Click & Collect: פינוק או בזבוז?. צילום: דן פרץ

Click & Collect: פינוק או בזבוז?

המיני המשפחתית החדשה של דומינו'ס פיצה מגיעה בגודל המושלם וניתנת להזמנה ולהרכבה הישר מהמחשב ומהסמארטפון שלכם, אבל האם היא צלחה את מבחן הטעם? בדקנו

כשדומינו'ס פיצה השיקה את סדרת פיצות החורף שלה בניצוחו של השף המפורסם אסף גרניט יצאנו שבעים ומרוצים, ולכן כששמענו על המיני המשפחתית החדשה שהיא השיקה לאחרונה הרגשנו שאנחנו חייבים לטעום גם אותה. האם גם הפעם יצאנו מרוצים או שדווקא התאכזבנו מהמיני המשפחתית החדשה וציפינו ליותר?

עוד בערוץ המגזין של פרוגי:

 איך אתם מזמינים את הפיצה שלכם? סביר להניח שאם היינו שואלים אתכם את השאלה הזו עד לא מזמן הייתם אומרים לנו שאתם מתקשרים או פשוט מגיעים לסניף בעצמכם, אבל מאז שדומינ'וס השיקה את שירות האונליין שלה יכול להיות שהתשובה שלכם השתנתה. תהיו בטוחים ששלנו כן!

© פרוגי

 באמצעות שירות האונליין הנוח של דומינו'ס הרכבנו את הפיצות שלנו בדיוק כפי שאנחנו אוהבים. עשינו זאת בקלות, במהירות וללא בעיות מיותרות. אנחנו בחרנו שהפיצה הראשונה שלנו תורכב משתי תוספות - חצי ממנה מעגבניות והחצי השני שלה מזיתי קלמטה, אך כמובן שאם אתם מעדיפים פטריות טריות או אננס זו לגמרי יכולה להיות הבחירה שלכם. כל מה שאתם צריכים לעשות הוא להחליט על התוספות שלכם ולסמן אותן כשעל הדרך תוכלו גם ליהנות מתמונת הדמיה שתראה לכם איך הפיצה שלכם עומדת להיראות. ברגע שתסיימו לבנות את הפיצה שלכם, תוכלו לתזמן אותה בדיוק לשעה שתרצו ובכך להבטיח לעצמכם שתקבלו אותה חמה הישר מהסניף שלכם בדיוק כפי שאתם אוהבים.

לשירות הנוח שעושה היטב את העבודה אף מצטרף הגודל המושלם של המיני המשפחתית החדשה, המגיעה בגודל של 11 אינץ' - באמצע בין הפיצה המשפחתית שמגיעה בגודל של 14 אינץ לבין הפיצה האישית שמגיעה בגודל של 8 אינץ'. המיני המשפחתית מחולקת לשישה משולשים ואין ספק שהיא מספיקה כדי להשביע שניים או שלושה אנשים רעבים.

 אחרי שהתרשמנו מהנוחות של ההזמנה ומהגודל של הפיצה, כמובן שהגיע הזמן (איך לא?) לטעום את הפיצה עצמה! אל דאגה, גם הפעם דומינו'ס לא אכזבה אותנו. המיני המשפחתית החדשה מכילה את אותו טעם מוכר של רוטב עגבניות המרוח על בצק טרי ופריך, שעליו מבעבעות גבינת מוצרלה ותוספות מגוונות, שרובן רק מוסיפות לטעם הטוב. הזיתים השונים השתלבו מצוין על הפיצה שלנו, התירס והעגבניות הוסיפו את המרקם המעולה שלהם לפיצה ויצרו שילוב מנצח, אך מהגבינה הבולגרית מעט התאכזבנו והרגשנו שהשילוב שלה עם הרוטב והמוצרלה פחות מוצלח.

© דן פרץ

בשורה התחתונה: אם אתם מהאנשים ששבעים מהפיצה האישית ואף פעם לא מסיימים לאכול את המשפחתית, המיני המשפחתית החדשה של דומינ'וס בדיוק נועדה לכם! קל להזמין אותה, היא מגיעה בשלל תוספות והכי חשוב - טעימה, שווה את המחיר של כל הפינוק הזה ואת האיסוף מהסניף.

 כמה זה יעלה לכם? תוכלו לרכוש שלוש פיצות מיני משפחתיות באיסוף עצמי מהסניף או בקנייה במקום במחיר של  90 ש"ח בהזמנה באתר ובאפליקציה או במחיר של 105 ש"ח בהזמנה מהסניף או מהטלפון.

תגובות