק החמוץ שאתגר אותנו

התנסינו במוצרים החדשים על המדף והפעם: הטעמים החדשים של צ'יריוס, הרוטב שכדאי לנסות בחופש וגם: מי קיבל ציון של 10/10?

עוד בערוץ האוכל של פרוגי:

טט ברולה ענבים

טט ברולה הוא מותג סוכריות חמוצות צרפתי המוביל בקרב בני הנוער באירופה, ארצות הברית ומזה ארבע שנים גם בישראל. לאחרונה השיקו בחברה את טעם הענבים שיוצרו במיוחד עבור הקהל הישראלי של המותג. לאחר שניסינו: מדובר בטעם חמוץ וממכר במיוחד. ללא ספק מהטעמים הכי חמוצים של טט ברולה, לא הפסקנו לנשנש ולעשות פרצוף חמוץ! ציון: 9/10.

© באדיבות טט ברולה ישראל

הגירוס הכשר של פיתה בסטה

רשת פיתה בסטה מרעננת את התפריט ומביאה את יוון לישראל. לאחר חודשים של עבודה על הגירוס הכשר - הוא סוף סוף הושק בשבוע שעבר בסניפי הרשת. המנה מורכבת מרצועות פרגית דקות בתיבול הבית, עגבניה, בצל סומק, צ'יפס קריספי עם אורגנו ואיולי שום שמיר / טחינה הר ברכה בתוך פיתה קלויה שמיובאת על ידי הרשת בבלעדיות ישירות מיוון. כל זה בתוספת צ'יפס בצד (ובמחיר: 50 ש"ח). לאחר שניסינו: המילה הראשונה שיצאה לנו מהפה (ברגע שסיימנו לבלוס, כן?) היא וואו! מנה כייפית, עשירה, טעימה, חגיגה בפה! על פניו איך אפשר לגוון לנו ממנה שכזאת? אבל במקרה הזה כשתטעמו תבינו! תחושה אמיתית של יוון, תחושת שובע איך שמסיימים (ותאמינו לנו שעד שתסיימו אתם לא תפסיקו ליהנות) ואפילו כיף להתלכלך מהמנה! מעבר לזה, אכלנו את המוצר בסניף עצמו והתלהבנו מהשירות המושלם, מהאווירה השמחה של כל העובדים, מהמוזיקה שמוסיפה לתחושה היוונית ובעיקר - החיוך לא ירד לנו מהפנים לרגע בזמן הביקור שלנו שם. הרבה זמן לא נהננו ככה מאוכל רחוב ולא התלהבנו בצורה שכזאת מסיקור מזון. מרוב הנאה אפילו רכשנו מנות נוספות למשפחה כדי שיהנו גם הם, וללא ספק נחזור לשם בעצמנו בעתיד. בקיצור, ובצורה יוצאת דופן (חובבי הטור יעידו על כך!) אנחנו מעניקים להם בגאווה ציון מושלם של 10/10! כי כשמגיע-מגיע.

© קרדיט צילום: שירן כהן, Be More

צ'ריוס שיבולת שועל

המותג המוכר מוסיף למשפחת המוצרים האהובים בישראל שני מוצרים המבוססים על שיבולת שועל - צ'יריוס שיבולת שועל במתכון חדש מכיל 91% שיבולת שועל מלאה וצ'יריוס שיבולת שועל תפוח וקינמון. לאחר שניסינו: דגנים קלילים, נעימים וטעימים. פותח את הבוקר באווירה כייפית. ציון: 8/10.

© סטודיו אסם

רוטב עגבניות לקציצות ותבשילים

ב"קנור" מרחיבים את סדרת מוצרי העגבניות עם רוטב עגבניות לקציצות ותבשילים עם רוטב עגבניות מתובל המתאים לתבשילי קציצות (הן לקציצות בשר והן לקציצות מהצומח) ולמגוון תבשילים נוספים כגון ממולאים וקדרות. לאחר שניסינו: מוצר חמוד, טעים. אין יותר מדי מקום לטעויות (אך גם לא הרגיש שהמציאו משהו חדש). בא בול זמן לזמן הפנוי בחופש הגדול בו אנו רוצים להכין ולהתנסות גם בעצמנו. ציון: 7/10.

© באדיבות יחסי ציבור

 

תגיות
תגובות