Food feed: טרנד הפיסטוק מגיע לפיצות. דן פרץ, סטיילינג נורית קריב

Food feed: טרנד הפיסטוק מגיע לפיצות

הבמבה החדשה יצאה לדרך, טרנד הפיסטוק מגיע לפיצות והשייקים מגיעים למעדני החלב • התנסינו במוצרים החדשים על המדף, וזה מה שחשבנו!

עוד בערוץ האוכל של פרוגי:

קינוחים חדשים בדומינוס פיצה

דומינו'ס פיצה מתחברת לשני טרנדים בתחום האוכל ומשיקה שני קינוחים לחופשת הקיץ במהדורה מוגבלת: הראשון - "מוגזמת פיסטוק שוקולד לבן" – פיצת קינוח בגודל אישית עם נגיעות חמאה, רוטב פיסטוק, רוטב שוקולד לבן ושברי פיסטוק מעל. לאחר שניסינו: חם, פריך, ממכר ובהחלט עושה כבוד לטרנד הפיסטוק שהשתלט על הקיץ. ציון: 9/10. הקינוח השני הוא אצבעות מוגזמות עם דיפ בייגלה מלוח - אצבעות מתוקות עם נגיעות חמאה ואבקת סוכר לצד דיפ בייגלה מלוח. לאחר שניסינו: האצבעות בהחלט טעימות כנשנוש, אבל דיפ הבייגלה מלוח לא וואו, אולי זה כי התרגלנו למקור... ציון: 7/10. 

© צילום דן פרץ, סטיילינג נורית קריב

במבה אוורירית

לראשונה מאז השקת במבה בשנת 1964, משיקה אסם חדשנות פורצת דרך בבמבה הקלאסית – במבה אוורירית, בעלת טעם זהה לבמבה הרגילה והאהובה אך במרקם רך ונימוח הרבה יותר.  צוות הפיתוח של אסם שקד על פיתוח המוצר החל משנת 2017. בחברה מספרים כי מאז ועד היום נרכש ציוד חדיש וייחודי שמאפשר בעזרת טכנולוגיה מיוחדת ליצור במבה עם מרקם קליל ואוורירי בעזרת יכולות ניפוח מיוחדות. כמו כן, נעשו מבחני טעימה רבים על מנת לדייק את המרקם הייחודי. לאחר שניסינו: בהחלט אוורירית! הרגיש 'ענני' קצת. הטעם הוא אותו הטעם, אך בהחלט נמס יותר בפה. רעיון מגניב, אבל לא קונספט שהוא 'מאסט'. ציון: 8/10.

© סטודיו אסם

מולר פרופ שייק בטעמים חדשים

מותג היוגורטים "מולר" משיק מהדורה קיצית לסדרת Muller Froop – היוגורט עם קציפת הפרי: Muller Froop Shake. מדובר במהדורה מוגבלת מיוחדת של קציפת הפרי הייחודית בטעמי שייק: מנגו-פסיפלורה-בננה ותות-בננה-מלון. לאחר שניסינו: בהחלט מזכיר טעם שייקי, תות-בננה-מלון הוא המוצלח מבין שניהם. חביב, מרענן וקייצי, אך לא תפס אותנו מדי. ציון: 7/10.

© סטודיו 0304

 

תגובות